Ik hoop dat nog maar 73 topics vol te houden hoor. Eigenlijk ben ik het allang beu, maar ik wil deze reeks gewoon winnen, slecht hé??quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 01:47 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Daarom is zij ook de koningin van deze topicreeks.
Ja, voor het tellenquote:Op zaterdag 4 augustus 2007 01:52 schreef DeSiever het volgende:
Excuses, zal er aan denken. Dat is wel handig trouwens!
Nee hoor, da's menselijk. Maar je hebt al zoveel punten, je kunt best een avondje overslaanquote:Op zaterdag 4 augustus 2007 01:52 schreef ElizabethR het volgende:
Ik hoop dat nog maar 73 topics vol te houden hoor. Eigenlijk ben ik het allang beu, maar ik wil deze reeks gewoon winnen, slecht hé??
Maar we hadden afgepsroken dat deze reeks door zou gaan tot deel 2500quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 01:52 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Ik hoop dat nog maar 73 topics vol te houden hoor. Eigenlijk ben ik het allang beu, maar ik wil deze reeks gewoon winnen, slecht hé??
Nee joh, als FKA losgaat heeft ie me in drie topics ingehaaldquote:Op zaterdag 4 augustus 2007 01:53 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Nee hoor, da's menselijk. Maar je hebt al zoveel punten, je kunt best een avondje overslaan![]()
Dan stop ik toch bij 1000quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 01:54 schreef ChillyWilly het volgende:
[..]
Maar we hadden afgepsroken dat deze reeks door zou gaan tot deel 2500![]()
Jaja, ik ken die man wel, maar waarvan ook weer.....quote:
quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 01:57 schreef FormerlyKnownAs het volgende:
Irritant he dat je soms moet wachten omdat niemand de laatste poster wil zijn
Toch niet die van Angela's Ashes hé???quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 02:04 schreef Wickedangel het volgende:
Hij is een Ierse Amerikaan, of een Amerikaanse Ier, dat kan ook.
Jazeker. Nu de naam nog.quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 02:06 schreef ElizabethR het volgende:
Toch niet die van Angela's Ashes hé???
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |