Inderdaad, net als toen de Amstel nog op zaterdag viel is dit toch eentje die er bij mij vaak ergens tussendoor glipt. En dan zit die nu tegenwoordig ook nog vlak na de Tour.quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 22:36 schreef mitt het volgende:
Een klassieker die ik jaarlijks ter kennisgeving aanneem, net als dit jaar.
klassiekers op zaterdag
Hun opstelling maakt hun m.i. niet tot superfavorieten. Dan schat ik een Di Luca of Valverde toch hoger in.quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 23:24 schreef -Vaduz- het volgende:
Heb ik morgen weer mooi wat te kijken. Zal er dit jaar opnieuw een renner van Saunier Duval winnen is de vraag.
je moet de renners ergens mee bezig houdenquote:Op vrijdag 3 augustus 2007 23:42 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
Ook altijd vrij vreemd om te zien hoe er in deze eendagskoers ook een "tussenspurten" en een "bergklassement" wordt opgemaakt ...
koers wissselt elk jaar om met de HEWquote:Op vrijdag 3 augustus 2007 23:11 schreef SaintOfKillers het volgende:
De laaglanders lijken niet echt veel interesse te hebben.
gezien zijn vorm in Qinghai Lake kan die ver gerakenquote:Op zaterdag 4 augustus 2007 00:56 schreef flyck het volgende:
benieuwd hoever allan davis geraakt.
Die HEW lijkt dit jaar wel een aanhangsel van de Deutschland Tour gewordenquote:Op zaterdag 4 augustus 2007 01:06 schreef Bartoli het volgende:
[..]
koers wissselt elk jaar om met de HEW![]()
voor velen dan ook een "opwarmer"quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 01:11 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
[..]
Die HEW lijkt dit jaar wel een aanhangsel van de Deutschland Tour geworden
Ach, zolang Burgie maar meerijdt hé ...quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 12:11 schreef Burghardt het volgende:
Wuyts zal wel weer met z'n broek op de enkels om Volderke schreeuwen.
Och, we zien hem wel weer in de Belgische koersen.quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 12:12 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
[..]
Ach, zolang Burgie maar meerijdt hé ...
onderschat volderke maar niet hoorquote:Op zaterdag 4 augustus 2007 12:18 schreef Burghardt het volgende:
Ik kan er ook niks aan doen dat superkanon en klimgeit extraordinair Vansevenant niet mee doet.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |