Daar moet je toch eens iets aan doen. Je mist een hoop.quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 02:59 schreef Wickedangel het volgende:
Ik heb geen geluid.
Ik geef niet om geld.quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 03:01 schreef Wickedangel het volgende:
Nu zou je willen dat je om geld had gewed, broer.
En dan nóg meer tijd on line doorbrengen lijkt me funest.quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 03:02 schreef broer het volgende:
Daar moet je toch eens iets aan doen. Je mist een hoop.
Dat weet ik wel. Maar dan had de weddenschap nog ergens om gegaan.quote:
Heb je er ook al zo'n last van? Ik heb een paar bijzonder aantrekkelijke boeken liggen, maar toch zit ik weer hier. Geen idee hoe ik het voor elkaar krijg, maar het lukt me wel...quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 03:04 schreef Wickedangel het volgende:
En dan nóg meer tijd on line doorbrengen lijkt me funest.
Ik heb nog een stapel boeken liggen van hier tot Tokio. Maar als ik dan 's avonds alles heb gedaan wat ik moet doen, zet ik meestal toch weer de pc aan. "Even checken..."quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 03:09 schreef broer het volgende:
Heb je er ook al zo'n last van? Ik heb een paar bijzonder aantrekkelijke boeken liggen, maar toch zit ik weer hier. Geen idee hoe ik het voor elkaar krijg, maar het lukt me wel...
quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 03:20 schreef Wickedangel het volgende:
En dan steeds dommer worden omdat je nergens meer wat van opsteekt. Wat een nachtmerrie.
Ik ga hoe dan ook stoppen met de AKQ na nummer 1000, wanneer er weer wordt gereset.
Ja sorry, dat is een beetje mijn schuld. En natuurlijk voornamelijk van broerquote:Op zaterdag 4 augustus 2007 03:29 schreef ElizabethR het volgende:
En wat hebben we nu voor belachelijke titel en OP????
Oke, dan maakt het niet uit!quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 03:37 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Ja sorry, dat is een beetje mijn schuld. En natuurlijk voornamelijk van broer![]()
Hé, met die OP is niets mis.quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 03:29 schreef ElizabethR het volgende:
En wat hebben we nu voor belachelijke titel en OP????
Gewoon gevoelsmatig. Dat is et leuke hierquote:Op zondag 5 augustus 2007 03:31 schreef compier het volgende:
ik meld me ook weer, was is eigenlijk de max. tijd om te posten?
het stopt wanneer het eindigt niet later en zeker niet eerder!quote:Op zondag 5 augustus 2007 03:36 schreef tong80 het volgende:
[..]
Gewoon gevoelsmatig. Dat is et leuke hier
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |