Of 8 spirit shards !quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 12:37 schreef Jimbo het volgende:
oja en metagems zijn onbetaalbaar duurwtf 110g voor zn kutgem
* WyriHaximus meld want wilt ook wetenquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 12:35 schreef Jimbo het volgende:
is dr iemand hier met en lijst van alle goede daily Q's ? ik wil ze allemaal doen enzo maar weet niet waar ze allemaal zitten
Lang leve SH guarden, terwijl er geen hond naar om kijkt en ondertussen andere dingen doenquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 12:36 schreef Jimbo het volgende:
oja leuk av weekendheb die AV mount , 2 verterans setstukken , en 3 stukken van high warlords binnengesleept !
![]()
Gzquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 14:40 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ding 54en Felwood en Winterspring zijn tof.
Uiteraardquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 14:57 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
Gzheb je de FP al in Winterspring en Moonglade (zit als je moonglade in komt links vrij snel al naast het weggetje)?
Kan ik hier ook wat tegen doen? ik word hier namelijk echt poepjeziek vanquote:Op zondag 5 augustus 2007 18:20 schreef HSG-BOMBER het volgende:
[..]
Als je in een drukke stad loopt zoals Oggrimar dan is de kans op traagheid best wel groot, veel mensen hebben er last van.
meer RAM-geheugen kopenquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 15:19 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Kan ik hier ook wat tegen doen? ik word hier namelijk echt poepjeziek van
Hoe check ik datquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 15:23 schreef tonks het volgende:
Welke server is het?
ff 10 sec stil gaan staan en wachten tot dat alles geladen is wil ook nog wel eens helpenquote:
quote:
Keine anung.quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 15:29 schreef tonks het volgende:
Welke taal is dit?!
The Sha'tarquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 15:25 schreef tonks het volgende:
Nou als je inlogt komt er toch een naam van een realm ofzo?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |