Ik vind ook heel veel mensen niet lelijk, sterker nog, de meesten niet. En dat is niet gemeen om te zeggen. Dat is gewoon een kwestie van smaak.quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 01:39 schreef DeSiever het volgende:
[..]
Ik vind heel weinig mensen echt lelijk. Dat is ook best wel gemeen om te zeggen.
Ik ben 21. Jij?
Je zit inde richtingquote:Op zaterdag 4 augustus 2007 01:41 schreef Wickedangel het volgende:
Shelley?
Ik ben serieus elke keer weer onder de indruk van wat jij allemaal weet.quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 01:38 schreef ElizabethR het volgende:
Dick Hartog
DeSiever +1quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 01:46 schreef DeSiever het volgende:
Keats?
Daarom is zij ook de koningin van deze topicreeks.quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 01:46 schreef broer het volgende:
Ik ben serieus elke keer weer onder de indruk van wat jij allemaal weet.
Haha ja idd ik ook. Ik lees meer mee dna dan in post ( ik weet de vragen meestal écht nietquote:Op zaterdag 4 augustus 2007 01:46 schreef broer het volgende:
[..]
Ik ben serieus elke keer weer onder de indruk van wat jij allemaal weet.
Ik studeer niet, ik werk bij een installatiebedrijf. Ik geloof niet zo in studeren.quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 01:47 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
DeSiever +1
Stand deel 927
DeSiever 2
Der_Onkel 1
ElizabethR 1
Maar wat studeer je nou???
wickedangel +1quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 01:47 schreef Wickedangel het volgende:
Gabrielle.
Tuurlijkquote:Op zaterdag 4 augustus 2007 01:47 schreef Der_Onkel het volgende:
[..]
Haha ja idd ik ook. Ik lees meer mee dna dan in post ( ik weet de vragen meestal écht niet). Maar Elizabeth weet echt alles
We plaatsen dan ook een tussenstandje:quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 01:48 schreef DeSiever het volgende:
wickedangel +1
Ik hoop dat nog maar 73 topics vol te houden hoor. Eigenlijk ben ik het allang beu, maar ik wil deze reeks gewoon winnen, slecht hé??quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 01:47 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Daarom is zij ook de koningin van deze topicreeks.
Ja, voor het tellenquote:Op zaterdag 4 augustus 2007 01:52 schreef DeSiever het volgende:
Excuses, zal er aan denken. Dat is wel handig trouwens!
Nee hoor, da's menselijk. Maar je hebt al zoveel punten, je kunt best een avondje overslaanquote:Op zaterdag 4 augustus 2007 01:52 schreef ElizabethR het volgende:
Ik hoop dat nog maar 73 topics vol te houden hoor. Eigenlijk ben ik het allang beu, maar ik wil deze reeks gewoon winnen, slecht hé??
Maar we hadden afgepsroken dat deze reeks door zou gaan tot deel 2500quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 01:52 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Ik hoop dat nog maar 73 topics vol te houden hoor. Eigenlijk ben ik het allang beu, maar ik wil deze reeks gewoon winnen, slecht hé??
Nee joh, als FKA losgaat heeft ie me in drie topics ingehaaldquote:Op zaterdag 4 augustus 2007 01:53 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Nee hoor, da's menselijk. Maar je hebt al zoveel punten, je kunt best een avondje overslaan![]()
Dan stop ik toch bij 1000quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 01:54 schreef ChillyWilly het volgende:
[..]
Maar we hadden afgepsroken dat deze reeks door zou gaan tot deel 2500![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |