nadat je de national dex hebt ontvangen, kan je een GBA versie in je cartridge doen, zodat je op diamond/pearl pokemons unlockedquote:Op zondag 5 augustus 2007 13:48 schreef Eikelpiercing het volgende:
Hoe zit het met ruilen met ruby/sapphire/fr/lg? Is dat mogelijk doordat je twee cassetjes in je DS kunt steken of gaat het gewoon niet? En zijn alle pokemon (dus die van red/blue gold/silver ruby/sapphire) ook in deze te vangen? Ik heb hem gekocht voor op vakantie in het vliegtuig over een weekje
Ik zou het wel willen doen.Heb zelf ook nog een Graveler en Machooke die ik wil ruilen.quote:Op zondag 5 augustus 2007 12:33 schreef super-muffin het volgende:
Wie kan er nu met mij Gravler en Machoke heen en weer ruilen?
Altijd de batterij in de gaten houdenquote:Op zondag 5 augustus 2007 16:34 schreef McGilles het volgende:
Vandaag heerlijk buiten onder de parasol beetje pokemon spelen, wel op de felste stand want anders zag ik het niet al te best.
Jammer genoeg was na 2,5uur spelen en 0x gesaved te hebben de accu op.... Alles voor niks![]()
hahaha had het zelfde helemaal wegdromen in je pokemon wereldje en niet naar het lampje kijken die ineens rood isquote:Op zondag 5 augustus 2007 16:34 schreef McGilles het volgende:
Vandaag heerlijk buiten onder de parasol beetje pokemon spelen, wel op de felste stand want anders zag ik het niet al te best.
Jammer genoeg was na 2,5uur spelen en 0x gesaved te hebben de accu op.... Alles voor niks![]()
Dat zie je niet in de buitenlucht, vandaag was te fel om dat te zienquote:Op zondag 5 augustus 2007 17:28 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Altijd de batterij in de gaten houden
Waar vang je Stunky?quote:Op zondag 5 augustus 2007 18:17 schreef RaymanNL het volgende:
Zo, ik ben nu ook al een week actief aan het pkmnenMaar me starter pkmn (fire, lvl 30) lag altijd flink voor op de rest van me pkmn (meesten zaten op level 12-15
). Maar vanmiddag heb ik de hele middag met me DS in de zon gezeten, en is flink getrained, en de andere vijf pkmn (Psyduck, Bidom, Buizel, Pachirisu en Stunky) zijn mooi allemaal weer richting de 20 (op bidom na, die zit op 13 ofzo
) . En ja, nu ben ik echt verslaafd
![]()
als je pearl hebt, kan je het vergetenquote:
Staravia lvl25quote:Op zondag 5 augustus 2007 18:32 schreef Rikketik het volgende:
Torterra lvl 33
Luxray lvl 32
Golbat lvl 32
Psyduck lvl 27
Croagunk lvl 27 (gebruik ik weinig)
Ponyta lvl 24 (gebruik ik ook weinig)
Bidoof lvl 10 (HM-slaafje)
Kan beter eigenlijk, maar ik red me er prima mee. Komt ook deels door de slechte trainers die je tegenkomt, though.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |