Nee, ik vind het een lelijkerd, net als Seedorf.quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 01:37 schreef DeSiever het volgende:
[..]
Hij is best knap hoor. Waarom wil je weten hoe oud ik ben?
ElizabethR +1quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 01:38 schreef ElizabethR het volgende:
Dick Hartog
Ik vind heel weinig mensen echt lelijk. Dat is ook best wel gemeen om te zeggen.quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 01:38 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Nee, ik vind het een lelijkerd, net als Seedorf.
Pure belangstelling, ik wil graag weten met welke leeftijdsgroepen ik in deze quiz speel
Ik vind ook heel veel mensen niet lelijk, sterker nog, de meesten niet. En dat is niet gemeen om te zeggen. Dat is gewoon een kwestie van smaak.quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 01:39 schreef DeSiever het volgende:
[..]
Ik vind heel weinig mensen echt lelijk. Dat is ook best wel gemeen om te zeggen.
Ik ben 21. Jij?
Je zit inde richtingquote:Op zaterdag 4 augustus 2007 01:41 schreef Wickedangel het volgende:
Shelley?
Ik ben serieus elke keer weer onder de indruk van wat jij allemaal weet.quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 01:38 schreef ElizabethR het volgende:
Dick Hartog
DeSiever +1quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 01:46 schreef DeSiever het volgende:
Keats?
Daarom is zij ook de koningin van deze topicreeks.quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 01:46 schreef broer het volgende:
Ik ben serieus elke keer weer onder de indruk van wat jij allemaal weet.
Haha ja idd ik ook. Ik lees meer mee dna dan in post ( ik weet de vragen meestal écht nietquote:Op zaterdag 4 augustus 2007 01:46 schreef broer het volgende:
[..]
Ik ben serieus elke keer weer onder de indruk van wat jij allemaal weet.
Ik studeer niet, ik werk bij een installatiebedrijf. Ik geloof niet zo in studeren.quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 01:47 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
DeSiever +1
Stand deel 927
DeSiever 2
Der_Onkel 1
ElizabethR 1
Maar wat studeer je nou???
wickedangel +1quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 01:47 schreef Wickedangel het volgende:
Gabrielle.
Tuurlijkquote:Op zaterdag 4 augustus 2007 01:47 schreef Der_Onkel het volgende:
[..]
Haha ja idd ik ook. Ik lees meer mee dna dan in post ( ik weet de vragen meestal écht niet). Maar Elizabeth weet echt alles
We plaatsen dan ook een tussenstandje:quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 01:48 schreef DeSiever het volgende:
wickedangel +1
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |