dat was idd de kennedygroep.....quote:Op maandag 31 december 2007 08:40 schreef Hubs het volgende:
kennedy waren toch die gasten die op het eind toch van de rare leuzen/liedjes liepen te schreeuwen enzo en er met de top 3 van de veteranen vandoor zijn gegaan?
zo ja helemaal eens met diskwalificeren.
ps doen er nog mensen met de Hike and Seek?
als je de 2e dag toch had gelopen dan had je je waarschijnlijk net fris en fruitig gevoeld als ik toen. Maar naderhand was het toch wel leuk want ik de meeste van de club waarmee ik was er vet uitgelopenquote:Op woensdag 2 januari 2008 17:13 schreef bloodacolyte het volgende:
maar geen plezier in hardlopen? kan ik me best voorstellen P
ach welnee, eigenlijk ben ik best een luie flikker.quote:Op donderdag 3 januari 2008 21:09 schreef bloodacolyte het volgende:
je bent te actief jongen.... echt waar
quote:Op donderdag 18 oktober 2007 15:24 schreef giemiebier666 het volgende:
scout-in was wel erg gezellig. Dit jaar hebben we met onze stam de medewerkerskeuken gedaan was erg tof. gewoon hele week geweest. Winterhike zal ik niet aan mee gaan doen. heb het in december druk genoeg. met frieslandtrail en poolkamp. en ben net gestart al rs begeleiding. toffe op trouwens
AOT das een klein wandelingetje in de ardennen.quote:
dat is toch zelfde leeftijd?quote:Op donderdag 10 januari 2008 16:36 schreef Crazy-M het volgende:
binnenkort workshop voor de basistraining
nu met die 2 weken stage bezig. op zich wel leuk om als je welpen gewend bent om dan bij estas te kijken
ehm,quote:Op donderdag 10 januari 2008 22:00 schreef bloodacolyte het volgende:
[..]
dat is toch zelfde leeftijd?
daar hoef je toch geen extra training voor te doen?
Wat leuke wateroversteken enzo? (apenbrug balk aan slappe touwen, oversteek etc) dat kan bij ons komende vrijdag namelijk nog wel eens gaan gebeurenquote:Op dinsdag 5 februari 2008 20:28 schreef hooibaal het volgende:
Iemand toevallig een leuk idee voor het installeren van de leden van een nieuw gestarte wiva-groep? Liefst iets met, op, onder, boven of bij het water.
Al te veel ranzige smut hoeft trouwens ook weer niet, die hebben ze al gehad bij het overvliegen
berendonck, groene heuvelsquote:Op dinsdag 5 februari 2008 20:52 schreef hooibaal het volgende:
Wijchen.
Installatie tijdens weekendkamp in Nijmegen, dus strand is niet echt een optie. Maar bedankt voor het idee!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |