Zoals tonks al zegt, dat streepje geeft aan tot waar je ''rested xp'' krijgt.quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 16:39 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
i know, maar ik krijg er helemaal niks meer bij in 1 keer, sinds dat streepje er dus staat.
dan vergeet je dat 50% van die player base de black temple nooit van binnen zal zien.quote:Op maandag 6 augustus 2007 17:28 schreef thunderbunny het volgende:
[..]
Het zal wel aan mij liggen, maar dat was totaal niet grappig? Expensian komt ook weer veel te nsel, ik wed dat zeker 50% van hunactive playerbase Black Temple nog niet eens van binnen heeft gezien.
Je kunt een gamecard in de meeste winkels halen, kost volgens mij een eurootje of 26 en dan kun je 60 dagen spelen.quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 18:29 schreef Edwinuss het volgende:
Nog een vraagje: Ik heb dus een trailcard gekocht, kan ik nu ook een timecard kopen zodat ik langer kan spelen.
Trial is maar tot lvl 20 toch ?quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 18:29 schreef Edwinuss het volgende:
Nog een vraagje: Ik heb dus een trailcard gekocht, kan ik nu ook een timecard kopen zodat ik langer kan spelen.
Das gewoon pure mazzelquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 19:17 schreef Jimbo het volgende:
las net iets over arcane tomes , ik had dr net 3 in 10 min , ga ff naar firewing daarzo droppen ze hard
Nog 1 lvl te gaan danquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 18:38 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Trial is maar tot lvl 20 toch ?
Wil je daarna verder kunnen spelen, zul je de game moeten kopen.
houd um op 19 , kill aleen nog maar grijze ventjes , verkoop alle green drops verkoop ze en dan met dat geld twink je je lvl 19quote:
als je dat automatisch afschrijven gebruikt, kan je dan direct spelen, of moet je een paar dagen wachten tot het daadwerkelijk is afgeschreven?quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 18:33 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Je kunt een gamecard in de meeste winkels halen, kost volgens mij een eurootje of 26 en dan kun je 60 dagen spelen.
Je kunt ook je account omzetten van gamecard naar automatisch afschrijven (speciaal voor Nederlanders) en zelf kiezen hoevaak er wordt afgeschreven (maandelijks, per 3 maanden of per half jaar ofzo)
Dit doe je als t goed is door met je account in te loggen op de website van wow, en dan ergens payment aanklikken, ofzo
ik kan altijd direct spelen, of het er ook meteen afwas heb k niet gecheckedquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 21:17 schreef Game_Error het volgende:
[..]
als je dat automatisch afschrijven gebruikt, kan je dan direct spelen, of moet je een paar dagen wachten tot het daadwerkelijk is afgeschreven?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |