In België mag je ook geen 10beurtenkaarten combineren; wel afstempelen en de rest cash bijbetalen. Best logisch, anders komt er ooit wel eens een persoontje die zich grappig vindt met 3 kaarten aan om overal 1 stripje van te gebruiken.quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 12:31 schreef ach het volgende:
Ik wist niet dat je ze niet mag combinerenZe hebben ook nog nooit tegen me gezegd dat het niet mag
![]()
Ja maar als je dezelfde soort kaart hebt mag het wel. Ook al kom je aan met 8 kaarten met elk 1 strip. En logisch ook, je hebt er gewoon voor betaald.quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 12:33 schreef Athmozz het volgende:
[..]
In België mag je ook geen 10beurtenkaarten combineren; wel afstempelen en de rest cash bijbetalen. Best logisch, anders komt er ooit wel eens een persoontje die zich grappig vindt met 3 kaarten aan om overal 1 stripje van te gebruiken.
quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 12:33 schreef Athmozz het volgende:
[..]
In België mag je ook geen 10beurtenkaarten combineren; wel afstempelen en de rest cash bijbetalen. Best logisch, anders komt er ooit wel eens een persoontje die zich grappig vindt met 3 kaarten aan om overal 1 stripje van te gebruiken.
Als het met dezelfde kaarten wel mag is het inderdaad niet logisch, maar goed. Hier mag je niet eens 2 kaarten combinerenquote:Op zaterdag 4 augustus 2007 12:43 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
Ja maar als je dezelfde soort kaart hebt mag het wel. Ook al kom je aan met 8 kaarten met elk 1 strip. En logisch ook, je hebt er gewoon voor betaald.
en als ze er achter komen is ie z'n baan kwijtquote:Op zaterdag 4 augustus 2007 12:49 schreef Joris85 het volgende:
Ja, inderdaad, wat een zeikerd.
Gelukkig zijn er ook wel hele sympathieke buschauffeurs. Ik had een keer 9 strippen nog op m'n kaart staan en de chauffeur moest er eigenlijk 5 afstempelen, maar stempelde er ongevraagd 4 af, zodat ik er dan nog 5 overhield voor de volgende keer. Is niet volgens de reglementen, maar wel erg sociaal.
Krijg je controle ben je daarentegen wel de lulquote:Op zaterdag 4 augustus 2007 12:49 schreef Joris85 het volgende:
Gelukkig zijn er ook wel hele sympathieke buschauffeurs. Ik had een keer 9 strippen nog op m'n kaart staan en de chauffeur moest er eigenlijk 5 afstempelen, maar stempelde er ongevraagd 4 af, zodat ik er dan nog 5 overhield voor de volgende keer. Is niet volgens de reglementen, maar wel erg sociaal.
welke controle ?quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 12:52 schreef KreKkeR het volgende:
[..]
Krijg je controle ben je daarentegen wel de lul.
als die mens zijn job doet, waarom zou hij dan in godsnaam ineengeslagen moeten worden? Omdat hij geen uitzonderingen op het reglement toelaat? Als je wil klagen moet je bij het bedrijf zijn, niet bij hem. Betaal dan gewoon die ene keer cash, en als je geen 2¤ enkelgeld op zak bent zegt dat al even veel over jou dan over die chauffeur.quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 12:55 schreef Empedocles het volgende:klacht schrijven naar de busmaatschappij idd. en ik zou die buschauffeur ook gevraagd hebben hoe het toch komt dat sommige van zijn collega's AL in elkaar geslagen zijn.
Er zijn zeker ook hele sympathieke buschauffeurs. Ik moest ook een keer een reis van 3 roze strippen maken en ik had er maar 2, wou dus bijbetalen (twee strippen, want ik weet dat dat het minimum is) maar de chauffeur stempelde er 2 af en zei dat ik maar moest doorlopen.quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 12:49 schreef Joris85 het volgende:
Ik ben heel erg benieuwd, wat zegt dat over mij?quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 12:57 schreef Athmozz het volgende:
[..]
als die mens zijn job doet, waarom zou hij dan in godsnaam ineengeslagen moeten worden? Omdat hij geen uitzonderingen op het reglement toelaat? Als je wil klagen moet je bij het bedrijf zijn, niet bij hem. Betaal dan gewoon die ene keer cash, en als je geen 2¤ enkelgeld op zak bent zegt dat al even veel over jou dan over die chauffeur.
Die chauffeur zal gelijk krijgen van de maatschappij, en maar logisch ook. Als je de kaarten niet mag combineren moet je daar niet mee afkomen omdat het je beter uitkomt; gewoon nieuwe kaart kopen.
befehl ist befehl enzo? er is niemand die er minder van wordt, en het is niet klantvriendelijk. in een normale winkel zou je naar de manager gaan in zulke gevallen, en dan valt er meestal wel iets te regelen. in dit geval is de buschauffeur het enige aanspreekpunt, en dient hij derhalve flexibel doch rechtvaardig te zijn. in dit geval was hij geen van beiden.quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 12:57 schreef Athmozz het volgende:
[..]
als die mens zijn job doet, waarom zou hij dan in godsnaam ineengeslagen moeten worden? Omdat hij geen uitzonderingen op het reglement toelaat? Als je wil klagen moet je bij het bedrijf zijn, niet bij hem. Betaal dan gewoon die ene keer cash, en als je geen 2¤ enkelgeld op zak bent zegt dat al even veel over jou dan over die chauffeur.
Best zielig, komaan. Als je al geen 2¤ op zak hebtquote:Op zaterdag 4 augustus 2007 12:59 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd, wat zegt dat over mij?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |