bok ff lekker op naar een andere topic als je niet serieus kunt reagerenquote:
Uiteraard!quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 16:58 schreef swarmahoer het volgende:
zijn er mensen die meedoen met de winterhike dit jaar ?
klik
hmhmquote:Op maandag 8 oktober 2007 18:48 schreef Merel1808 het volgende:
[..]
Uiteraard!![]()
Maar dat wist je geloof ik al wel![]()
Best gelopen, alleen een beetje weinig slaapquote:Op vrijdag 5 oktober 2007 16:12 schreef dubidub het volgende:
Vanavond mee met weekendkamp bij de groep waar ik stageloop. Wordt wel lachen denk
Marieke en ik lopen samen, maar Mayo loopt met Ton, en Marloes met Jorrit geloof ik..quote:Op maandag 8 oktober 2007 18:56 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
hmhm
zelfde koppels weer ?
wij wel als t goed is iig sander en ik
quote:Beste scout's,
Welkom op onze community voor en door scouts. Zeg maar Scoutings eigen 'Hyves'. Hier kan je andere scouts ontmoeten en allerlei informatie over Scouting uitwisselen. Je kunt bijvoorbeeld je clubhuis laten zien, waar je op kamp bent geweest of andere scouts ontmoeten die ook in 2008 naar de Nationale Jamboree gaan.
Je kunt een eigen profiel aanmaken, vrienden maken en communities inrichten rondom gedeelde interesses bijvoorbeeld zeilen, hiken of badges ruilen.
Dit is de nulversie van het sociale netwerk, dus we horen graag van je wat je wel en niet goed vindt.
wij moeten ook, maar we mogen maar met 2 personen per staf/leidingteam...beetje jammer met je hele team is het toch leuker.quote:Op woensdag 26 september 2007 15:57 schreef Crazy-M het volgende:
Na 5 jaar leiding ga ik vanavond de intro training doen
intro training in oirschot
we hebben geen persoon meer met de juiste bevoegdheden, dus vandaar
Ik heb echt de heeeeeeele jota/joti gemistquote:Op zaterdag 20 oktober 2007 19:20 schreef swarmahoer het volgende:
niemand die mee doet aan de joti hunt ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |