Stond al jaren op instorten, KVM werd nu verplicht het Chalet te slopen. Er komt een zittribune voor 400 personen voor terug.quote:Op woensdag 8 augustus 2007 19:05 schreef MaxPower het volgende:
Oei wat zonde.
THAMMS, The Haaglanden Aad Mansveld Memorial Stadium klinkt beter.quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 18:49 schreef hello_moto1992 het volgende:
[..]
Ze moeten het gewoon naar een held van ADO vernoemen, Stijn Vreven ofzo .
Niks ten nadele van AZ hoor, maar van die 17000 die er nu zijn is al de helft successupporter. Wil je dan echt meer dan een verdubbeling met als gevolg een stadion vol bioscooppubliek dat wegblijft als het wat minder gaat?quote:Op donderdag 9 augustus 2007 22:31 schreef Ippon het volgende:
Scheringa wil stadion op korte termijn uitbreiden
knip
Ze zijn van plan om een 3e ring te bouwen op dat stiltepaleis.quote:Op donderdag 9 augustus 2007 22:45 schreef MaxPower het volgende:
Kan Ajax de Arena wel verkleinen naar 25.000 ofzo, wordt het daar misschien ook nog eens gezellig.
Alsof in Alkmaar veel sfeer is. Nee, in A'dam is het beter dan in Alkmaar.quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 07:57 schreef Ippon het volgende:
[..]
Ze zijn van plan om een 3e ring te bouwen op dat stiltepaleis.
Humor heb je welquote:Op vrijdag 10 augustus 2007 11:19 schreef Ippon het volgende:
Ik merk dat het angstzweet de 020-ertjes is uitgebroken. AZ heeft binnen een paar jaar 020 overvleugeld.![]()
Ik zie PSV niet de komende jaren uit eigen zak een WK-waardig stadion uit de grond stampen?quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 19:05 schreef Blight het volgende:
Volgens VI.nl wil PSV een WK-waardig stadion neerzetten. Ik kan het fimpje nu even niet openen, dus ik heb verder geen info of het over een uitbreiding of een nieuw stadion gaat.
Uitbreiden is volgens mij niet echt meer mogelijk.quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 19:05 schreef Blight het volgende:
Volgens VI.nl wil PSV een WK-waardig stadion neerzetten. Ik kan het fimpje nu even niet openen, dus ik heb verder geen info of het over een uitbreiding of een nieuw stadion gaat.
PSV moet ook wel. Anders worden ze qua capaciteit nog voorbei gestreefd door Twente, AZ en misschien Heerenveen of Groningen.quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 19:05 schreef Blight het volgende:
http://www.volkskrant.nl/(...)Groningen_onder_drukquote:Volkskrant van 17 augustus 2007
Met een gegarandeerde afname van alle 20.000 plaatsen is het stadion bij elk thuisduel uitverkocht. ‘We zijn met de directie van de Euroborg en de architect in overleg over uitbreiding van het stadion naar 40.000 plaatsen, we moeten wel. Kan-niet, vind ik geen argument. We kunnen naar de maan, dan moeten we het stadion ook een keer zo groot kunnen maken.’
Ik geloof ook niet dat ze op de maan zijn geweest, dat is in scčne gezet.quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 10:05 schreef Ippon het volgende:
vind ik geen argument. We kunnen naar de maan, dan moeten we het stadion ook een keer zo groot kunnen maken.’
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |