Eerlijk?quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 23:16 schreef The_Terminator het volgende:
Wat heb je gedronken TS?
Nee, schatje is niet te vergelijken!quote:
Ruzie achter de schermen?quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 23:16 schreef Triggershot het volgende:
Disclaimer: Its a crew thing.
En nu?quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 23:07 schreef Triggershot het volgende:
Hoi,
Dus ik zo van surfen enzo, zie bagger, zie bagger en zie slotje,
dus ik surf verder enzo, zie bagger en geduld, beetje nog meer bagger en slotje.
Vervolgens zie ik bagger enzo in KLB-FB, klagen, klagen dat bagger open is, of klagen dat bagger gesloten is.
Klacht:
Mensen die de waarde van Janetje niet kunnen inschatten en haar afzeiken wanneer ze KLB schoon houdt.
Janetje haters
Volgende x een ander mod
Janetje niet, zij sluit ze ookquote:Op vrijdag 3 augustus 2007 23:24 schreef De_Ananas het volgende:
Bio is de man des huizes [afbeelding]
De rest is bagger
Vertel, vertelquote:Op vrijdag 3 augustus 2007 23:27 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Uhuh, intriges, overspel, bedrog, wraak en haat.
Wordt ze nou uit de crew gepest of nietquote:Op vrijdag 3 augustus 2007 23:34 schreef Godlike02 het volgende:
Dit moet serieus de grootste kut OP zijn van het jaar.![]()
Ik snap er in elk geval geen hol van.
Was dan ook niet intellectueel bedoeld ofzoquote:Op vrijdag 3 augustus 2007 23:34 schreef Godlike02 het volgende:
Dit moet serieus de grootste kut OP zijn van het jaar.![]()
Ik snap er in elk geval geen hol van.
Dat was wel al duidelijk.quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 23:35 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Was dan ook niet intellectueel bedoeld ofzo
Waarom voel ik een slotje naderen?quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 23:39 schreef Biogarde het volgende:
Hallo.
Maken we er een crew only topic vanquote:Op vrijdag 3 augustus 2007 23:39 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Waarom voel ik een slotje naderen?
Ik voel niks!quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 23:39 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Waarom voel ik een slotje naderen?
Mag ik 50/50 gebruiken?quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 23:40 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Maken we er een crew only topic van![]()
Jij lijkt op een tuin met gaas er voor, wat is er nou erger?quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 23:40 schreef MouzurX het volgende:
*kijkt in fobo*
Janetje lijkt wel een moslimextremist![]()
Ideetje: daar is FC voor.quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 23:16 schreef Triggershot het volgende:
Disclaimer: Its a crew thing.
quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 23:42 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Jij lijkt op een tuin met gaas er voor, wat is er nou erger?![]()
Is daar adoratietopic janetje #4533quote:
*Glimlacht*quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 23:42 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Jij lijkt op een tuin met gaas er voor, wat is er nou erger?![]()
Nog niet, maar ik begin bang te worden..quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 23:34 schreef Wollige_Wolly het volgende:
[..]
Wordt ze nou uit de crew gepest of niet![]()
Alleen m'n vuist of m'n hele arm?quote:
Hihi.quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 23:39 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Gekkie, jij moet in Janetje![]()
Vertel, vertelquote:Op vrijdag 3 augustus 2007 23:46 schreef Neenetje het volgende:
[..]
Nog niet, maar ik begin bang te worden..
[..]
Hoiquote:Op vrijdag 3 augustus 2007 23:46 schreef Neenetje het volgende:
[..]
[..]
Alleen m'n vuist of m'n hele arm?
[..]
Hihi.
* hardromacore beschemtquote:Op vrijdag 3 augustus 2007 23:46 schreef Neenetje het volgende:
Ik heb wat goed te maken, ik heb haar aangestoken en zit nu te snotteren op de bankquote:
quote:Op vrijkdag 3 augustus 2007 23:39 schreef NJ het volgende:
Janetje blijkt zich niet te kunnen vinden in het keurslijf waarin het modschap haar naar haar mening drukt. Daarom bedanken wij haar voor alle tijd die zij in KLB gestoken heeft en nemen we per direct afscheid van haar.
Over haar opvolging zal nog een MEDje verschijnen.
sssst.quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 00:02 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Die tekst komt mij bekend voor.
Recyclen is ok.![]()
quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 00:03 schreef Wollige_Wolly het volgende:
[..]
Lul, ik ging nog serieus in MED kijken ook![]()
Ze pakt haar leven weer op, ze wil het niet vergooien.quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 00:04 schreef hardromacore het volgende:
[..]
..Mevr. nu nuttiger dingen kan doen.. mij versieren bijv..
Sherlock.quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 00:06 schreef Wollige_Wolly het volgende:
[..]
Het is trouwens de afscheidsmed van Martijn![]()
quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 00:04 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Ze pakt haar leven weer op, ze wil het niet vergooien.
Wheheheheh.quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 00:03 schreef Wollige_Wolly het volgende:
[..]
Lul, ik ging nog serieus in MED kijken ook![]()
quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 13:13 schreef jogy het volgende:
Ik heb nog steeds een speciaal plekje voor Janetje, op mijn rug..
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |