http://www.beerandhealth.com/index.php/articles/nl/cid=2/aid=1558/quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 21:24 schreef PeZu het volgende:
[..]
fijn voor je![]()
drink nog maar een paar liter hormonen troep![]()
BIER EN TIETUUUUHHHHHHquote:Op vrijdag 3 augustus 2007 21:31 schreef Napoleonson het volgende:
Of van die mensen:
BIER EN TIETEN
En dan zo'n enorme echo na die 'tieten'
![]()
ik impliceer helemaal niks, mappy, echt helemaal niksquote:Op vrijdag 3 augustus 2007 21:30 schreef Misanthropist het volgende:
[..]
je zegt het nergens, je impliceert het wel
en daar staat dat de structuur erg gelijkt op hormonen niet dat het hormonen jij klapharkquote:Op vrijdag 3 augustus 2007 21:31 schreef benchMarc het volgende:
[..]
http://www.beerandhealth.(...)s/nl/cid=2/aid=1558/
Laphaas.
Ja, er zitten namelijk geen hormonen in bier, dillweed.quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 21:35 schreef PeZu het volgende:
[..]
en daar staat dat de structuur erg gelijkt op hormonen niet dat het hormonen jij klaphark
en dat het niet eens te meten is na enorme hoeveelheden bier_!
quote:
Als je eerst Heineken/a-m-s-t-e-l drinkt en daarna Jupiler, is dat hetzelfde als eerst Irak binnenvallen en alles slopen en daarna de oorlog niet af kunnen maken..quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 21:24 schreef Misanthropist het volgende:
[..]
?
Jupiler is net als wijn, als je het drinkt na Amstel of Heineken dan heb je de volgende morgen geheid een kater
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.
ik had het ook niet over bier jij mappyquote:Op vrijdag 3 augustus 2007 21:38 schreef benchMarc het volgende:
[..]
Ja, er zitten namelijk geen hormonen in bier, dillweed.
verklaar je nader?quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 21:33 schreef PeZu het volgende:
[..]
ik impliceer helemaal niks, mappy, echt helemaal niks
en jij had het over vallen bij een geboorte? trieste faalhaas
quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 21:38 schreef DuTank het volgende:
[..]
![]()
[..]
Als je eerst Heineken/a-m-s-t-e-l drinkt en daarna Jupiler, is dat hetzelfde als eerst Irak binnenvallen en alles slopen en daarna de oorlog niet af kunnen maken..![]()
Verband?ik zou diezelfde vraag bijna nog eens stellenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Oh ok, assclown. Had geen zin om zoveel te lezen. Dacht dat dit topic godverdomme om bier ging!?quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 21:39 schreef PeZu het volgende:
[..]
ik had het ook niet over bier jij mappy
ik had het over melk
lezen!
wat valt er nader te verklaren? ik drink geen melk omdat het moedermelk vol hormonen is van een ander zoogdierquote:Op vrijdag 3 augustus 2007 21:39 schreef Misanthropist het volgende:
[..]
verklaar je nader?
kan je ook eens vertellen wat een mappy is? Ik doe niet aan dialecten
ja dat zei ik dus ook al, jij zaadpiraatquote:Op vrijdag 3 augustus 2007 21:42 schreef benchMarc het volgende:
[..]
Oh ok, assclown. Had geen zin om zoveel te lezen. Dacht dat dit topic godverdomme om bier ging!?
Maar melk vind ik ook maar niks. Rotzooi. Baby's drinken melk.
das meer naar aanleiding van je reacties inclusief de reactie in dit topic. kom je wel eens buiten?quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 21:43 schreef PeZu het volgende:
[..]
wat valt er nader te verklaren? ik drink geen melk omdat het moedermelk vol hormonen is van een ander zoogdier
de mens is btw het enigste zoogdier dat na zijn baby tijd nog moedermelk drinkt en dan nog wel van een ander zoogdier
daar doet ik niet aan mee klaar, jij komt gelijk met ben je gevallen_!
en mappy? maak je daar maar niet te druk om is gewoon zelf verzonnen woord![]()
Kapotte driehoek.quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 21:44 schreef PeZu het volgende:
[..]
ja dat zei ik dus ook al, jij zaadpiraat
ja zeer geregeld, zou je ook eens moeten doen mappyquote:Op vrijdag 3 augustus 2007 21:46 schreef Misanthropist het volgende:
[..]
das meer naar aanleiding van je reacties inclusief de reactie in dit topic. kom je wel eens buiten?
Moet je dan zo'n hoedje op en een dekentje tegen de zon? Geboortedatum: 28-10-1813quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 21:53 schreef PeZu het volgende:
[..]
ja zeer geregeld, zou je ook eens moeten doen mappy![]()
quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 19:54 schreef Henkaih het volgende:
Ik drink elke avond een sixpack 10% bier. Gulpener gladiator.
Laatst dacht ik zo bij mezelf van ik moest toch maar eens minderen, ik schep er dus niet over op.
Wat ik altijd zo grappig vind is dat het op jongere leeftijd enorm stoer is om te vertellen dat je enorm gekotst hebt. Alsof je daarmee aantoont dat je dus echt wel vet je grenzen opgezocht hebt man.quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 01:38 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
en het grappige is, ik zie vaak van die brugpiepers die altijd zo gaan van ''jah, ik heb vanochtend nog even een liter bier gedronken en vanavond ga ik vet dronken worden man''_!
Het is drie keer leuk, daarna overwint de gigantische kater het van de lol.quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 02:56 schreef Breuls het volgende:
Wat ik altijd zo grappig vind is dat het op jongere leeftijd enorm stoer is om te vertellen dat je enorm gekotst hebt. Alsof je daarmee aantoont dat je dus echt wel vet je grenzen opgezocht hebt man.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |