Daar kan je voor kiezen, ik scan mijn pakketten op een door mijzelf uitgestippelde route en zo krijg ik ze ook uitgeprintquote:Op zondag 5 augustus 2007 22:47 schreef sweboy het volgende:
De addressen lijst is op volgorde van postcode.
Zelf sorteer ik de pakketen op mijn standaart route, zodat ik elke straat maar 1 keer door hoef. Kost je wat extra werk 's morgens, maar stukken minder tijdens het rijden
Wij kunnen daar anders niet voor kiezenquote:Op maandag 6 augustus 2007 19:36 schreef Conflict het volgende:
[..]
Daar kan je voor kiezen, ik scan mijn pakketten op een door mijzelf uitgestippelde route en zo krijg ik ze ook uitgeprint![]()
Nee, ik ben zelf een subcontractorquote:Op maandag 6 augustus 2007 19:45 schreef sweboy het volgende:
[..]
Wij kunnen daar anders niet voor kiezenMischien verschil dat jij Direct bij TNT werkt, en ik voor een subcontractor?
conflict zullen we een tegenactie opzettenquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 18:59 schreef Conflict het volgende:
[..]
Nee, ik ben zelf een subcontractor
Technisch gezien kunnen ze dit bij jullie ook hoor, ze zijn er alleen niet zo weg van omdat de snelheid dan omlaag gaat.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |