Ik heb sinds vorige week 'n proefabonnement lopen, en zaterdag wel de gewone NRC gehad, maar geen NRC Next; misschien zijn de jouwe en de mijne gezamenlijk op vakantie gegaan?quote:Op woensdag 1 augustus 2007 10:09 schreef niekth het volgende:
Tuig. Heb de hele week nog geen nrc.next mogen ontvangen. Volgens mij is mijn krantenbezorger op vakantie. De klantenservice is wel prima, krijg gewoon de verkoopprijs teruggestort zodat ik m'n krantje zelf kan kopen.
De nrc.next krijg je dan ook niet op zaterdag...quote:Op woensdag 1 augustus 2007 10:12 schreef U het volgende:
[..]
Ik heb sinds vorige week 'n proefabonnement lopen, en zaterdag wel de gewone NRC gehad, maar geen NRC Next; misschien zijn de jouwe en de mijne gezamenlijk op vakantie gegaan?
Nee, ik bedoel dus ook te zeggen dat ik 'm op maandag/dinsdag niet heb gekregen, maar de NRC wel op zaterdag...quote:Op woensdag 1 augustus 2007 10:18 schreef niekth het volgende:
[..]
De nrc.next krijg je dan ook niet op zaterdag...
Nee. Ik woon wél in Nederlandquote:Op woensdag 1 augustus 2007 10:12 schreef gelly het volgende:
Wat grappig, ik krijg al een week de NRC next in de bus zonder dat ik een abonnement heb. Woon je toevallig in groningen ?
Gewoon zeggen dat je 'm dan wel bij een kiosk koopt. Dan 'verdien' je als student in 4 dagen je maandabonnement terugquote:Op woensdag 1 augustus 2007 10:13 schreef U het volgende:
Oja, gebeld en mijn proefabonnement wordt met 'n week verlengd; hopelijk krijg ik 'm dan vanaf vandaag wel weer
Volgens mij gebeurt het normaal gesproken door een volwassene. Toen ik een half jaar geleden nog een proefabonnement had kreeg ik de eerste twee dagen ook geen krant. Twee keer gebeld en de derde dag lag er een keurig briefje in mijn bus. De spelling en taalgebruik waren om te huilen maar het kwam er op neer dat de bezorger de krant in de verkeerde bus (ook diezelfde ochtend) had gestopt. Hij had nog een AD over en die kreeg ik en hij kwam later die dag nog een nrc.next langsbrengen. Toch erg netjes van die bezorger!quote:Op woensdag 1 augustus 2007 10:39 schreef Dorkquemada het volgende:
Wazig, vroeger nam iemand anders dan tijdelijk de wijk over
Ik heb m'n bezorger nog nooit gezien. Voor zeven uur 's ochtends lig ik nog heerlijk te slapen. Ik vermoed dus dat hij niet zoveel om zijn reputatie geeft. Ik ga 's ochtends vroeg echt niet mijn bed uit komen om hem aan te spreken oidquote:Op woensdag 1 augustus 2007 14:31 schreef T3rr0r het volgende:
Heb ook vroeger een jaar of 2/3 een ochtendkrantenwijk gehad. Één keer door een marokkaantje laten overnemen tijdens m'n vakantie en die was na een weekje gestopt (ik bleef uiteraard langer weg). Daar gaat je zorgvuldig opgebouwde reputatie dan
Ik wel, althans die van de krant die wel op zaterdag komt. Hij zwaait wel eens naar me als ik nog zit te zuipen.quote:Op woensdag 1 augustus 2007 14:45 schreef niekth het volgende:
[..]
Ik heb m'n bezorger nog nooit gezien.
Ik.quote:Op woensdag 1 augustus 2007 10:14 schreef Mauro het volgende:
Wie leest er nou papieren nieuws?
Beeldscherm leest irritant.quote:Op woensdag 1 augustus 2007 10:14 schreef Mauro het volgende:
Wie leest er nou papieren nieuws?
quote:Op woensdag 1 augustus 2007 16:12 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Ik wel, althans die van de krant die wel op zaterdag komt. Hij zwaait wel eens naar me als ik nog zit te zuipen.
Maar bij mij komt de nrc.next gelukkig gewoon nog. Ik moet wel iets te lezen hebben bij mijn ontbijt. En de krant van mijn ouders is kut.
verkapt ik-ben-niet-grappig-en-ik-post-in-elk-topic-onzin post.quote:Op woensdag 1 augustus 2007 16:09 schreef MetalSonic het volgende:
verkapt-ik-ben-intellectueel-topic ¬_¬
Mijn ouders hebben dan ook het Noord-Holland Dagblad, dat is van Telegraaf Media Groep. Maar ja, ze willen graag het regionale nieuws hebben, en op zich geef ik ze daarin geen ongelijk. Er staat alleen nogal eens onzin in. En ze maken nogal eens slordige fouten.quote:Op woensdag 1 augustus 2007 16:17 schreef niekth het volgende:
[..]
Ik vind tegenwoordig het merendeel van de kranten kut omdat er alleen maar sensationele bagger in staat.
verkapt-ik-bas-graag-andere-postsquote:Op woensdag 1 augustus 2007 18:37 schreef nvido het volgende:
[..]
verkapt ik-ben-niet-grappig-en-ik-post-in-elk-topic-onzin post.
Ik heb dus exact hetzelfde als jij! Tig keer geklaagd al...quote:Op woensdag 1 augustus 2007 10:12 schreef U het volgende:
[..]
Ik heb sinds vorige week 'n proefabonnement lopen, en zaterdag wel de gewone NRC gehad, maar geen NRC Next; misschien zijn de jouwe en de mijne gezamenlijk op vakantie gegaan?
Niet toevallig uit Utrecht of wel?quote:Op woensdag 1 augustus 2007 18:48 schreef Zon het volgende:
http://www.nrc.nl/service/article283078.ece
Klagen via de website schijnt minder indruk te maken ofzo... ik raad je aan te bellen. Dat is binnen een minuut gepiept.quote:Op woensdag 1 augustus 2007 18:45 schreef Zon het volgende:
[..]
Ik heb dus exact hetzelfde als jij! Tig keer geklaagd al...
NOU NOUquote:Op donderdag 2 augustus 2007 00:02 schreef niekth het volgende:
[..]
Klagen via de website schijnt minder indruk te maken ofzo... ik raad je aan te bellen. Dat is binnen een minuut gepiept.
Zo, vertel mij dan eens waarom ik mijn krantje deze week nog niet heb mogen ontvangen?quote:Op donderdag 2 augustus 2007 00:13 schreef Isdatzo het volgende:
Whehe ik bezorg de nrc en ik werd helemaal knetter van die nrcnext abbo's op zaterdag
omdat je je tuin moet opruimen gespuis.. 't ligt helemaal vol met zooiquote:Op donderdag 2 augustus 2007 00:49 schreef niekth het volgende:
[..]
Zo, vertel mij dan eens waarom ik mijn krantje deze week nog niet heb mogen ontvangen?![]()
Ik heb geen tuinquote:Op donderdag 2 augustus 2007 00:59 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
omdat je je tuin moet opruimen gespuis.. 't ligt helemaal vol met zooi![]()
Filmwijk!quote:Op donderdag 2 augustus 2007 17:12 schreef Juicyhil het volgende:
Niet toevallig Almere Muziekwijk, ik zit een paar dag n.l. ziek thuis en die de nrc.next en de vk en het ad e.d.
Jeetje, wat zul jij je machtig voelen zeg, krantenjochie.quote:Op donderdag 2 augustus 2007 00:14 schreef Isdatzo het volgende:
en klagen heeft alleen maar negatieve invloed.. 3 keer raden wie de natte kranten krijgt.![]()
Ook haarlem hier, maar mijn nrc.next ligt elke ochtend stipt om 5:30 in de bus.... ik ben ook rond die tijd altijd al wakker en hoor zijn brommertje dan al aankomenquote:Op donderdag 2 augustus 2007 16:57 schreef Zon het volgende:
Ik ook weer geen krant! Ze gaan nu een serieuze klacht indienen bij het uitdeelpunt! Heb trouwens al tig keer gebeld en gemaild. Kreeg wel vandaag de rekening. Gelukkig gaat mn abonnement pas in als ik mn eerste krant krijg zeiden ze. Woon trouwens in Haarlem
Je moet gewoon die krant bezorgen ventje! Het is je werk! Krijg je ook geen klachten!quote:Op donderdag 2 augustus 2007 00:14 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
NOU NOU
klagen!!
nee dáár wordt wat mee gedaan.. sowieso je kan als bezorger toch die klacht wel ongedaan laten maken dus whehe![]()
en klagen heeft alleen maar negatieve invloed.. 3 keer raden wie de natte kranten krijgt.![]()
Ooh, die ken ik. Daar lopen ook illegalen.quote:
Schop zo'n illegaal dan eens heel hard met een krant mijn richting op. Tuig!quote:Op donderdag 2 augustus 2007 23:02 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Ooh, die ken ik. Daar lopen ook illegalen.
Moet je ff aan die brede neger vragen die daar de leiding heeft.quote:Op donderdag 2 augustus 2007 23:33 schreef niekth het volgende:
[..]
Schop zo'n illegaal dan eens heel hard met een krant mijn richting op. Tuig!
oh dan kan 'ie dus ook gewoon nog bezig zijn met het lopen van die krantenwijk of krijg je alles van een week in één keerquote:Op donderdag 2 augustus 2007 23:38 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Moet je ff aan die brede neger vragen die daar de leiding heeft.
Ja écht hè.quote:Op donderdag 2 augustus 2007 18:36 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Jeetje, wat zul jij je machtig voelen zeg, krantenjochie.
Ah, nog analfabeet ook. Sneu. Krijg je extra kranten, kun je ze niet lezen.quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 14:25 schreef Isdatzo het volgende:
En aan jouw fotoboek te zien zal jij altijd een uitkeringstrekker blijven![]()
![]()
Ja triest hè.quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 14:26 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Ah, nog analfabeet ook. Sneu. Krijg je extra kranten, kun je ze niet lezen.
doe iig wat aan je haar, anders blijf je je leven lang administratief medewerkerquote:Op vrijdag 3 augustus 2007 14:26 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Ah, nog analfabeet ook. Sneu. Krijg je extra kranten, kun je ze niet lezen.
Nee. En nee.quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 15:01 schreef Misanthropist het volgende:
[..]
doe iig wat aan je haar, anders blijf je je leven lang administratief medewerker
Hoeft toch niet, alleen maar tijdverspilling omdat ie toch al het antwoord weet.quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 16:21 schreef Angel_of_Dth het volgende:
Gelukkig heb jij nog nooit bij mijn sollicitatiegesprekken gezeten, en gelukkig weet ik wel beter.
Ons excuus dat het op deze manier is gegaan. Wij zullen u voortaan beter van dienst zijn en hopen u als abbonee te houden.quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 17:03 schreef Zon het volgende:
En ik heb gvd weer geen krant! Maar ze zouden me vandaag bellen of ik de krant heb ontvangen.
Nou, vandaag ging hij in ieder geval niet lopen. Weer geen krantquote:Op vrijdag 3 augustus 2007 14:09 schreef Misanthropist het volgende:
[..]
oh dan kan 'ie dus ook gewoon nog bezig zijn met het lopen van die krantenwijk of krijg je alles van een week in één keer
is immers minder lopen![]()
Ah, er was ineens een tweede pagina. Ja dus.quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 15:01 schreef Misanthropist het volgende:
[..]
doe iig wat aan je haar, anders blijf je je leven lang administratief medewerker
Maargoed ontopic:
Heb je ze nog gebeld Neeke?
Het komt altijd bij ons binnen op onze lijst daar staat dan een klein regeltje met klacht en dan het adres erbij. Nou als het een ernstige klacht is dan staat er een opmerking bij of word er even over gebeld of we alsjeblieft die krant in de bus kunnen doen.quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 19:40 schreef niekth het volgende:
[..]
Ah, er was ineens een tweede pagina. Ja dus.
Ze gaan nu een ernstige klacht indienen bij de distributeur. Het kwam op mij over dat ze nu voor het eerst een echte klacht indienen.
Nou, ik ben erg benieuwd of ik 'm maandag wel krijg. Heb nu keurig een handleiding gegeven hoe de bezorger mijn brievenbus kan vinden en hoe hij de krant er in moet stoppenquote:Op vrijdag 3 augustus 2007 19:50 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Het komt altijd bij ons binnen op onze lijst daar staat dan een klein regeltje met klacht en dan het adres erbij. Nou als het een ernstige klacht is dan staat er een opmerking bij of word er even over gebeld of we alsjeblieft die krant in de bus kunnen doen.
Het NRC Handelsblad word inderdaad door een andere bezorger bezorgt. Die ga ik zo weer lopen om 3 uurquote:Op maandag 6 augustus 2007 13:13 schreef U het volgende:
sja, bij mij zouden ze ook een zwaardere klacht indienen; maar nog niks gekregen (behalve de NRC op zaterdag, die wordt blijkbaar wel door 'n capabel persoon bezorgt). Vanavond nog maar eens bellen, en de acceptgiro nog maar niet betalen voorlopig..
Pff wat een lutsers...quote:Op maandag 6 augustus 2007 13:35 schreef niekth het volgende:
Nu heb ik vandaag voor het eerst weer een krant gekregen.... het AD
Bezorger heeft een briefje in de bus gedaan dat ze een nrc.next te weinig hadMaar goed, misschien dat ik morgen dan de juiste krant krijg...
Bedankt voor je aanbodquote:Op maandag 6 augustus 2007 13:43 schreef Juicyhil het volgende:
Ooh als je by the way een nrc.next van vandaag wilt hebben ik heb er hier 1 liggen.
misschien moet je dat ook maar eens doorbellenquote:Op maandag 6 augustus 2007 13:35 schreef niekth het volgende:
Nu heb ik vandaag voor het eerst weer een krant gekregen.... het AD
Bezorger heeft een briefje in de bus gedaan dat ze een nrc.next te weinig hadMaar goed, misschien dat ik morgen dan de juiste krant krijg...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |