Ik vind het maar een naar dorp. Geef mij maar Noordwijk het Panbosquote:Op vrijdag 3 augustus 2007 22:28 schreef FdW het volgende:
[..]
Al tientallen jaren vertel ik dat Kattekers de liefste mensen van Nederland zijn. Meen het.![]()
Gewoon beginnen met kijken, dan kom je er vanzelf achter dat brian zijn 24 uur heeft aangevraagdquote:Op vrijdag 3 augustus 2007 22:38 schreef wolferl het volgende:
Zijn er nog ontwikkelingen gaande?
Ik kan niks terug vinden in de Updates.
Goedenavond trouwens.
I ben a-sexueel, dus dat wil ik nog wel eens vergeten, maar je hebt gelijk.quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 22:40 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Sex staat er helemaal niet bij...![]()
Slim om zo open te zijn tegen Dennis. Straks is het weer hommeles en doet Dennis z'n bek open tegen Amanda. Waarschijnlijk lult ie dit sowieso al door tegen Nadia en nou...dan weet je het wel.quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 22:39 schreef Yollie het volgende:
[..]
In de buitenwereld had hij haar al gedumpt. (zegt Brian net tegen Dennis).
T is ook een dorp schatquote:Op vrijdag 3 augustus 2007 22:40 schreef dieenebart het volgende:
[..]
Ik vind het maar een naar dorp. Geef mij maar Noordwijk het Panbos![]()
Panbos is toch tussen Katwijk en Wassenaar?quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 22:40 schreef dieenebart het volgende:
[..]
Ik vind het maar een naar dorp. Geef mij maar Noordwijk het Panbos![]()
Al die 'Amanda een half jaar in de kooi' festiviteiten zullen Brian ook wel opgelegd zijn.quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 22:39 schreef Yollie het volgende:
[..]
In de buitenwereld had hij haar al gedumpt. (zegt Brian net tegen Dennis).
Serieus?quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 22:40 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Gewoon beginnen met kijken, dan kom je er vanzelf achter dat brian zijn 24 uur heeft aangevraagd![]()
Goede avond trouwens![]()
Weet Amanda ook dat het alleen een sex-relaasie is?quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 22:41 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
Brian: We zijn fuck-bodies van elkaar
Oeeee wat romantisch....
quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 22:42 schreef FdW het volgende:
[..]
Panbos is toch tussen Katwijk en Wassenaar?
Ik hoop dat Amanda's zusjes of vriendinnen nu ook streamen en het zondag even doorbrieven.quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 22:41 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
Brian: We zijn fuck-bodies van elkaar
Oeeee wat romantisch....
Dat lijkt mij uitgesloten....quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 22:43 schreef Yollie het volgende:
[..]
Ik hoop dat Amanda's zusjes of vriendinnen nu ook streamen en het zondag even doorbrieven.
Anders vlieg ik morgen wel even met m'n vliegtuig boven Eemnes...inclusief tekst erachter dan he.quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 22:43 schreef Yollie het volgende:
[..]
Ik hoop dat Amanda's zusjes of vriendinnen nu ook streamen en het zondag even doorbrieven.
whahaha ja ze zegt echt altijd relaaasiequote:Op vrijdag 3 augustus 2007 22:42 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Weet Amanda ook dat het alleen een sex-relaasie is?
Wel grappig dat Brian dit allemaal aan Dennis verteld.quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 22:43 schreef Yollie het volgende:
[..]
jaquote:Op vrijdag 3 augustus 2007 22:44 schreef pasjesjen het volgende:
Lieke gaat toch bellen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |