Nee, ook niet echt in de buurt.quote:Op maandag 6 augustus 2007 19:20 schreef tong80 het volgende:
Hoeveel Duitsers stonden in het veld tijdens de film Escape to Victoy ?
Tja, als jij iets leuks weet mag je het ook postenquote:Op donderdag 9 augustus 2007 20:24 schreef Gibeon het volgende:
Tong was eerder...
Nee, het lag nu een beetje aan mijquote:Op donderdag 9 augustus 2007 20:26 schreef tong80 het volgende:
Ik doe altijd mijn best. Aan mij zal het niet liggen
Enorm vaak de Alternatieve Elfstedentocht op de Weissensee gewonnen. Ik had op de basisschool een leraar die ook meedeed in die tijd, als het goed is heeft ie daar weleens over verteld.quote:
Bijnaquote:
Nee, het is ook niet de eerste kut van Oasis. Je moet een ander woord op die plek invullen.quote:
Nope, nog steeds niet. Hoe heet zoiets ook alweer als er meerdere nummers op een schijfje staanquote:Op vrijdag 10 augustus 2007 18:18 schreef tong80 het volgende:
Wat is het eerste nummer dat Oasis ooit opnam ?
Juist jaquote:Op vrijdag 10 augustus 2007 19:45 schreef Gibeon het volgende:
Wat is wat het eerste album dat Oasis ooit opnam?
quote:Op donderdag 16 augustus 2007 14:43 schreef tong80 het volgende:
Wat is de bijnaam van Michael Phelps ?
?quote:Lady Nancy Astor: Winston, if I were your wife, I'd poison your tea.
Churchill: Nancy, if I were your husband, I'd drink it.
Wel iets met de Oscars? Wie hebben er ook een Oscar gewonnen nadat ze dood waren?quote:
quote:
Doe normaal man !quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 20:12 schreef Gordon_Shumway het volgende:
Wie is de dochter van Pipo?
toendertijd kwamen kinderen ook nog met de ooievaarquote:Op zaterdag 1 september 2007 01:06 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
Doe normaal man !![]()
Pipo neukt helegaar niet...![]()
Juistquote:Op vrijdag 31 augustus 2007 20:12 schreef Gordon_Shumway het volgende:
Wie is de dochter van Pipo?
Heb je goed gegoogeld. Dat wist ik zelfs niet. Is ook niet de vraag die ik bedoel.quote:Op zondag 2 september 2007 21:37 schreef Gordon_Shumway het volgende:
Wie was er Europees Kampioen op de 100 meter in 1938.
Wie is verkozen tot beste coach van na de oorlog ?quote:
Wat is de voornaam van de, wegens moord op Klaas Bruinsma veroordeelde, ex-recherecheur Hoogland die, vlak voor zijn vrijlating, van z'n fiets werd gevlamd ?quote:
Vanuit welk vliegtuig werd de atoombom op Hiroshima afgeworpen ?quote:
Nee.quote:Op zondag 30 september 2007 02:39 schreef tong80 het volgende:
Martin was de eerste BB-bewoner die er uit werd gestemd. Was dat nou zo moeilijk ?
Juist.quote:Op maandag 1 oktober 2007 00:06 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
Vanuit welk vliegtuig werd de atoombom op Hiroshima afgeworpen ?
Juistquote:Op zaterdag 27 oktober 2007 10:46 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
Naar welke Nederlandse presentatrice is een plantsoen vernoemd ?
Lenny Kuhr won in 69 dus was het mischien inj Nederrland dan ga ik voor Willem Duis.quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 18:19 schreef BwennieBren het volgende:
Wie presenteerde in 1970 in Nederland het Eurovisie Songfestival?
Wie is de originele zanger van Black sabbath ?quote:Op zondag 28 oktober 2007 10:31 schreef Bos81 het volgende:
Ronnie James Dio
quote:Op zondag 28 oktober 2007 16:16 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
Wie is de originele zanger van Black sabbath ?
Ik denk dat ik ondertussen weet wat je zoekt, maar ik ben 't op Wikipedia tegengekomen.quote:Op zondag 28 oktober 2007 16:22 schreef Bos81 het volgende:
Wel goed, maar niet wat ik zoek
quote:
Doe ik toch niet. Ik keur het toch goed.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.FOK!sport Sfeerverslagen Contest (Part II)
Winnaar Voetbalfoto Onderschriftcompetitie 2008 II
Ergens in 1972 schreef Keith Richards het volgende:
Ain't it good to be alive
quote:
Wat is 't vroegere beroep van Rita Verdonk ?quote:
Ervanuitgaande dat je 'Laika' bedoelt:quote:
Jaja.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |