Heel Vroeger toen Ajax pas net bestond.. Als je naar het trapveldje van Ajax wilde gaan, moest je met de tram langs de Jodenbuurt.. En Veel mensen kwamen uit die buurt die naar Ajax gingenquote:Op zaterdag 4 augustus 2007 13:15 schreef RickoKun het volgende:
waarom is ajax de jodenclub dan?
Naar mijn weten waren de oprichters van Ons Aller Ajax ook van Joodse afkomst..quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 13:18 schreef Consigliere het volgende:
[..]
Heel Vroeger toen Ajax pas net bestond.. Als je naar het trapveldje van Ajax wilde gaan, moest je met de tram langs de Jodenbuurt.. En Veel mensen kwamen uit die buurt die naar Ajax gingen
Alsof de gemiddelde Feyenoord supporter weet waar Palestina ligtquote:Op zaterdag 4 augustus 2007 13:51 schreef Kiegie het volgende:
Rustig, rustig.
Misschien dat de Feyenoordaanhang alleen wil laten merken dat ze sympathiseert met onderdrukte volkeren die door de rest van de wereld in de steek worden gelaten.
Nee het is normaal dat je sympatiseerd met de vijand van de "bijnaam" van je vijandquote:Op zaterdag 4 augustus 2007 13:45 schreef fathank het volgende:
Iets/iemand racistisch noemen vanwege alleen een vlag (als het nou een White Power vlag was geweest oké...)
Sukkel, echt!!quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 15:55 schreef Consigliere het volgende:
[..]
met de vijand van de "bijnaam" van je vijand
Rustig rustig, je hart man....quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 13:10 schreef Consigliere het volgende:
ECHT WTF!! Gister keek ik naar de wedstrijd van Feyenoord tegen FC Porto. Tijdens de rust zag ik de gebruikelijke kutreclames voorbij schieten, totdat de Fortis reclame kwam...
In het openingsshot van die reclame die je een supergrote PALESTIJNSE!! vlag .. WTF DE PALESTIJNSE VLAG GEK!!
IS TOCH FOKKING NIET NORMAAL !!!
(voor de leken onder ons.. Ajax is de Jodenclub, Joden hebben oorlog met de Palestijnen)..
Wat is dit voor zieke grap?
quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 15:55 schreef Consigliere het volgende:
[..]
Nee het is normaal dat je sympatiseerd met de vijand van de "bijnaam" van je vijand![]()
Er zijn mensen die al zeiken als er gescholden wordt op tv.. Ik weet zeker als dit landelijke aandacht krijgt dat het dan een Big Case wordt en Fortis een erg slechte naam zal krijgen
Hoeft niet persé, maar het getuigt wel van een dermate lage algemene ontwikkeling dat je er redelijkerwijs vanuit kan gaan dat ze niet weten wat daar nou precies gebeurdquote:Op zaterdag 4 augustus 2007 15:26 schreef Kiegie het volgende:
O, moet je de correcte geografische posities kennen om medeleven te mogen tonen?
![]()
Wist ik niet, joh!
HIHIIHIHI ZIE JE DE LINK? :d ;d !/1/!quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |