![]()
Allemaal!
Het verhuizen kostte echt aanmerkelijk meer tijd dan ik van te voren had verwacht, en daarbij hielp het niet mee dat ik me verslapen heb. Toch hebben we alle belangrijke zooi (al denk ik dat ik de gordijnen vergeten ben) in een keer in de bestelbus gekregen, waarbij ik er zeer goed aan heb gedaan om de medium bus te nemen en niet de kleinste. Toen dat allemaal geregeld was naar Leeuwarden gereden (in mn eentje), en daar hebben vrienden geholpen met het weer uitladen van de bus en alles naar binnen sjouwen. Nog niet alles staat op m'n kamer, maar het is in elk geval wel allemaal in huis. Inrichten dat komt later deze week wel.
De bestelbus is ook weer ingeleverd, afgetankt en wel. Daarbij had ik het wel weer even zwaar omdat met het inleveren van dat ding het definitieve vertrek weer een stapje dichterbij is gekomen, en ik wil eigenlijk hier nog steeds niet weg. Omdat huisgenoten echt geweldig hebben geholpen met inladen weet ik dat ik echt geweldige huisgenoten heb hier, die ik echt ga missen. Ik ben nu ook echt blij dat ik voor Leeuwarden heb gekozen omdat ik daar al vrienden had, na het uitladen hebben we Chinees gehaald en rustig opgegeten, toen was het weer even allemaal rustig.
Ik zit nu in Enschede in de keuken/woonkamer een biertje te drinken en dit bericht te typen. Morgen ga ik (als het aan mij ligt) F1 kijken en na het avondeten naar de lokale kroeg om daar een avond achter de bar te gaan staan. Dat zou ik vaker gaan doen als ik m'n propedeuse had gehaald, wat uiteindelijk niet is gebeurd. Ik wil het iig een keer meemaken, dus dat is m'n plan voor morgen (en eventueel maandag). Ik ga ook nog even schoonmaken (after all is het mijn beurt) en dan ben ik uiterlijk dinsdag weer in Leeuwarden waar ik dan echt kan beginnen met inrichten