appartementen bij de kort ambachtlaan lage nummers. ik liep met boodschappen tassen te zeulen de trap opquote:
Toernooitje of bij vrienden?quote:Op zondag 16 september 2007 16:14 schreef methodmich het volgende:
Gisteren nog erg spannend gepokerd in Zwijndrecht!
Een postbode met muziek op? In mijn tijd bij de post mocht dat niet, je moest aanspreekbaar zijn voor mensen op straat.quote:Op zondag 16 september 2007 18:01 schreef renz0r het volgende:
Heb ik nog goeie dag ofzo terug gezegd? Vaak hoor ik het niet omdat ik dan muziek op heb![]()
Tja...doe t al jaren. Soms kom ik een collega tegen, zeg ik hoi...Hoort die mij niet omdat die ook muziek opheeftquote:Op zondag 16 september 2007 18:02 schreef karr-1 het volgende:
[..]
Een postbode met muziek op? In mijn tijd bij de post mocht dat niet, je moest aanspreekbaar zijn voor mensen op straat.
Ach misschien zijn de regels veranderd hequote:Op zondag 16 september 2007 18:03 schreef renz0r het volgende:
[..]
Tja...doe t al jaren. Soms kom ik een collega tegen, zeg ik hoi...Hoort die mij niet omdat die ook muziek opheeft![]()
. Nee bij ons zijn t best veel die dat doen. Eigenlijk alleen de jongeren.
er kwam iets uit jaquote:Op zondag 16 september 2007 18:01 schreef renz0r het volgende:
Heb ik nog goeie dag ofzo terug gezegd? Vaak hoor ik het niet omdat ik dan muziek op heb![]()
Wild feestje gehad? Ik liep zaterdagmorgen om een uur of 9 al in de supermarkt voor de wekelijkse boodschappen en zo rond 12.00 was ik in Den Haag voor een filmopname. Ik geloof dat ik om een uur of 3 in mijn bed lag 's nachts en vanochtend was ik om half 10 weer wakker.quote:Op zondag 16 september 2007 18:17 schreef renz0r het volgende:
[..]Was zaterdag best dood
Had 5 uur geslapen, hoofdpijn en brak
![]()
Nee, gezellig gebierd in Dordt in Lekker belangrijk en Baloe. Dan wordt t al gauw laatquote:Op zondag 16 september 2007 22:51 schreef karr-1 het volgende:
[..]
Wild feestje gehad? Ik liep zaterdagmorgen om een uur of 9 al in de supermarkt voor de wekelijkse boodschappen en zo rond 12.00 was ik in Den Haag voor een filmopname. Ik geloof dat ik om een uur of 3 in mijn bed lag 's nachts en vanochtend was ik om half 10 weer wakker.
Ik heb zaterdagavond gebierd in Den Haag, was ook erg gezellig. En ja, dan wordt het laat.....quote:Op zondag 16 september 2007 23:06 schreef renz0r het volgende:
[..]
Nee, gezellig gebierd in Dordt in Lekker belangrijk en Baloe. Dan wordt t al gauw laat... Kon in principe wel genoeg uren maken snachts om de zaterdag door te komen, alleen werd om half 9 uit bed gebeld of ik eerder kon beginnen
![]()
Ben ik eigenlijk nog nooit geweest, maar als ik er langs kom ziet het er wel gezellig uit altijd. Ik zal het eens overwegen.quote:Op zondag 16 september 2007 23:16 schreef renz0r het volgende:
Doe je dat ook wel is bij Veerplein? Ook gezellig!
Cafe Veerplein vind ik altijd wel een relaxte tent om te zittenquote:Op zondag 16 september 2007 23:16 schreef renz0r het volgende:
Doe je dat ook wel is bij Veerplein? Ook gezellig!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |