Het is te laat om te gaan zoeken naar compromitterend materiaal.quote:Op zondag 16 september 2007 03:27 schreef broer het volgende:
Dat ik een trouwe FB-klant was, kan ik me écht niet herinneren, trouwens.
Komma's zijn het anders MEER dan waard om je druk over te maken! De universele orde valt en staat met interpunctie.quote:Op zondag 16 september 2007 03:29 schreef Wickedangel het volgende:
Er maken mensen zich daar druk over komma's
Niet Sunchaser-trouw ofzo, maar gewoon met ongeveer dezelfde frequentie als ik het bezoek.quote:Op zondag 16 september 2007 03:27 schreef broer het volgende:
Dat ik een trouwe FB-klant was, kan ik me écht niet herinneren, trouwens.
In het dagelijkse leven ook, je overtuigt toch never nooit iemand.quote:Op zondag 16 september 2007 03:39 schreef broer het volgende:
Een mening hebben op FOK! is vechten tegen de bierkaai, Lamon. Verdoe er je tijd toch niet mee.
Maar dat is toch dodelijk vermoeiend? Je wéét dat je gelijk hebt en toch is er niemand die je wil geloven. Ik word daar alleen maar chagrijnig van.quote:Op zondag 16 september 2007 03:43 schreef Lamon het volgende:
Ik het dagelijkse leven ook, je overtuigt toch never nooit iemand.
Maar ik leef voor mijkn mening, mijn levensfilosofie, mijn intenties. Het is mijn hele wezen, ik kan er niets aan doen.
Dit was vooral omdat mijn eigen url in het adres stond. Ik hoef niet door een stel idioten gebeld te worden, morgen. Of over een half jaar, for that matter.quote:En waarom edit iedereen zijn foto's toch altijd meteen, sig heeft daar ook al een handje van, waar zijn jullie toch allemaal zo bang voor?
Mijn leven samengevat in 3 zinnen.quote:Op zondag 16 september 2007 03:47 schreef broer het volgende:
Maar dat is toch dodelijk vermoeiend? Je wéét dat je gelijk hebt en toch is er niemand die je wil geloven. Ik word daar alleen maar chagrijnig van.
Dat ik er vrolijk onder blijf of dat ik die meningen maar blijf spuien?quote:Op zondag 16 september 2007 04:00 schreef broer het volgende:
Dat komt door al die drank, Lamon.
Hoiquote:Op zondag 16 september 2007 04:29 schreef Dylanesque het volgende:
sorry ik post even wat in het eerste ONZ-topic dat ik in de AT zie staan
hallo
Ik drink nooit, maar dat wisten jullie alquote:Op zondag 16 september 2007 04:05 schreef Lamon het volgende:
[..]
Dat ik er vrolijk onder blijf of dat ik die meningen maar blijf spuien?
Ik ook niet, ik zuip.quote:Op zondag 16 september 2007 04:30 schreef Ole het volgende:
Ik drink nooit, maar dat wisten jullie al![]()
Whahahahahahahahahaha!!!quote:Op zondag 16 september 2007 03:06 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Af en toe kijk ik in de AKQ en dan weet ik een antwoord. Dan heb ik al mijn wilskracht nodig om niet te posten![]()
[..]
Ik heb al een en een halve week geen druppel op. Bizar gewoon!! Het komt er niet van ofzo. Geen idee waarom. En eerst had ik toch elke avond wel een glaasje of twee wijn. En in het weekend een flesje. Op een avond, dus.quote:
Ik denk dat dat een goed iets is, qua gezondheid enzo.quote:Op maandag 17 september 2007 01:13 schreef ElizabethR het volgende:
Zou ik dan toch geen alcoholist zijn?? Ik mis het niet in ieder geval.
Ik heb hem nog niet durven kijken, de reacties zijn zo gemixed, en net als met Richard Kelly's Southland Tales die na Donnie Darko kwam, ben ik bang dat het een enorme tegenvaller wordt. Na Requiem for a dream en de tijd die het geduurd heeft om The Fountain eindelijk gemaakt te krijgen verwacht ik gewoon erg veel.quote:Op maandag 17 september 2007 01:51 schreef Marble het volgende:
Lamon, vind jijThe Fountain
ook zo'n heerlijke, toffe film? Afgaande op je iccontje.
Je hebt eigenlijk gelijk ook, ik neem hem morgen mee naar huis.quote:Op maandag 17 september 2007 02:06 schreef Marble het volgende:
Fear not, little one! Hij lost alle verwachtingen meer dan in. De gemengde reacties zijn alleen maar omdat sommige recensenten de film niet snappen. Het Die Hard 4 publiek zeg maar.
Hij heeft inmiddels ook een zeer behoorlijke score op IMDb,zeker geen net-aan-zesje of zo, dus dat zegt ook wel wat.
Zeker.quote:Op maandag 17 september 2007 02:12 schreef broer het volgende:
Die Hard 4. Koele film was dat!
Heb jij een bril???quote:Op woensdag 19 september 2007 01:30 schreef tong80 het volgende:
Lamon je hebt een even zware baard als ik. En ook nog het zelfde brilletje
Ik vind dat jij niet meer bij de "Aaah, ik word kaal en kan er slecht mee omgaan"-club mag blijven als je haar nog voller dan dat wordt.quote:
zo ken ik hem eigenlik alleenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |