Check, check en een lekker broodje knakworst/rookworst van Bloodaco en de kou maakt niks meer uit.quote:Op maandag 29 december 2008 21:59 schreef du_ke het volgende:
In een tentje of onder een zeiltje is prima te doen ook met dit weer. Gewoon lekker diep in je slaapzak kruipen. En evt een goede scheut Whisky
knakworst ftw! en succes met je nieuwjaarsduikquote:Op maandag 29 december 2008 22:20 schreef Hubs het volgende:
[..]
Check, check en een lekker broodje knakworst/rookworst van Bloodaco en de kou maakt niks meer uit.
Het vervelenste is alleen 's ochtens vroeg je warme slaapzak uit en de kou weer in das bah. En ze hadden geeneens lekkere koffie daar 's ochtends.
en swarma rumoerig in de slaapzaal?? goh dat had ik nou noooooit verwacht
ik was ff vergeten dat er op fok alleen supermannen zaten met zolen van staal en die nog doorlopen met een gebroken been.quote:Op dinsdag 30 december 2008 16:32 schreef swarmahoer het volgende:
oefenen voor de winterhike![]()
of liep je junioren voor de 1e keer en ben je 14?
ja, het was niet dezelfde routequote:Op woensdag 31 december 2008 12:28 schreef swarmahoer het volgende:
hadden de veteranen niet dezelfde route als de senioren ? ik dacht dat t enige verschil was het buiten slapen...
De veteranen hadden de eerste dag de 1e helft gelijk aan de senioren, en de 2e helft gelijk aan de junioren. Letterlijke kopietjes van elkaarquote:Op woensdag 31 december 2008 12:33 schreef bloodacolyte het volgende:
[..]
ja, het was niet dezelfde route
ik geloof dat wij de 2e dag een extra lusje hebben gelopen na de vlot oversteek. Iig wij zijn er van overtuigd dat we de goede richting inliepen en kwam later via een andere weg junioren en senioren weer tegen. Maar alleen de laatste strippenkaart klopte niet en was daardoor wat lastiger maar verder was het een erg makkelijke tocht qua technieken.quote:Op woensdag 31 december 2008 13:16 schreef Merel1808 het volgende:
[..]
De veteranen hadden de eerste dag de 1e helft gelijk aan de senioren, en de 2e helft gelijk aan de junioren. Letterlijke kopietjes van elkaar![]()
En de 2e dag waren senioren en veteranen exact hetzelfde. Alle posten waren hetzelfde, alleen dat buiten slapen was anders
Dat waren twee hele kleine bospaadjes, meer een soort van tractorsporen een weiland in, maar er stonden wel van die bordjes bij van 'wandelroute zus en zo'. Zaten ergens vlak voor die boerderij waar een landbouwmuseum in zat.quote:Op woensdag 31 december 2008 18:36 schreef Hubs het volgende:
lol volgens mij hadden we dezelfde strippenkaart uit mijn hoofd. En bij ons klopte hij ook gewoon tot de kruising met de paddestoel nummer 20517 zelfs het aantal afslagen met hekjes enzo. Alleen op die kruising zijn hebben we een afslag eerder gepakt want dat leek ons logischer. Gezien de kruising met let op erbij.
En daarna (net niet in zicht op jouw foto na die afslag met water) waren nog twee afslagen die we niet konden vinden. of het moeten kleine bospaadjes zijn geweest.
Alle voorbereidingen zijn wel ongeveer klaar, de materialen zijn geregeld en de tochten staan in de mail, alleen nog ff printen. Vrijdag gaan we los! Nu maar hopen dat het niet gaat regenen, anders gaat het abseilgedeelte niet doorquote:Op maandag 26 januari 2009 01:17 schreef swarmahoer het volgende:
hej hooibaal, hoe is t met de tocht?
Wat, de tocht? die is niet zo boeiend hoor... 1 gedeelte vraag/kruispuntentocht, 1 gedeelte oleaat en 1 gedeelte tocht-in-een-broodje-gebakken. En daar tussenin dus bootjevaren en abseilen.quote:Op maandag 26 januari 2009 23:03 schreef swarmahoer het volgende:
is t mogelijk om m hier te posten? (of via pm/mail anders)
Zeker!quote:
Nope, geen slapende honden wakker maken. Gewoon touwen erin en gaan!quote:Op zondag 1 februari 2009 17:22 schreef swarmahoer het volgende:
nog navraag gedaan bij de politie eigelijk ?
Ommen heeft twee labelterreinen:quote:Op maandag 2 februari 2009 11:41 schreef dubidub het volgende:
[..]
Boven de rivieren. 20 verkenners van 13 jaar oud.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |