Sinds een paar jaar is het verplicht. Maar niet elke eigenaar houd zich aan de regel. Mensen vinden het te duur. En dan moet je hem/haar ook nog laten opnemen in een database. Te veel werk voor mensen.quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 22:26 schreef Soury het volgende:
Ik kan me niet voorstellen dat iemand een dier iets aan doet. Ik weet dat het gebeurd en ik haat gasten die een beestje in huis nemen zonder erbij na te denken. Maar hoe zit dat nou ? Mijn hond heeft een chip is dat niet verplicht ofzo? Dat zal een hoop ellende schelen (iig de debielen die hun huisdier op straat pleuren en en een nieuwe aanschaffen als ze terug komen)
Hulde voor jou, die denk ik vaak met deze ellende te maken heeft. Je bent een byzonder goed persoon
Duh... Verplicht moet het worden.. Daar zet ik me stem voor in.quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 23:27 schreef Veulen het volgende:
[..]
Sinds een paar jaar is het verplicht. Maar niet elke eigenaar houd zich aan de regel. Mensen vinden het te duur. En dan moet je hem/haar ook nog laten opnemen in een database. Te veel werk voor mensen.
Was je niet happy met prins?quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 22:39 schreef Talitha het volgende:
Heb net even gegoogled. Het merk heet Prins.![]()
![]()
Het is verplicht. Maar er zijn nog steeds dierenartsen die er niet op controleren of mensen die nooit met hun dier naar de dierenarts gaan.quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 23:29 schreef Soury het volgende:
Duh... Verplicht moet het worden.. Daar zet ik me stem voor in.![]()
Steek je vinger in je keel dat helpt echtquote:Op zaterdag 4 augustus 2007 23:33 schreef Soury het volgende:
Maar het gaat niet zo lekker meer met me. Tja moet ik het maar niet eten .De mossels hebben een feestje. En me maag voelt als een stuk gewapend beton.![]()
Zoiets ja, maar dan rood van het krabbenquote:
Nee lekker zonnenquote:Op zaterdag 4 augustus 2007 23:27 schreef Soury het volgende:
[..]
Shit zooi man... Lekker binnen blijven dus![]()
Gatsquote:Op zaterdag 4 augustus 2007 23:33 schreef Soury het volgende:
Maar het gaat niet zo lekker meer met me. Tja moet ik het maar niet eten .De mossels hebben een feestje. En me maag voelt als een stuk gewapend beton.![]()
Ben er bang voorquote:
Agossie zonnebultjesquote:Op zaterdag 4 augustus 2007 23:36 schreef PC eend het volgende:
[..]
Zoiets ja, maar dan rood van het krabben
quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 23:33 schreef Soury het volgende:
Lang leven de zelfbruinerdoekjesquote:Op zaterdag 4 augustus 2007 23:46 schreef PC eend het volgende:
Ben er bang voor
Als ik het een beetje opbouw kan ik een kleurtje krijgen en dan heb ik er geen last meer van, maar dat lukt deze zomer niet zo
Als jij o iets zegt komt er meestal iets onwijs vals uit je mondquote:Op zaterdag 4 augustus 2007 23:47 schreef kleinzusje het volgende:
Eend mag ik je een tip geven ?
(even opgezocht)quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 23:43 schreef nachtzuster het volgende:
[..]
Gats![]()
Melk helpt soms een beetje Soury.
Vooruit danmaar weerquote:Op zaterdag 4 augustus 2007 23:47 schreef kleinzusje het volgende:
Eend mag ik je een tip geven ?
Bij het kruidvat ( ok, niet schrikken) hebben ze zonneblaasjescreme. Het beste wondermiddel ooit. Echtquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |