Wist je dat zijn broer Malachy ook boeken schrijft? Ik heb gebulderd van het lachen.quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 02:07 schreef ElizabethR het volgende:
Frank McCourt geloof ik
Het gaat om deze. Echt hi-la-risch. De tweede is minder.quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 02:11 schreef ElizabethR het volgende:
Echt waar???
Godallemachtig, dat die kleine Frank, die ik me uit de film voor me zie als jochie met sproetjes enzo, er zo is uitgedraaid, als een lief manneke dat op Piet Muyselaar lijkt!!
Tranen met tuiten jank ik bij die film!!
Ik ga die boeken eens zoeken van Malachy!!! Dankjewel voor de tip WA!!
Dank!! Ik ga morgen naar de boekwinkel !!!quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 02:14 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Het gaat om deze. Echt hi-la-risch. De tweede is minder.
Wel de goeie componist, maar de verkeerde operaquote:Op zaterdag 4 augustus 2007 02:17 schreef Wickedangel het volgende:
La Traviata?
ja die was t ..quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 02:23 schreef FormerlyKnownAs het volgende:
Rigoletto
Zit ik net een joekel van een hint te typen, zo ongeveer het hele verhaal heb hij het antwoord alquote:Op zaterdag 4 augustus 2007 02:23 schreef FormerlyKnownAs het volgende:
Rigoletto
Nee, da's La Bohemequote:Op zaterdag 4 augustus 2007 02:23 schreef Wickedangel het volgende:
Ik kan er zo niet opkomen. La Traviata is toch de tbc-opera?
Oh ok.quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 02:28 schreef ElizabethR het volgende:
Nee, da's La Boheme
Néé toch?!quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 02:30 schreef ElizabethR het volgende:
Die lijkt op Micahel Flatley
Jawel, die heeft tegenwoordig ook zo'n plofkopquote:
Ja ik heb foto's gezien, vroegâh was ie lekkerquote:Op zaterdag 4 augustus 2007 02:32 schreef ElizabethR het volgende:
Jawel, die heeft tegenwoordig ook zo'n plofkop
quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 02:34 schreef FormerlyKnownAs het volgende:
[b]WA+1 Allemachtig, dat je hem herkent!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |