FKA + 1quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 11:07 schreef FormerlyKnownAs het volgende:
wilhelmina drukker
Ik zal er voortaan op lettenquote:Op zaterdag 4 augustus 2007 11:34 schreef FormerlyKnownAs het volgende:
Het is dus Rue de ........
........ is iets dat erg handig is als mannen sex hebben met elkaar
quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 11:36 schreef Terpentin07 het volgende:
Rue de Vaseline?
Je het is gewoon de medische term.Passend ivm de gaypridequote:Op zaterdag 4 augustus 2007 11:58 schreef FormerlyKnownAs het volgende:
jeukend kontgat?
Veel plezier FKA !quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 11:59 schreef FormerlyKnownAs het volgende:
Als het goed is. Mag iemand anders een vraagstellen. Ik ga naar de Prinsengracht. gaypride kijken.
Later![]()
Correctquote:Op zaterdag 4 augustus 2007 13:19 schreef SaskiaR het volgende:
wallace en gromit
Nee. Jij?quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 13:21 schreef DeSiever het volgende:
Cobra, ben je een Belg?
Dat vraagstuk is dan opgelost.quote:
Wat?quote:of herpes zoster, ook (in België) zona genaamd, is een ziekte waarbij de getroffene op waterpokken gelijkende, gegroepeerde blaasjes op een rode ondergrond krijgt op een vrij scherp begrensd deel van de huid, overeenkomend met een dermatoom, dat is een deel van de huid dat door 1 segmentale zenuw vanuit het ruggenmerg wordt geïnnerveerd.
Bedoel je de mijne? Welke van de 50?quote:
Ahaquote:
Te makkelijk he.quote:The phantom menace
Attack of the clones
Revenge of the Sith
A new hope
The empire strikes back
Return of the Jedi
quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 13:44 schreef SaskiaR het volgende:
UiteraardIt's me you're talking to he
quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 14:00 schreef SaskiaR het volgende:
Captain maakt het af!
Sorry Farenji....
Niet die arrogante bedrieger.quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 15:01 schreef Flitspaal het volgende:
Lance Armstrong?
Dat spijt me oprecht. Er zijn niet veel mensen die al deze sectoren overstijgen natuurlijk.quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 15:15 schreef qonmann het volgende:
Alweer 45 minuten verder ..
''k heb het even opgezocht.
Je zette mij op het verkeerde been zet met je hints en de vraagstelling.
Maar wellicht lezen anderen het anders![]()
Jouw hint levensbedreigende ziekte doet vermoeden dat de goede man nog leeft en dat is dus niet zo, vandaar mijn reactie.quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 15:29 schreef DeSiever het volgende:
[..]
Dat spijt me oprecht. Er zijn niet veel mensen die al deze sectoren overstijgen natuurlijk.
Lance Armstrong bij voorbeeld zeker niet, is toch maar een voetnoot in de geschiedenis.
Oh zo. Jij geeft nu ook een hint, misschien dat iemand het nu weet.quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 15:32 schreef qonmann het volgende:
[..]
Jouw hint levensbedreigende ziekte doet vermoeden dat de goede man nog leeft en dat is dus niet, vandaar mijn reactie.
Nu trap je wel wat mensen op hun tenen denk ik.quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 15:29 schreef DeSiever het volgende:
Lance Armstrong bij voorbeeld zeker niet, is toch maar een voetnoot in de geschiedenis.
quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 15:39 schreef Plasterk het volgende:
ik stel wel een vraag voor Neleos
Hij heeft een legendarische sportieve prestatie bereikt. (is dat Nederlands?)quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 15:37 schreef Farenji het volgende:
[..]
Nu trap je wel wat mensen op hun tenen denk ik.
Hoe kom je daarbij?quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 15:39 schreef Neleos het volgende:
Weet je dat ik jou altijd als kloom van Stanley_Climbfall heb genomen?
Dat heb ik wel eens eerder gehoord. Kom hem wel vaak tegen in muziektopics.quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 15:39 schreef Neleos het volgende:
Weet je dat ik jou altijd als kloom van Stanley_Climbfall heb genomen?
Neleos +1quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 15:36 schreef Neleos het volgende:
Bob Marley
Ik denk het nog steeds hoor. Maar je ik ben 21 opmerking bracht twijfel.quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 15:40 schreef DeSiever het volgende:
[..]
Dat heb ik wel eens eerder gehoord. Kom hem wel vaak tegen in muziektopics.
Oh je bent echt serieus? Dat is best wel grappig.quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 15:42 schreef Neleos het volgende:
[..]
Ik denk het nog steeds hoor. Maar je ik ben 21 opmerking bracht twijfel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |