Ziet er goed uit!quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 11:11 schreef ebeaydojraes het volgende:
zoiets?
zooooo teeeering!quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 12:26 schreef buitenbeentje het volgende:
Zoek ik op plaatjes en informatie over de 40D, kom ik deze tegen:
[afbeelding]
![]()
De verwachtingen over de uit te komen 40D lopen nogal uiteen. Een samenvatting:
- een 10.2 megapixel CCD, misschien 12,
- Digic III image processor, alhoewel Digic II processor ook veel genoemd wordt,
- anti-dust technologie als in de 400D,
- hogere ISO-waardes als de 30D,
- 5 en 3 frames per seconde burst,
- 2,5" LCD met een 160 graden beeldhoek, al wordt ook gespeculeerd op 3",
- 9-point scherpstelling,
- magnesium frame.
Leuk gedaan, maar toch mist 1 HEEL belangrijk deel wat op elke ...D cam zit, en er hier afgehaald is...quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 12:26 schreef buitenbeentje het volgende:
Zoek ik op plaatjes en informatie over de 40D, kom ik deze tegen:
[afbeelding]
![]()
De verwachtingen over de uit te komen 40D lopen nogal uiteen. Een samenvatting:
- een 10.2 megapixel CCD, misschien 12,
- Digic III image processor, alhoewel Digic II processor ook veel genoemd wordt,
- anti-dust technologie als in de 400D,
- hogere ISO-waardes als de 30D,
- 5 en 3 frames per seconde burst,
- 2,5" LCD met een 160 graden beeldhoek, al wordt ook gespeculeerd op 3",
- 9-point scherpstelling,
- magnesium frame.
kssssjjt. Naar je eigen merktopic jijquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 15:18 schreef Shark.Bait het volgende:
In de huidige lineup moet de Canon 1Ds mark II toch ook worden vertegenwoordigd (in de OP ja!)? Het vlaggeschip van Canon en jullie vergeten hem!
s-c-h-a-n-d-e gewoon.
ik fotografeer al 26 jaar met canon, nog maar 8 jaar met nikon. Ik denk dat ik meer hier thuishoorquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 16:14 schreef Vliegvrager het volgende:
[..]
kssssjjt. Naar je eigen merktopic jij
Mijn spellingsfouten mag je aanzwengelen in in ander topic, het gaat hier om het vlaggeschip van canon!quote:En het is vlaggenschip
Dat kan je thuis ook, en op een veel groter scherm.quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 14:54 schreef freud het volgende:
[..]
Leuk gedaan, maar toch mist 1 HEEL belangrijk deel wat op elke ...D cam zit, en er hier afgehaald is...
quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 14:54 schreef freud het volgende:
[..]
Leuk gedaan, maar toch mist 1 HEEL belangrijk deel wat op elke ...D cam zit, en er hier afgehaald is...
d'r kom toch nog wat nieuws voor, dus kon hem gerust weglatenquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 15:18 schreef Shark.Bait het volgende:
In de huidige lineup moet de Canon 1Ds mark II toch ook worden vertegenwoordigd (in de OP ja!)? Het vlaggeschip van Canon en jullie vergeten hem!
s-c-h-a-n-d-e gewoon.
maar het is officieel nog steeds de huidige line-upquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 18:39 schreef ebeaydojraes het volgende:
[..]
d'r kom toch nog wat nieuws voor, dus kon hem gerust weglaten
daarnaast komen er mometeel betere foto's uit de 1D mark III dan de 1Ds mII..
daar zijn de modjes voor.quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 19:57 schreef ebeaydojraes het volgende:
tsja. te laat. kan hem niet meer wijzigen
overdrijven helpt je zaak niet dat je het vlaggeschip van de cameralijn van Canon vergeetquote:zal de volgende keer ook de videocamera's erbbij zetten ... en de printers en de verrekijkers en de ojectieven ... (hoeveel tekst past er in een veld?
Dat is per media markt filiaal verschillend. Niet alle mediamarkten hanteren dezelfde prijs.quote:Op woensdag 8 augustus 2007 10:16 schreef SqueaK het volgende:
weet iemand wat de 400D (kit) momenteel bij de Mediamarkt kost ?
da klopt, maar normaal gesproken rond de 699,-. Canon begon ook met heel erg goedkoop producten op de markt te zetten en heeft daarmee het grootste marktaandeel verworven (60% tegen de rest). Momenteel zijn ze qua SLR's het duurst. 400D is duurder dan een D40x (en zeker duurder dan een simpele D40) en de Alpha100, K10D en D80 zijn goedkoper dan een 30D in vergelijkbare sets. Vandaar dat in Japan Nikon nu het grootste marktaandeel heeft in verkoop.quote:Op woensdag 8 augustus 2007 10:37 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
Dat is per media markt filiaal verschillend. Niet alle mediamarkten hanteren dezelfde prijs.
de 5D mk2 zal net als het huidige model wel fullframe blijven.quote:Op woensdag 8 augustus 2007 12:15 schreef buitenbeentje het volgende:
40D zal geen 1.3x worden verwacht ik. Dat zal eerder de 3D of 5D MkII (even momenteel nog fictieve modellen) of zo. En de 1D MkII N heeft ook 1,3x.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |