Beter dan een naam waarbij je enige verwachtingen had dus.quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 18:10 schreef Glennz het volgende:
Ze is lelijk, heeft rood haar en heeft een beugel.
Volgens mij had ze wel rood haar in die clipquote:Op vrijdag 3 augustus 2007 18:14 schreef Nosh het volgende:
De TS is kleurenblind als een malle!
Jij doet alle meisjes met een beugel/mannennaam.quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 18:23 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Ik zou haar doen
Twice!quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 18:23 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Ik zou haar doen
Die beugel doet het hem hequote:
Neej, Blond + Blank + Beugel = (grote) Bahquote:Op vrijdag 3 augustus 2007 20:36 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Blond + Beugel = Batsen? [afbeelding]
Iddquote:Op zaterdag 4 augustus 2007 15:38 schreef Maisnon het volgende:
ze gebruiken haar beugel als een soort gimmick, maar dat werkt gewoon echt niet goed voor een cool imago
ach ja niet iedereen is even kieskeurig (wanhopig)quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 18:29 schreef ELdudeness het volgende:
die doe ik wel hoor. Ziet er lekker uit.
quote:Op zondag 5 augustus 2007 00:01 schreef EricT het volgende:
[..]
ach ja niet iedereen is even kieskeurig (wanhopig)![]()
quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 18:29 schreef ELdudeness het volgende:
die doe ik wel hoor. Ziet er lekker uit.
Jij daarentegen trekt wel volle zalenquote:Op zondag 5 augustus 2007 01:22 schreef Canisfire het volgende:
btw wat een lelijk wijf
Uhmm, zoiets?quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 17:59 schreef Duvekoater het volgende:
Ik vind dat mens op Kim Holland lijken, vind haar muziek best grappig.
het is een echte turn-off ookquote:Op zaterdag 4 augustus 2007 15:38 schreef Maisnon het volgende:
ze gebruiken haar beugel als een soort gimmick, maar dat werkt gewoon echt niet goed voor een cool imago
quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 20:36 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Blond + Beugel = Batsen? [afbeelding]
Het is sowieso kansloos om over iemands uiterlijk te zeiken, maar ja, zelf zijn het blijkbaar wel allemaal type fotomodel.quote:Op zondag 5 augustus 2007 18:11 schreef DoimeN het volgende:
De heflt die hier bah schreeuwt zou haar doen!![]()
Nee hoor, het geeft mij gewoon een superieur gevoelquote:Op zondag 5 augustus 2007 18:39 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Het is sowieso kansloos om over iemands uiterlijk te zeiken, maar ja, zelf zijn het blijkbaar wel allemaal type fotomodel.
Je kan iemand niet mooi vinden, maar zeggen dat iemand lelijk is, is gewoon dom kinderachtig.
Iddquote:Op zondag 5 augustus 2007 18:43 schreef Allure_ het volgende:
Hehe ja wat een nasty chick is dat zeg. Het zou toch verboden moeten worden om mensen met beugel op tv te laten verschijnen.
wat zegt U, vader?quote:Op zondag 5 augustus 2007 18:39 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Het is sowieso kansloos om over iemands uiterlijk te zeiken, maar ja, zelf zijn het blijkbaar wel allemaal type fotomodel.
Je kan iemand niet mooi vinden, maar zeggen dat iemand lelijk is, is gewoon dom kinderachtig.
quote:Op zondag 5 augustus 2007 21:12 schreef Baffer het volgende:
Al de fokkers hier zijn zeker brutale players die de keuze hebben uit meerdere topmodellen hahaha!!!!!
Nee, hoezo?quote:Op zondag 5 augustus 2007 21:12 schreef Baffer het volgende:
Al de fokkers hier zijn zeker brutale players die de keuze hebben uit meerdere topmodellen hahaha!!!!!
That's the girl.quote:Op zondag 5 augustus 2007 21:37 schreef Mr-Coffee het volgende:
Is zij niet die totaal onintressante doos die vorig jaar met het nummer No Can Do op de proppen kwam??
Was een clipke van opgenomen in een supermarkt for crying out loud.
Het moest doorgaan voor een zomerhitje geloof ik.
![]()
Die indruk krijg ik anders wel wanneer mensen zeggen dat ze haar "niet zouden doen" omdat ze lelijk is.quote:
O, ok.quote:Op zondag 5 augustus 2007 21:49 schreef Baffer het volgende:
[..]
Die indruk krijg ik anders wel wanneer mensen zeggen dat ze haar "niet zouden doen" omdat ze lelijk is.
Ze is niet gruwelijk knap nee maar ik zou het er echtwel mee kunnen.
OK, in dat geval mag hetquote:Op zondag 5 augustus 2007 19:09 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Nee hoor, het geeft mij gewoon een superieur gevoel
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |