Maar wel naar NPK?quote:
Nee. Had er trouwens ook nog nooit eerder van gehoord. Maar desalniettemin: veel plezier komend weekend!quote:Op donderdag 8 mei 2008 22:48 schreef captain.lefteye het volgende:
[..]
Maar wel naar NPK?kleine kans dat ik je reactie trouwens nog lees voor ik weg ga... Bus van 8.20 morgenochtend
![]()
ehm jah we hebben zoveel groepen gezienquote:Op dinsdag 27 mei 2008 12:28 schreef swarmahoer het volgende:
ik ben dr geweestsuper lache ( die groep met de megafoon mocht je ze gezien hebben )
Scouting Schonauwenquote:Op zaterdag 19 juli 2008 17:58 schreef du_ke het volgende:
NJ uiteraard, ben net vandaag terug van een weekje stamkamp in België. En kan maandag dus weer vrolijk verder als RSA begeleiding.
Meld zich!quote:
Dat héb ik wel eens moeten doen bij een Winterhike! Maar misschien kun je even naar ze toe bellen?quote:Op maandag 17 november 2008 20:21 schreef hooibaal het volgende:
*kick*
Weet iemand of je mag abseilen van een verkeersbrug zonder dat je ruzie krijgt met Rijkswaterstraat? (let wel: vanaf het wegdek (fietspad) naar de ondergelegen weilanden...)
presentquote:Op maandag 17 november 2008 21:32 schreef Merel1808 het volgende:
[..]
Dat héb ik wel eens moeten doen bij een Winterhike! Maar misschien kun je even naar ze toe bellen?
Over de WH gesproken, wie loopt er mee?
ben benieuwdquote:Op maandag 17 november 2008 20:21 schreef hooibaal het volgende:
*kick*
Weet iemand of je mag abseilen van een verkeersbrug zonder dat je ruzie krijgt met Rijkswaterstraat? (let wel: vanaf het wegdek (fietspad) naar de ondergelegen weilanden...)
Tja, dat is het dus een beetje. Als we het gaan vragen, mag het vast niet. Typisch zoiets dat je gewoon moet doen, en hopen dat er niemand stomme vragen komt stellen. In totaal moeten er acht omlaag (+ fietsquote:Op maandag 17 november 2008 21:42 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
ben benieuwdheb het zelf al een aantal keer gedaan, en ook discussies erover gehad
waarschijnlijk mag het niet (wat me ook logisch lijkt) maar heb niet zo snel iets gevonden waardoor het niet mag
je hebt geen verkeershinder breng niemand in gevaar enzo en t is geen verboden terrein
Ik ben leiding van de Wilde Vaart van Sint Franciscus in Wijchen. We hebben drie vletten, die tijdens het kamp in kwestie allemaal zijn afgetuigd, dus dat is een kwestie van bankjes erin en roeien maar. Klimtouwen, tuigjes, carabines en een grigi heb ik hier (zij het tijdelijk) liggen, en heb ik ook vaak genoeg gebruikt om dat veilig te kunnen doen. Als het allemaal haalbaar is, wordt het wel een vette tochtquote:Op maandag 17 november 2008 22:21 schreef swarmahoer het volgende:
hoe kom je aan de spullen om het te doen? en is dat niet gevaarlijk met scheepvaart enzo? welke club ben je eigelijk van
Brug bij Grave, aan de kant van Nederasselt. Op de gok een metertje of 12.quote:Op maandag 17 november 2008 22:55 schreef swarmahoer het volgende:
welke brug wil je van af ? ik heb ze van sluis tot sluis (heumen/weurt) allemaal gehad
Nee, WiVaquote:is het voor de scouts die tocht ?
Nou ja, het wordt zekeren vanaf de bovenkant. Ze zitten fixed aan het onderste eind van het touw, en het touw gaat door de grigri naar beneden.quote:met de gri gri laat je ze niet zelf van t touw gaan maar gewoon via beneden zegmaar? zoals in de klimhal?
Wilde Vaart, oftewel Rowans in bootjes (gemengd, 15-18jr)quote:
Yep.quote:dat is die kleurenbrug toch ?
ik dacht dat je n wijf wasquote:Op maandag 29 december 2008 20:54 schreef bloodacolyte het volgende:
Winterhike Hilary Stam was weer nice..... Dit jaar de veteranen uitgelopen zonder blaren en niet als laatste ge-eindigd, huppa, in de pocket :p
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |