Precies. Ik heb geen medelijden met amanda.quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 14:27 schreef FdW het volgende:
[..]
Mijn eerste indruk van Amanda kreeg ik tijdens een telefoongesprek met Nena.
Het gesprek an sich, maar vooral de manier waarop ze sprak over haar nieuwe vriend, die wel oke was, en vooral dat hij veel geld had. Over Rogier als mens en gevoelens zei Amanda niets, het was heel duidelijk dat Rog in haar ogen slechts een money provider was.
Tijdens haar 1e bezoek aan Nena in de kooi werd de indruk van een a-sociale puur oppervlakkige slet volledig bevestigd, en sindsdien keer op keer.
Dit soort sletten leeft in een klein eigen wereldje waarin geld en uiterlijkheden de enige zaken zijn die hen interesseert.
Om Brian geven? Zolang ze hem als beschermer nodig heeft, en dan nog op haar wijze.
Fries staat al opstal.quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 15:11 schreef kleinzusje het volgende:
15.00 was toch opstatijd ????
Paardenfluiteraarquote:
1. ja kloptquote:Op zaterdag 4 augustus 2007 15:16 schreef Peter6000 het volgende:
Wat heeft Lieke eigenlijk een lelijk lichaam.
En midden in de dag in de zon gaan liggen is erg slecht voor de huid.
quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 15:18 schreef kleinzusje het volgende:
Gaat Lieke nu neuken met Huub ?
Na haar ontbijt en even tijd voor zichzelf ?
Kan echt niet..................... tijd sanctie![]()
Ik vind haar lichaam ook mooi, mijn post was ironisch bedoeld.quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 15:18 schreef mootie het volgende:
Ik vind haar lichaam mooi, alleen die overgespierde kuiten vind ik lelijk.
Ik heb wel heel even gelachenquote:Op zaterdag 4 augustus 2007 15:21 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Ik vind haar lichaam ook mooi, mijn post was ironisch bedoeld.
picquote:Op zaterdag 4 augustus 2007 15:26 schreef Peter6000 het volgende:
Wat een leuk meisje, die Myrthe.
Ze straalt kwetsbaarheid en verlegenheid uit.
Geen idee wat ze komt doen, trouwens.
Ze vervangt Ellen die een weekje weg is. Myrthe heeft al vaker de paarden verzorgd en rijles gegeven.quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 15:26 schreef Peter6000 het volgende:
Wat een leuk meisje, die Myrthe.
Ze straalt kwetsbaarheid en verlegenheid uit.
Geen idee wat ze komt doen, trouwens.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |