Ik heb een stilstaande Jaap op 1..quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 23:02 schreef farscapevr6 het volgende:
geluid is hier weg op stream 1
Zo te horen wel ja.quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 23:07 schreef farscapevr6 het volgende:
http://nl.youtube.com/watch?v=z7qNAbcibZU
origineel blijft beter
terror
Ja echt, keek ze boos?quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 23:04 schreef mootie het volgende:
En ineens vindt Nadia het niet meer zo leuk...... amanda danst met Kim.
Ik vraag me af hoe lang ze dat nog pikt, ze mag nooit eens plezier hebben (al is het niet mijn manier van plezier hebben). Nadia wil vast wel even stoken.quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 23:08 schreef Dark het volgende:
Brian geeft een korte preek aan Amanda, zij begrijpt hem niet?!
ja en dan moet hij eten laten komen...ja zijn verhaalje klopt wel.......aiaiaiaiaiaiaquote:Op vrijdag 3 augustus 2007 23:08 schreef Maria44 het volgende:
Ze wil het maar niet begrijpen. Hij vraagt wie de brief gelezen heeft. Nadia en Jaap zegt ze. Huub: nou dat bedoel ik.
Lieke: voel je niet persoonlijk aangevallen
Huub: ik voel me zo en dat maak ik kenbaar aan jou
Hij vindt het niet leuk dat Jaap de brief eerder leest dan hij terwijl zij weet hoe die anderen over haar denken.
Maar ondertussen wel plannetjes maken met die "anderen" om Lieke een hak te zetten.quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 23:08 schreef Maria44 het volgende:
Ze wil het maar niet begrijpen. Hij vraagt wie de brief gelezen heeft. Nadia en Jaap zegt ze. Huub: nou dat bedoel ik.
Hij vindt het niet leuk dat Jaap de brief eerder leest dan hij terwijl zij weet hoe die anderen over haar denken.
ach ik heb al 5 weken een stilstaande nix op alle treamsquote:Op vrijdag 3 augustus 2007 23:08 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Ik heb een stilstaande Jaap op 1..![]()
Ik kan me daar wel iets bij voorstellen. Beetje vreemd dat Lieke eerst met het verhaal over die brief naar degene gaan die haar uitkotsen i.p.v. Huub.quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 23:08 schreef Maria44 het volgende:
Knuppeltje heeft een cursusje gesprekstechniek gevolgd tbv telefoonverkoop.quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 23:10 schreef ruby het volgende:
[..]
Maar ondertussen wel plannetjes maken met die "anderen" om Lieke een hak te zetten.
20-0 voor jouquote:Op vrijdag 3 augustus 2007 23:11 schreef farscapevr6 het volgende:
[..]
ach ik heb al 5 weken een stilstaande nix op alle treams
DAT IS DE WAARHEIDquote:Op vrijdag 3 augustus 2007 23:11 schreef Maria44 het volgende:
Lieke zegt dat het niet haar bedoeling was. Huub zegt dat hij het erg vond dat zij zei dat het niet over hem ging volgens haar en dat hij daarom boos was. Dat geeft aan hoe het tussen hen zit.
Stom wijf mag hij niet zeggen volgens Lieke.
Huub: arrogant kutjong mag wel.Ja, zegt ze.
Hoe is het mogelijk.....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |