haha ja daar hebben we er ook wel een stuk of wat van staanquote:Op vrijdag 28 december 2007 11:55 schreef mberg86 het volgende:
Haha, wij gaan morgen even testdraaien voor maandag (wel met old skool melkbus)
Ik was aanwezig. Erg gezellig. Jammer dat het slechts om het jaar isquote:Op vrijdag 28 december 2007 11:49 schreef mberg86 het volgende:
Hey.. Kijk nou! Het topic is weer aangeslingerd!!Nog mensen naar de Scout-in geweest? Was een mooi feestje dacht ik zo!
hey, inderdaad vorig jaar liepen we in reflecterende pakken. Dit jaar liep ik gewoon in normale plunje. Helaas wel ergens onderaan geeindigd maar toch een top 10 noteringquote:Op donderdag 27 december 2007 23:09 schreef Merel1808 het volgende:
Hubs; jullie waren toch met die reflecterende pakken? Of niet?
Wij vieren dit jaar ons lustrum, de 5e keer alweer!![]()
Ik heb dr zin in!!
Ik ken wel een Andela, zal hopelijk wel een ander zijnquote:Op donderdag 27 december 2007 15:12 schreef Merel1808 het volgende:
Wij hebben ons logboek in het thema KALEP (Kill Andela Langzaam En Pijnlijk)
We hadden inmiddels het thema veranderd, maar Andela is die man op die foto hierboven ergensquote:Op zondag 30 december 2007 03:47 schreef Elwood1802 het volgende:
[..]
Ik ken wel een Andela, zal hopelijk wel een ander zijn
nou, die toptien notering heb ik ook binnen gisteren.....quote:Op zaterdag 29 december 2007 23:40 schreef Hubs het volgende:
[..]
hey, inderdaad vorig jaar liepen we in reflecterende pakken. Dit jaar liep ik gewoon in normale plunje. Helaas wel ergens onderaan geeindigd maar toch een top 10 notering
Ik heb mijn blaren gister heel bewust genegeerd, en ben ook nog de kroeg ingeweest maar had het om 1 uur toch hangen. Vanochtend had ik op iedere voet een bloedblaar van van 3,5 cm doorsneequote:Op zondag 30 december 2007 17:09 schreef bloodacolyte het volgende:
[..]
nou, die toptien notering heb ik ook binnen gisteren.....
gisteren eerst mn blaren maar beplakt met compeed en toen het vafe ingegaan, was om half 3 vannacht thuis
maar ik heb de tweede veteranendag niet gelopen he
Hoe was je wedstrijd hardlopen vandaag trouwens....
Groeten Bloodacolyte,
Die achterhoekse tukker
spierpijn heb ik geen last van, en is terug slaan geen optie?quote:Op zondag 30 december 2007 23:57 schreef Merel1808 het volgende:
Ik heb echt nog nooit zoveel spierpijn gehad![]()
Ik sliep naast iemand die me de hele tijd sloeg, en degene waar ik een matje mee deelde duwde me er steeds af
of meer drinken want ik heb niks gemerkt en moet er volgens mij hemelsbreed niet meer 15 meter vanaf hebben gelegen.quote:Op maandag 31 december 2007 00:31 schreef bloodacolyte het volgende:
RUST, met die almeloers van de j,f, kutnedygroep naast ons te schreeuwen dat knakworst hebben...
volgend jaar de jfk's diskwalificeren wegens onsportief gedrag....
\quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |