quote:Op woensdag 1 augustus 2007 13:53 schreef Reneuh het volgende:
Zo, eindelijk mijn mount. Heb een leuke manier gevonden om snel erg veel geld te verdienen
quote:
Deze levert met een beetje geluk al 20 gold op, maar zeker 18g in AH. Waar vind je ze? In Desolace, in de zee bij Shadowprey Village, liggen Shell Traps die je kunt open maken. En random dropt ook die big iron fishing pole. Je doet er misschien een half uur over om er een te vinden, ik had er pas 3 in een half uur. Tel uit je winstquote:Op woensdag 1 augustus 2007 13:54 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
VertelMining + Skinning en/of koopjesjagen op de AH?
Daar was ik dus al bezig, alleen die kutelfs droppen bijna niks... heb pas 1 arcane tome na 30 minuten grindenquote:Op maandag 6 augustus 2007 13:30 schreef tonks het volgende:
Netherstorm (alle bloodelfs)
de auction house is een geweldige plek om die rep te farmen.quote:Op maandag 6 augustus 2007 13:16 schreef Nealz het volgende:
Kan iemand me vertellen wat de beste plek is om arcane tome and die signets te grinden voor scryer ?
Moet 15000 rep farmen.. alleen duurt een beetje lang
Iemand tips ? ( geen instances )
Mining + Jewelcrafting is ook een leuke manier van geld verdienen. Gisteren voor 300g aan Adamantite Ore ingekocht en er voor 1000g aan spulletjes uitgeprospectquote:Op maandag 6 augustus 2007 12:56 schreef Reneuh het volgende:
Even dit terug halen, was een paar dagen weg.
[..]
[..]
[..]
Deze levert met een beetje geluk al 20 gold op, maar zeker 18g in AH. Waar vind je ze? In Desolace, in de zee bij Shadowprey Village, liggen Shell Traps die je kunt open maken. En random dropt ook die big iron fishing pole. Je doet er misschien een half uur over om er een te vinden, ik had er pas 3 in een half uur. Tel uit je winstWant vanaf voor een lvl 35 is dit toch erg veel gold. Ik ben nu lvl 41 dus ik heb de mobs die in het water zitten ook makkelijk kunnen afmaken.
Het is trouwens wel aan te raden Water Breathing mee te nemen!
True, alleen ben ik niet echt exalted met de faction goldquote:Op maandag 6 augustus 2007 13:38 schreef Stranger het volgende:
[..]
de auction house is een geweldige plek om die rep te farmen.
Zo, das lekker verdienenquote:Op maandag 6 augustus 2007 12:56 schreef Reneuh het volgende:
Deze levert met een beetje geluk al 20 gold op, maar zeker 18g in AH. Waar vind je ze? In Desolace, in de zee bij Shadowprey Village, liggen Shell Traps die je kunt open maken. En random dropt ook die big iron fishing pole. Je doet er misschien een half uur over om er een te vinden, ik had er pas 3 in een half uur. Tel uit je winstWant vanaf voor een lvl 35 is dit toch erg veel gold. Ik ben nu lvl 41 dus ik heb de mobs die in het water zitten ook makkelijk kunnen afmaken.
Het is trouwens wel aan te raden Water Breathing mee te nemen!
Het zal wel aan mij liggen, maar dat was totaal niet grappig? Expensian komt ook weer veel te nsel, ik wed dat zeker 50% van hunactive playerbase Black Temple nog niet eens van binnen heeft gezien.quote:Op maandag 6 augustus 2007 10:28 schreef Necrodeath het volgende:
Dunno of deze al gepost is, maar goed
Molten Core V2.0
http://www.youtube.com/watch?v=At5AZP1SAag
Echt waar, wanneer komt die uit dan?quote:Op maandag 6 augustus 2007 17:28 schreef thunderbunny het volgende:
[..]
Het zal wel aan mij liggen, maar dat was totaal niet grappig? Expensian komt ook weer veel te nsel, ik wed dat zeker 50% van hunactive playerbase Black Temple nog niet eens van binnen heeft gezien.
Ik zou als ik jou was de moeite niet nemenquote:Op maandag 6 augustus 2007 14:38 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Zo, das lekker verdienenVanavond maar ff naar op zoek gaan 14.gif
Blij dat ik undead ben trouwens, hoef ik geen waterbreathing dingen te kopen
Estimated release date 29/05/2008quote:Op maandag 6 augustus 2007 17:28 schreef thunderbunny het volgende:
[..]
Expensian komt ook weer veel te nsel, ik wed dat zeker 50% van hunactive playerbase Black Temple nog niet eens van binnen heeft gezien.
Als het ieder AV weekend zo gaat worden vind ik het best. Beetje op SH letten terwijl ik lekker zit te coden. 1.5K - 2K honor per uurquote:Op maandag 6 augustus 2007 22:55 schreef glremme het volgende:
Hoe bedoel je dat Edwinuss
AV weekend is straks alweer voorbij.
Knoppen? TEH DRAMAZ!!@!1quote:Op maandag 6 augustus 2007 23:41 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
vandaag even WoW gespeeld bij mijn neef op zijn warlock
wat een gaar spel, al die knoppen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |