Jouw grens op dit moment is het openen van een nieuw topic voor de AKQquote:
Is gebeurd en niet kwaad zijn als het niet goed isquote:Op zondag 5 augustus 2007 03:58 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Jouw grens op dit moment is het openen van een nieuw topic voor de AKQ
Het is het mooiste ooit geopende topic van de AKQquote:Op zondag 5 augustus 2007 04:04 schreef tong80 het volgende:
[..]
Is gebeurd en niet kwaad zijn als het niet goed is
Een MOD waarschijnlijk?quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 01:47 schreef broer het volgende:
Welke onverlaat heeft die topictitel veranderd?
Tot 't licht wordt lijkt me het meest in overeenstemming met 't bikkeltijd in de TT.quote:Op zondag 5 augustus 2007 03:31 schreef compier het volgende:
ik meld me ook weer, was is eigenlijk de max. tijd om te posten?
Ik heb geen idee? Een overijverige waarschijnlijk.quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 02:07 schreef broer het volgende:
[..]
Dat lijkt me logisch, inderdaad. En dat het een onverlaat is ook. Maar wie, sig? Wie!?
aquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 02:07 schreef broer het volgende:
[..]
Dat lijkt me logisch, inderdaad. En dat het een onverlaat is ook. Maar wie, sig? Wie!?
O, ik denk altijd: het is allemaal al lastig genoeg zonder dat we aan zelfoverschatting doen.quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 05:50 schreef Lamon het volgende:
Het is allemaal al lastig genoeg, zonder dat we hier ook nog eens aan zelfontwaarding gaan doen..
vreemdelingendienst niet wat voor jouquote:Op donderdag 9 augustus 2007 01:37 schreef broer het volgende:
Vreemden zijn vreselijk, trouwens. Ik zou wel meer mensen willen ontmoeten omdat vooroordeel te ontkrachten.
Oh, voor ik het vergeet; is dat valse bescheidenheid, sociale correctheid of gewoon een grapje eigenlijk?quote:Op donderdag 9 augustus 2007 01:36 schreef broer het volgende:
O, ik denk altijd: het is allemaal al lastig genoeg zonder dat we aan zelfoverschatting doen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |