Je hebt totaal geen snelle pc nodig voor deze game toch? Je verbinding is wel belangrijk. Er zitten wel een aantal breuken in de kabel ( van oude bewoner )quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 15:32 schreef tonks het volgende:
[..]
Dat is volgens mij helemaal geen drukke realm ofzo, ik snap dan ook niet waarom je er zo'n last van hebt. Je hebt voldoende geheugen en voldoende processorsnelheid. Je hebt toch ook wel een beetje een redelijke verbinding? Misschien downloads openstaan ofzo?
Dat laden was inderdaad een goede tip!quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 15:26 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
ff 10 sec stil gaan staan en wachten tot dat alles geladen is wil ook nog wel eens helpen.
[..]
![]()
Probeer je naar die herdenking voor die pala te gaan? Kan me best voorstellen dat dat nogal laggy is nl.quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 15:34 schreef Edwinuss het volgende:
zelfs in het kleine dorpje Goldshire heb ik er last van..
Doe eens niet.quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 15:52 schreef Atreidez het volgende:
[..]
Probeer je naar die herdenking voor die pala te gaan? Kan me best voorstellen dat dat nogal laggy is nl.
quote:
op max?quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 15:35 schreef tonks het volgende:
Nee je hebt helemaal geen goede computer nodig voor WoW. mijn broertje speelt het op een pentium met 1,42ghz en 1024mb geheugen en die heeft nergens last van. Wat er bij jou aan de hand is weet ik echt niet.
werkt niet..quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 16:13 schreef viezerdt het volgende:
de lege flask nemen, naar het meer lopen in het water staan en op het flesje klikken?
Werkt ook niet.quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 16:15 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
En rechtermuisklik op de flask?
Doe me de naam van de quest es, dan zoek ik het voor je opquote:
ja.quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 16:19 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Iets zegt me dat je in Elwynn bezig bent
Ik ken die q helemaal nietquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |