Ik denk in Schagen..quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 22:31 schreef noekje het volgende:
[..]
Het zit die Mitch niet mee, eerst Natasia en dadelijk Amanda die buiten de kooi met hem wil zijn.
Ik denk dat die gaat onderduiken in Drenthe.
"Mannenpraat" met Dennix...quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 22:36 schreef Dark het volgende:
Val zojuist binnen, enehhhhhh, Brian hoor ik niet al te positief spreken over Amanda?!
Allesbehalve. Ze is te losbollig, daar gaat hij zijn hart niet aan geven. Ze heeft al zoveel geflikt daar. Ze is een meisje meisje en geen vrouw. Hij maakt zich nu kwaad en praat over haar kuthoofd.quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 22:36 schreef Dark het volgende:
Val zojuist binnen, enehhhhhh, Brian hoor ik niet al te positief spreken over Amanda?!
Die denkt ook duidelijk: laat die gek maar lullen.quote:
Dit is wijvenpraat...mannen praten over auto's, voetbal, computers en andere zaken.quote:
Zoals de waard is, vertrouwt hij zijn gasten.quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 22:37 schreef Dark het volgende:
Brian - Amanda kan zo goed haar straatje schoonvegen!
Die dames zijn zo geconditioneerd dat ze altijd liegen om zichzelf goed te praten.
Dan weten we meteen hoe echt die relatie is, ik begon er verdomme bijna in te gelovenquote:Op vrijdag 3 augustus 2007 22:27 schreef noekje het volgende:
Brian weet zeker dat Amanda dadelijk naar Mitch gaat als ze uit de kooi is.
Heb jij geluk! Heb dadelijk 2 weken de tijd om een mooi schapenpak voor je te breien!quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 22:37 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Er is dus een gaatje in Drenthe gevallen........![]()
In de buitenwereld had hij haar al gedumpt. (zegt Brian net tegen Dennis).quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 22:38 schreef Marrije het volgende:
Brian praat wel erg negatief over mannie
Sex staat er helemaal niet bij...quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 22:39 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Dit is wijvenpraat...mannen praten over auto's, voetbal, computers en andere zaken.
ja dan is hij zn backup kwijtquote:Op vrijdag 3 augustus 2007 22:39 schreef Dark het volgende:
Brian denkt dat het met Mannie na de 2de date in de buitenwereld al zou zeggen - Nou, doeiiiiiiiii!
Brian kan dit niet tegen haar zeggen, want dan heeft hij vette shit!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |