Heel Vroeger toen Ajax pas net bestond.. Als je naar het trapveldje van Ajax wilde gaan, moest je met de tram langs de Jodenbuurt.. En Veel mensen kwamen uit die buurt die naar Ajax gingenquote:Op zaterdag 4 augustus 2007 13:15 schreef RickoKun het volgende:
waarom is ajax de jodenclub dan?
Naar mijn weten waren de oprichters van Ons Aller Ajax ook van Joodse afkomst..quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 13:18 schreef Consigliere het volgende:
[..]
Heel Vroeger toen Ajax pas net bestond.. Als je naar het trapveldje van Ajax wilde gaan, moest je met de tram langs de Jodenbuurt.. En Veel mensen kwamen uit die buurt die naar Ajax gingen
Alsof de gemiddelde Feyenoord supporter weet waar Palestina ligtquote:Op zaterdag 4 augustus 2007 13:51 schreef Kiegie het volgende:
Rustig, rustig.
Misschien dat de Feyenoordaanhang alleen wil laten merken dat ze sympathiseert met onderdrukte volkeren die door de rest van de wereld in de steek worden gelaten.
Nee het is normaal dat je sympatiseerd met de vijand van de "bijnaam" van je vijandquote:Op zaterdag 4 augustus 2007 13:45 schreef fathank het volgende:
Iets/iemand racistisch noemen vanwege alleen een vlag (als het nou een White Power vlag was geweest oké...)
Sukkel, echt!!quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 15:55 schreef Consigliere het volgende:
[..]
met de vijand van de "bijnaam" van je vijand
Rustig rustig, je hart man....quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 13:10 schreef Consigliere het volgende:
ECHT WTF!! Gister keek ik naar de wedstrijd van Feyenoord tegen FC Porto. Tijdens de rust zag ik de gebruikelijke kutreclames voorbij schieten, totdat de Fortis reclame kwam...
In het openingsshot van die reclame die je een supergrote PALESTIJNSE!! vlag .. WTF DE PALESTIJNSE VLAG GEK!!
IS TOCH FOKKING NIET NORMAAL !!!
(voor de leken onder ons.. Ajax is de Jodenclub, Joden hebben oorlog met de Palestijnen)..
Wat is dit voor zieke grap?
quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 15:55 schreef Consigliere het volgende:
[..]
Nee het is normaal dat je sympatiseerd met de vijand van de "bijnaam" van je vijand![]()
Er zijn mensen die al zeiken als er gescholden wordt op tv.. Ik weet zeker als dit landelijke aandacht krijgt dat het dan een Big Case wordt en Fortis een erg slechte naam zal krijgen
Hoeft niet persé, maar het getuigt wel van een dermate lage algemene ontwikkeling dat je er redelijkerwijs vanuit kan gaan dat ze niet weten wat daar nou precies gebeurdquote:Op zaterdag 4 augustus 2007 15:26 schreef Kiegie het volgende:
O, moet je de correcte geografische posities kennen om medeleven te mogen tonen?
![]()
Wist ik niet, joh!
HIHIIHIHI ZIE JE DE LINK? :d ;d !/1/!quote:
Bij Feyenoord is het natuurlijk anders als je daar met een palestijnse vlag gaat zitten zwaaien hequote:Op zaterdag 4 augustus 2007 23:27 schreef Tomatenboer het volgende:
Waarom zou je btw. trouwens meteen racistisch zijn als je met een Palestijnse vlag loopt te zwaaien![]()
Maar goed, imo. komt het zwaaien met een Israelische vlag op hetzelfde neer.
sufkop je begrijpt het punt niet,..quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 23:27 schreef Tomatenboer het volgende:
Waarom zou je btw. trouwens meteen racistisch zijn als je met een Palestijnse vlag loopt te zwaaien![]()
Maar goed, imo. komt het zwaaien met een Israelische vlag op hetzelfde neer.
Die vlag in een reclamespot van Fortis of gewoon iemand in het stadion?quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 13:10 schreef Consigliere het volgende:
ECHT WTF!! Gister keek ik naar de wedstrijd van Feyenoord tegen FC Porto. Tijdens de rust zag ik de gebruikelijke kutreclames voorbij schieten, totdat de Fortis reclame kwam...
In het openingsshot van die reclame die je een supergrote PALESTIJNSE!! vlag .. WTF DE PALESTIJNSE VLAG GEK!!
IS TOCH FOKKING NIET NORMAAL !!!
(voor de leken onder ons.. Ajax is de Jodenclub, Joden hebben oorlog met de Palestijnen)..
Wat is dit voor zieke grap?
Ja, alleen als dat doorgaat heeft feyenoord waarschijnlijk straks ABN Amro op het shirt ipv andersom, aangezien Fortis op dit moment denkt dat ABN Amro een sterkere merknaam in Nederland is dan Fortisquote:Op zaterdag 4 augustus 2007 13:15 schreef Lucifer_Doosje het volgende:
Fortis wilt toch ook ABN overnemen? Dus binnenkort hebben Ajax en Feyenoord dezelfde shirtsponsor
Tja, Ajax kan wel wat meer kracht gebruiken dan Feyenoord, daar heb je wel gelijk in.quote:Op zondag 5 augustus 2007 06:06 schreef Bananenman het volgende:
Ja, alleen als dat doorgaat heeft feyenoord waarschijnlijk straks ABN Amro op het shirt ipv andersom, aangezien Fortis op dit moment denkt dat ABN Amro een sterkere merknaam in Nederland is dan Fortis
Volgens mij heb je enkele cruciale leescursussen gemistquote:Op zondag 5 augustus 2007 08:26 schreef Kiegie het volgende:
[..]
Tja, Ajax kan wel wat meer kracht gebruiken dan Feyenoord, daar heb je wel gelijk in.
quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 15:55 schreef Consigliere het volgende:
[..]
Nee het is normaal dat je sympatiseerd met de vijand van de "bijnaam" van je vijand![]()
Slappe reactie.quote:Op zondag 5 augustus 2007 09:03 schreef Bananenman het volgende:
[..]
Volgens mij heb je enkele cruciale leescursussen gemist [afbeelding]
In een reclamespot van Fortis uiteraard, anders zou ik niet zo verbolgen zijn..quote:Op zondag 5 augustus 2007 04:02 schreef Fiskus het volgende:
[..]
Die vlag in een reclamespot van Fortis of gewoon iemand in het stadion?
quote:
quote:Op zondag 5 augustus 2007 13:41 schreef Kikker_kermit het volgende:
Typische kakkerlak ben jij, eerst ga je zeggen dat ajax meer kracht kan gebruiken dan jullie terwijl die kakkerlakken ONZE naam krijgen.![]()
En dan dist hij je en ga je zeggen dat het een slappe reactie is![]()
Nee in Amsterdam krijgen ze dit jaar weer veel.quote:Op zondag 5 augustus 2007 13:56 schreef Ofyles2 het volgende:
TS: Dit was allang bekend. Ze hebben Ryan Babel vrijdag ook uitgefloten bij elk balcontact.
En ook dit jaar geldt: HELEMAAL NIETS IN ROTTERDAM!
Je vergeet de DVDquote:Op zondag 5 augustus 2007 13:56 schreef Ofyles2 het volgende:
TS: Dit was allang bekend. Ze hebben Ryan Babel vrijdag ook uitgefloten bij elk balcontact.
En ook dit jaar geldt: HELEMAAL NIETS IN ROTTERDAM!
Kneus...quote:Op zondag 5 augustus 2007 13:41 schreef Kikker_kermit het volgende:
[..]![]()
Typische kakkerlak ben jij, eerst ga je zeggen dat ajax meer kracht kan gebruiken dan jullie terwijl die kakkerlakken ONZE naam krijgen.![]()
En dan dist hij je en ga je zeggen dat het een slappe reactie is![]()
BOH
Hé, PSV heeft wel mooi Mike Zonneveld en Tommie van der Leegte gekochtquote:Op zondag 5 augustus 2007 11:44 schreef DuTank het volgende:
Goed bedacht dan..![]()
Ik vind het trouwens wel goed van Feyenoord dat ze heel veel Nederlandse spelers hebben, in tegenstelling tot PSV..
Hoe heet die knaap van ado ook al weer?quote:Op zondag 5 augustus 2007 17:31 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Hé, PSV heeft wel mooi Mike Zonneveld en Tommie van der Leegte gekocht
Ik verdedig PSV alleen maar, er werd namelijk verweten dat PSV geen Nederlandse spelers heeft.quote:Op zondag 5 augustus 2007 18:04 schreef GasTurbine het volgende:
[..]
Hoe heet die knaap van ado ook al weer?
Dan heb je ook nog Colin(
)
Colin speelde anders best redelijk tegen Arsenal.quote:Op zondag 5 augustus 2007 18:04 schreef GasTurbine het volgende:
[..]
Hoe heet die knaap van ado ook al weer?
Dan heb je ook nog Colin(
)
Hilarisch!quote:
Laurent Delorge....quote:Op maandag 6 augustus 2007 10:35 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Ik verdedig PSV alleen maar, er werd namelijk verweten dat PSV geen Nederlandse spelers heeft.
Die knaap van ADO is trouwens een Belg.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |