Dus toch wel iets...?quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 18:51 schreef Compressor het volgende:
..dat er niets wordt aangeboden, geen briefje in de bus, helemaal NIETS. Alleen dat het bij het sorteercentrum in amsterdam zuidoost zou liggen.
Nee, via track n trace kan je dat opvragen. Dus hij heeft het gewoon langs de scanner gehaald en dan worden bepaalde dingen geregistreerd. Hij heeft dus zelf aangegeven het wel aangeboden te hebben maar dat is dus niet gebeurt.quote:
Of het zo belangrijk is doet niet ter zake toch? Het gaat erom dat ik ervoor thuis moet blijven, die jongens er vrij in zijn om die pakketten tot half tien 's avonds aan te bieden en dat dat niet gebeurt. Daar betaal je WEL voor. Dan moeten ze op zijn minst ook daadwerkelijk proberen het pakketje te bezorgen. Ben je niet thuis, dan een briefje in de bus en zoals ik het me van "vroeger" herinner dan proberen ze het bijvoorbeeld smiddags een keertje, ben je niet thuis, dan proberen ze het 's avonds nog een keertje want logischerwijs is half werkend nederland dan wel thuis. Maar als geen van beiden gebeurt en ik op track n trace zie dat er gesteld wordt dat dat wel is gebeurt en ik ben mijn dag kwijt..... dan kan dat een keertje zo zijn. Maar 2x binnen een maand? Ik zit verd... ook met klanten waar ik heen moet. En omdat zo'n eikel van het mooie weer wilt genieten loopt hier alles daardoor mis. En bij de klant dus ook.quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 19:25 schreef Eltonno het volgende:
Was het zo belangrijk dat je het vandaag MOEST hebben?
Belachelijk.quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 20:22 schreef Compressor het volgende:
Pakketje is zojuist alsnog netjes bezorgt met de excuses erbij, door een aardig persoon van de tnt zelf. Het kan dus WEL.
Gelukkig.
De bezorger in kwestie staat volgens zeggen maandag een zwaar gesprek te wachten... En terecht.
Ik werk voor mezelf. Om mezelf dus allerlei dingen te kunnen permitteren.quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 21:30 schreef Compressor het volgende:
Ik wens je nog vele succesvolle uurtjes werken voor een ander toe...
damn wat een blaaskaak ben jequote:Op vrijdag 3 augustus 2007 21:30 schreef Compressor het volgende:
Precies. Er zijn honderden bezorgers die het inderdaad wel goed doen. En meestal gaat het ook goed. Er zijn inderdaad een aantal bedrijven die als koeriersdienst fungeren en een daarbinnen een aantal mensen die er met de pet naar gooien. Nu heb je die overal natuurlijk, maar het is extra vervelend als er klanten mee getroffen zijn. Ik ben benieuwd of die jongens thuis ook zo de kantjes er vanaf lopen of dat ze stevig onder de duim van moeder de vrouw zitten
En de "nonsens" betreft denk ik dat je even heel erg goed naar je eigen eerste opmerking moet kijken en dan je hand in eigen boezem steken mijnheertje. Het "af laten hangen van de tnt" zoals jij het noemt.... tsja... er zijn duizenden bedrijven die dagelijks met deze partner zakendoen. En dat gaat wel goed. Maar als het misgaat dan KAN dat heel vervelend zijn.
Gelukkig is het helemaal goed gekomen.
Ik wens je nog vele succesvolle uurtjes werken voor een ander toe...
quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 19:25 schreef postmortum het volgende:
had je een compressor gekocht?
Dat heb je als de pakkettendienst uitbesteed isquote:Op vrijdag 3 augustus 2007 19:14 schreef Compressor het volgende:
en met welk vuil wit (niet tnt) busje hij altijd rondrijdt in deze wijk.
Dat alles niet op volgorde van adressen staat is normaal. Als je slim bent, dan kun je er zelf wel een efficiënt ritje van makenquote:Die gozer rijdt wel vaker als een kip zonder kop rond. Heb hem ook een keer aangesproken bij de winkels hier en toen met mijn legitimatie het pakketje bij hem opgehaald uit angst dat ie hier niet meer langs zou komen omdat ie gewoon van hot naar her rijdt. Ipv dat ze die jongens nou een lijst geven waarvan de routeplanning op een bepaalde efficiente volgorde staat..... maar nee, gewoon een a4tje me een kwak adressen er doorelkaar op.
Ik zit in de H-buurt, en het lijkt wel alsof ze het expres overslaan.quote:Op zondag 5 augustus 2007 01:26 schreef buggie het volgende:
Zelf woon ik ook in zuid oost (Gein 3 om preciezer te zijn) en ik heb nog geen last gehad van bezorgers die niks in de bus gooien en/of niet langskomen.
Daar kan je voor kiezen, ik scan mijn pakketten op een door mijzelf uitgestippelde route en zo krijg ik ze ook uitgeprintquote:Op zondag 5 augustus 2007 22:47 schreef sweboy het volgende:
De addressen lijst is op volgorde van postcode.
Zelf sorteer ik de pakketen op mijn standaart route, zodat ik elke straat maar 1 keer door hoef. Kost je wat extra werk 's morgens, maar stukken minder tijdens het rijden
Wij kunnen daar anders niet voor kiezenquote:Op maandag 6 augustus 2007 19:36 schreef Conflict het volgende:
[..]
Daar kan je voor kiezen, ik scan mijn pakketten op een door mijzelf uitgestippelde route en zo krijg ik ze ook uitgeprint![]()
Nee, ik ben zelf een subcontractorquote:Op maandag 6 augustus 2007 19:45 schreef sweboy het volgende:
[..]
Wij kunnen daar anders niet voor kiezenMischien verschil dat jij Direct bij TNT werkt, en ik voor een subcontractor?
conflict zullen we een tegenactie opzettenquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 18:59 schreef Conflict het volgende:
[..]
Nee, ik ben zelf een subcontractor
Technisch gezien kunnen ze dit bij jullie ook hoor, ze zijn er alleen niet zo weg van omdat de snelheid dan omlaag gaat.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |