en je punt is..?quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 20:56 schreef Juicyhil het volgende:
Ik had dinsdag een ongeluk gehad en daarvoor de hele avond in het ziekenhuis mogen doorbregen. Nu begint een familielid te zeuren waarom ik niet gebeld heeft en helemaal boos te doen. En ik had om half 11 tegen de leidinggevende bij de krantengezeurding gezegd dat ik dus niet kan komen de volgende dag (ik heb m`n ma maar laten bellen) en begon ie helemaal te schreeuwen tegen m`n ma terwijl die er niks mee te maken heeft. Nu zegt ie dat ik hem heb laten stikken omdat ik morgen nog niet kan komen omdat ik nog pijn heb... Sukkel
quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 20:56 schreef Juicyhil het volgende:
(ik heb m`n ma maar laten bellen)
Een ongeluk met de brommer (die altijd standaard snelheid rijd rond de 40) en nu nog wel wàt pijn maar in elk geval minder als dinsdag. Ik vind het inderdaad ook respectloos, andere mensen zijn het ook met me eens.quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 21:12 schreef PeuLManS het volgende:
Wat voor ongeluk was het dan dat je er nu nog last van hebt, maar je leidinggevende er geen respect voor kan opbrengen?
Ik had hem inderdaad vandaag aan de telefoon maar ja op mij werd ie dus ook boos. En het is in de ochtend dus de dokter lijkt me dan wel erg raar als dat in de ochtend plaats vind.quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 21:09 schreef Nemain het volgende:
De krantenbaas zal wel vaak last hebben van mensen die liegen dat ze naar de dokter/het ziekenhuis moeten, op een gegeven moment word je het een beetje zat.
En de volgende keer zelf bellen!
open met die mensen die er wel om geven een praatgroepquote:Op vrijdag 3 augustus 2007 21:16 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Een ongeluk met de brommer (die altijd standaard snelheid rijd rond de 40) en nu nog wel wàt pijn maar in elk geval minder als dinsdag. Ik vind het inderdaad ook respectloos, andere mensen zijn het ook met me eens.
open met die mensen die er wel om geven een AA-Bijeenkomstquote:Op vrijdag 3 augustus 2007 21:18 schreef PeZu het volgende:
[..]
open met die mensen die er wel om geven een praatgroep![]()
Hoi Aliquote:ik niet gebeld heeft
hehehe en ben je nog je krantenwijk krijt ookquote:Op vrijdag 3 augustus 2007 20:56 schreef Juicyhil het volgende:
Ik had dinsdag een ongeluk gehad en daarvoor de hele avond in het ziekenhuis mogen doorbregen. Nu begint een familielid te zeuren waarom ik niet gebeld heeft en helemaal boos te doen. En ik had om half 11 tegen de leidinggevende bij de krantengezeurding gezegd dat ik dus niet kan komen de volgende dag (ik heb m`n ma maar laten bellen) en begon ie helemaal te schreeuwen tegen m`n ma terwijl die er niks mee te maken heeft. Nu zegt ie dat ik hem heb laten stikken omdat ik morgen nog niet kan komen omdat ik nog pijn heb... Sukkel
Oja edit: Klacht: Mensen die stom gaan doen terwijl iemand een ongeluk heeft gehad en lopen te schreeuwen en het waren allochtonen.
Kennen we weer uitslapen en langer door neuqenquote:Op vrijdag 3 augustus 2007 22:27 schreef Misanthropist het volgende:
[..]
hehehe en ben je nog je krantenwijk krijt ook
Mijn nrc.next-krantenbezorger op vakantie?
Geachte Niekth,quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 23:34 schreef niekth het volgende:
Godverdomme. Dan krijg ik zeker nooit meer een krant?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |