quote:
Op vrijdag 10 augustus 2007 17:27 schreef ernstigezaak het volgende:Een biertje drinken is lekker, maar dat mensen zo moeilijk doen over het morsen van ( " Doodzonde! "
![]()
) of welk merk je drinkt, is gewoon triest.
is humor; moet je niet serieus willen nemen.
quote:
Voor de mensen die hun eigen merk de hemel in prijzen en al het andere uitmaken voor bocht of lauwe pis en dat soort ongein; Laat je niet langer tussen de billen genomen worden door de commerciele hype.
Verschil is er weldegelijk, en ja ook in die mate dat het ene merk bier uberlekker is (Hertog Jan
![]()
) en het andere merk uilenzeik (oranjeboom, bavaria, schutters) en braakmiddel (jawel, dat lees je goed, braakmiddel) is. Over dat Braakmiddel genaamd Koning bier, nog een leuk verhaaltje van mij en DE ex. Stonden we lekker naar rockmuziek te luisteren en wat bier achterover te slaan op oudjaarsavond, en kwam ik op het ge-wel-di-ge (naar achteraf bleek not!!) idee om over te stappen op flessen ipv die lullige stapelglaasjes: het ging niet hard genoeg naar mn zin op dat moment. Dus ik zo'n fles bestellen, zie ik tot mn ergernis dat het geen heineuken of amstel is maar koning. "Ach, bier is bier, dus haaks die fles!!" dacht ik. Big mistake, na de eerste twee slokken voelde ik dat brouwsel alweer naar boven komen en was de spurt naar de plee heel, heel, heel snel gemaakt. Afijn, daar heb ik dus dat spul eruit gegooid en ben even op adem gekomen. Kom ik na 2 minuten terug, zegt toen-nog-niet-vriendinlief op dr heerlijk sarcastische toontje "Tsja, moet je maar niet zoveel drinken
![]()
". Ik "Zoveel heb ik nog niet gedronken hoor, althans, niet in vergelijking met de hoeveelheden ik die gewend was met de Fox naar binnen te gieten. Da's puur dit slappe excuus voor een biertje; hier probeer maar. je zult het gauw genoeg merken". Na enig aandringen had ik haar dan zover gekregen een paar slokjes van mijn fles te nemen, en zijzelf had al helemaal niet veel drank op, maar ook zij moest met een noodgang het kleinste kamertje opzoeken. Zij even later: "goh, je had toch gelijk met dat bier. Wat een teringbocht was dat zeg
![]()
". Sindsdien nooit meer Koning bier gedronken.
[ Bericht 1% gewijzigd door harrypiel op 11-08-2007 00:43:14 ]