Klik.quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 13:52 schreef Angel_of_Dth het volgende:
Wat is AOE3 in vredesnaam?
Toen ik nog AOE1 had zat ik echt uren te spelen, heerlijkquote:Op zaterdag 4 augustus 2007 13:54 schreef MMootje het volgende:
wedden dat je het na een uurtje zat benten wow nty
Hardly. Anders was je gewoon naar guru3d.com gegaanquote:
quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 14:27 schreef gelly het volgende:
Welke drivers moet je hebben dan ?
http://www.nvidia.com/object/winxp_2k_162.18.htmlquote:Op zaterdag 4 augustus 2007 14:32 schreef Strychnine het volgende:
Oh
Nvidia GeForce FX5600 staat daar
Dat lukt enkel met een spuitbus. Dus nee.quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 14:47 schreef Strychnine het volgende:
Ho... krijg wat, de kleuren van mijn pc zijn nu heel anders, is dat door die driver?
gvdquote:Op zaterdag 4 augustus 2007 14:48 schreef gelly het volgende:
[..]
Dat lukt enkel met een spuitbus. Dus nee.
Dit is wel heel anders.quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 14:49 schreef Angel_of_Dth het volgende:
Dat is trouwens niet 'heel anders'.
Lol, je bent gewoon een kloon van Static.quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 14:50 schreef Strychnine het volgende:
[..]
Dit is wel heel anders.
Ik zie opeens lijntjes bijvoorbeeld hier op Fok, dat was bij mij altijd helemaal wit
Lijntjes dus in my active topics bijvoorbeeld.
Nietesquote:Op zaterdag 4 augustus 2007 14:51 schreef gelly het volgende:
[..]
Lol, je bent gewoon een kloon van Static.
Ga eens hier kijken om je monitor te calibreren. Volgens mij kan-ie wel eens veel te licht staan.quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 14:52 schreef Strychnine het volgende:
Oh, wacht, ik snap het al.
Er staat een icoontje van Nvidia nu in de taakbalk, als ik die aanklik met de rechtermuisknop kan je color settings aanpassen. Hij stond nu gewoon ontzettend donker, ik heb hem nu weer in het midden gezet (in plaats van -nogwat)
Bij mij is 0, 10 en 20 dezelfde kleur...quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 14:57 schreef Iblis het volgende:
[..]
Ga eens hier kijken om je monitor te calibreren. Volgens mij kan-ie wel eens veel te licht staan.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |