Wat snap jij niet aan het principe van het plugin systeemquote:Op donderdag 16 augustus 2007 12:39 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Dan download je het toch in normale gangbare goede formatenSorry, maar als ik een CD tegenkomt met van dat soort exotische formaten flikker ik hem zonder pardon weg en download ik hem wel opnieuw in een wel werkend formaat.
Ik ga overigens niet de discussie aan welke media player nu beter is.
Woaw, je kunt het er zelfs als 1993 uit laten zien!quote:Op donderdag 16 augustus 2007 12:32 schreef JAMsper het volgende:
Winamp kun je zwaar maken, als je dat zelf wilt, met plugins.
[[url=http://aycu40.webshots.com/image/24159/2002281687331756067_th.jpg]afbeelding][/URL]
Ja nee ho stop ho, zoals ik al zei, ga ik de discussie niet aan welke speler het beste is, het ging mij er alleen om dat ik die formaten niet kende en ze ook zonder pardon de weg naar de prullenbak wijs als ik ze tegen kom. Natuurlijk zijn er plugins etc, maar ben daar te lui voorquote:Op donderdag 16 augustus 2007 16:04 schreef harrypiel het volgende:
[..]
Wat snap jij niet aan het principe van het plugin systeem?
OK, nu de minder flamerige versie: Dus jij wilt geen USF en PSF af kunnen spelen? More power to you, niemand die jou daarvoor zal afbranden. Download alleen je favo media player die de gangbare formaten aan kan and be done with it. Wil je de exotischere varianten ook af kunnen spelen; pak de corresponderende plugin erbij en spelen maar. Iedereen blij toch? Weinig zin om hierover nog een "winamp vs foobar" oorlogje uit te vechten, want beide players doen n iet voor elkaar onder.
Ja datte dus. Dank je voor de steun.quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 01:00 schreef Trafasi het volgende:
Steunt Ts-er:
Winamp heeft soms van die shuffle momenten dat ie perfect de goede muziek uitzoekt voor bij je gemoedstoestand...![]()
Winamp is dan wel een slim programma hoor. Hij kan zelfs de namen lezenquote:Op zaterdag 4 augustus 2007 01:03 schreef SpecialK het volgende:
Staat op random en dan krijg je het hoor.
Eerst Andrew Gold - Lonely Boy
en daarna direct door naar Bobby Vinton - Mr Lonely
Oh man ik zit hier ook gewoon een potje eenzaam te zijn wat een kutzooi.
Dan selecteer je toch meerquote:Op zaterdag 18 augustus 2007 17:01 schreef Blue Thunder het volgende:
Goed, wincue doet nu wat ik wil enigzins... Maar het is wel raar dat ie uit 126 tracks, 2x hetzelfde nummer achter elkaar speelt
(126 is een selectie hoor)
Aha dus het zit zo ik dacht dat je gewoon wat afwisselende muziek wilde horenquote:Op zaterdag 18 augustus 2007 17:05 schreef Blue Thunder het volgende:
[..]
Da's alles wat ik heb van Weird Al Yankovic
jah somsquote:Op zaterdag 18 augustus 2007 17:06 schreef Teunebeun het volgende:
[..]
Aha dus het zit zo ik dacht dat je gewoon wat afwisselende muziek wilde horen![]()
Ik ken die artiest zelf niet maar ik kan het wel voorstellenquote:Op zaterdag 18 augustus 2007 17:11 schreef Blue Thunder het volgende:
[..]
jah somsmaar ik heb van die vlagen dat ik gewoon 1 artiest wil horen
en weird al is ook best afwisselend hoor
Niet?quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 17:14 schreef Teunebeun het volgende:
[..]
Ik ken die artiest zelf niet maar ik kan het wel voorstellen![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |