abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_52147630
quote:
Op zondag 5 augustus 2007 22:47 schreef sweboy het volgende:
De addressen lijst is op volgorde van postcode.

Zelf sorteer ik de pakketen op mijn standaart route, zodat ik elke straat maar 1 keer door hoef. Kost je wat extra werk 's morgens, maar stukken minder tijdens het rijden
Daar kan je voor kiezen, ik scan mijn pakketten op een door mijzelf uitgestippelde route en zo krijg ik ze ook uitgeprint
pi_52147685
En voor de TS: ga nooit naar dat sorteercentrum want je komt er echt niet binnen!
pi_52147890
quote:
Op maandag 6 augustus 2007 19:36 schreef Conflict het volgende:

[..]

Daar kan je voor kiezen, ik scan mijn pakketten op een door mijzelf uitgestippelde route en zo krijg ik ze ook uitgeprint
Wij kunnen daar anders niet voor kiezen Mischien verschil dat jij Direct bij TNT werkt, en ik voor een subcontractor?
pi_52147998
* Petre gooit een glaasje zuiverend water in het gezicht van TS.

Net als in de reclame..
bye
  maandag 6 augustus 2007 @ 19:57:43 #30
54409 anti-virus
Morgen gratis bier!
pi_52148303
Zeikerige mierenneuker
Voulez-vous faire du chill avec moi?
pi_52148475
wat een drukte om een pakketje.
Ik laat het gewoon bij me huis aanbieden, ben ik er niet haal ik het later bij het postkantoortje op.
pi_52175360
quote:
Op maandag 6 augustus 2007 19:45 schreef sweboy het volgende:

[..]

Wij kunnen daar anders niet voor kiezen Mischien verschil dat jij Direct bij TNT werkt, en ik voor een subcontractor?
Nee, ik ben zelf een subcontractor

Technisch gezien kunnen ze dit bij jullie ook hoor, ze zijn er alleen niet zo weg van omdat de snelheid dan omlaag gaat.
pi_52175442
quote:
Op dinsdag 7 augustus 2007 18:59 schreef Conflict het volgende:

[..]

Nee, ik ben zelf een subcontractor

Technisch gezien kunnen ze dit bij jullie ook hoor, ze zijn er alleen niet zo weg van omdat de snelheid dan omlaag gaat.
conflict zullen we een tegenactie opzetten
Op dinsdag 22 september 2009 19:25 schreef Adelante het volgende:
Met jou als KLB vriend hebben we geen vijanden meer nodig nee :')
  woensdag 8 augustus 2007 @ 01:23:34 #34
60586 Veulen
Vlinder zonnestraal met vrij
pi_52186376
Pakjes bezorgers door TNT in ZO. Het is om te huilen.
- 2 Maanden terug zou ik een pakje krijgen. Pakje nooit gezien en ook nooit geretourneerd. TNT is het kwijt. (Het pakje staat nog steeds in het sorteercentrum maar daar weten ze zeker dat het weg is: jaja)
- 4 Weken terug wat besteld. Nog niks gezien. Om de 1 of andere vage onduidelijke reden is het terug gestuurd naar afzender. Dat duurde 2 weken. Vervolgens is het vorige week weer verstuurd. Nog niks gezien.

Vanmorgen wel de pakjes man aan de duur. Pakje voor de buren?
Dus ik vraag welke buren. "Van nummer 11." "Van nummer elf?" "Ja van om het hoekje"
Hij kwam gewoon vragen of ik een pakje van 11 huizen verder in een andere straat wilde aannemen. Ik heb maar even gevraagd of ie wel spoort. "Wilt u dat echt niet doen?"

Gekken bij dat bedrijf...
I put the sexy in dyslexia
Voor paardrijles aan huis
  woensdag 8 augustus 2007 @ 18:31:03 #35
111382 Ofyles2
Bestemming: onbekend
pi_52204255
Hopen dat Sandd het verzorgingsgebied van TNT annexeert.
pi_52247796
Achmed die bij ons in de wijk met zo'n witte knakenbus rijd is echt een mega stoere gast. Ging voor mij heel die wagen overhoop halen om mijn pakje eruit te vissen.

Mên WAT een bende in die kar, dat mijn pakje nog heel aan kwam is echt een wonder.

Maar die lijsten van die kerels, schots en scheef die adressen erop en straten door mekaar die 5 buurten verder zijn.

Sorteer dat is ff lekker, TNT
Friettent dikke Willie, met Willie
pi_52250651
De combi pakjes bezorgen in Amsterdam Zuid Oost. Dan vraag je om problemen.
pi_52276553
Nog geluk dat zijn bus met hem erin niet gejat zijn. Of de pakjes uit de bak gerooft.
Friettent dikke Willie, met Willie
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')