Wat een schat van een meid is het toch ook!quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 12:20 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Jij ziet er dan ook uit als 40.![]()
Vriendinnetje vroeg nog waarom dat eigenlijk zo is.![]()
quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 12:27 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
10+7 is 17.Ik snap het niet!!!!!!!!! [/-XX]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik heb al een overeenkomt met Rib-i gesloten, 2011 was het plan maar nog geen reactieRestecbaHquote:Op vrijdag 3 augustus 2007 13:27 schreef Worldbeater het volgende:
Eerste voorproefje.
Nog even een paar pagina's doorworstelen Volgende topique, hier is hij nog niet top.![]()
quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 15:58 schreef ikookhier het volgende:
hies alleen oude foto's zelfs met textielpak aan die ik natuurlijk hier niet posts![]()
Gelukkig heb ik nog genoeg andere groupies overquote:Op vrijdag 3 augustus 2007 16:36 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Kan ik volgende week pas laten zien, Hicham is het niet geworden, kwaliteit was niet goed genoeg![]()
![]()
Originele piccies van de Maasvlakte waren wel ok, maar niet beschikbaar.quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 16:36 schreef Rib-i het volgende:
Kan ik volgende week pas laten zien, Hicham is het niet geworden, kwaliteit was niet goed genoeg
Ze vond het een beetje zonde van je leeftijd.quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 16:48 schreef hicham het volgende:
Quote enzo>>
[afbeelding]
Wat een schat van een meid is het toch ook!
Mijn collega's zijn 50, 55, 62 en 63.quote:Zodat mensen meneer zeggen tegen me
Op het werk word ik gepest omdat ik uit 1986 ben![]()
hmmmquote:Op vrijdag 3 augustus 2007 16:41 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Typische motorzaakactie, wel nieuwe keerringen, maar niets aan de opppervlakte ruwheid doen.![]()
[..]
Wat snelwagen zegt. 2 keerringen 10 euro, en wat werk.![]()
[afbeelding]
En misschien is het alleen maar een vuile keering, even met een voelermaatje langs je vorkpoot, en via de kering wat olie er uit lopen lopen, gaat misschien het vuil mee.
Dit zo gespot bij het KTM fabrieksteam 2 jaar geleden.![]()
Een voelermaatje is bijvoorbeeld om de elektrodenafstand van een bougie te meten.quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 16:59 schreef Roderick2085 het volgende:
hmmmvoelermaatje
en olie uit de keerring laten lopen... dan is die voorvork toch al los? die 10 euro voor nieuwe keerringen hoef ik nou ook weer niet te besparen
oooohh, doen we ffquote:Op vrijdag 3 augustus 2007 17:14 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Een voelermaatje is bijvoorbeeld om de elektrodenafstand van een bougie te meten.
Je neemt de dunste van de waaier, 0.05 mm geloof ik, en schuift die schuin in je vorkpoot.
Niks niet demonteren, alleen bij een right sude up voorvork moet je even de motor op zijn kop zetten.![]()
ag, beetje oefenen op deze motor voor ie weg gaat kan ook geen kwaad natuurlijkquote:Maar nieuwe keerringen heeft geen zin als deze al nieuw -maar met een vuiltje- zijn.
Definitief eruit trekken verreist ook weer wat extra vaardigheid.
[afbeelding]
Alweer die foto.![]()
Baas boven baasquote:Op vrijdag 3 augustus 2007 16:55 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Mijn collega's zijn 50, 55, 62 en 63.
Dus als ik vroeger zeg wordt ik ook nog uitgelachen.![]()
![]()
Jeetje... en dat heeft dan een studie afgerond >> Voelermaatjequote:Op vrijdag 3 augustus 2007 17:36 schreef Roderick2085 het volgende:
wikipedia kent voelermaatje niet eens
Vorige week gingen we een biertje happen, zei er eentje dat hij Fristi voor me had. Voel me daar net Bazziek.quote:
quote:Jeetje... en dat heeft dan een studie afgerond >> Voelermaatje
Geen windjes op je buddyseat.quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 17:55 schreef Geerd het volgende:
Wat doe je als je 70 km van huis bent en moet poepen?
Volgas naar huis
quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 17:51 schreef hicham het volgende:
[..]
Baas boven baas
[..]
Jeetje... en dat heeft dan een studie afgerond >> Voelermaatje
Bier drinkenquote:Op vrijdag 3 augustus 2007 17:55 schreef Geerd het volgende:
Mij werd laatst gevraagd of ik m'n zwemdiploma al had gehaaldquote:Op vrijdag 3 augustus 2007 17:56 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Vorige week gingen we een biertje happen, zei er eentje dat hij Fristi voor me had. Voel me daar net Bazziek.![]()
![]()
![]()
Bij PayPal is het tegenwoordig mogelijk je rekening te laten verifiëren en vervolgens direct vanaf dat rekening te betalen, je hoeft dan niet meer eerst geld over te maken naar je PayPal rekeningquote:Op vrijdag 3 augustus 2007 18:02 schreef Roderick2085 het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
![]()
leuke dingen op ebay![]()
toch maar ff wachten tot ik een andere motor heb
lensflarequote:Op vrijdag 3 augustus 2007 16:55 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Originele piccies van de Maasvlakte waren wel ok, maar niet beschikbaar.![]()
Maar fototechnisch komt er nog wel heel wat kijken bij zo'n advertentie.
WB heeft vanmiddag ook met EPS en PDF bestanden zitten stoeien om een drukwerk advertentie voor de zaak in elkaar te flanzen. En ze vonden de eerste proef versie al gelijk top!![]()
12 lagen, grijze achtergrond met (water)merklogo, nieuw bedrijfslogo, lensflare. (![]()
![]()
![]()
)
De vorige advertenties leverden ze altijd in Word document aan de drukker, met webresolutieplaatjes.![]()
Hoor je dat Hicham? er wordt getwijfeld aan je kwaliteitquote:Op vrijdag 3 augustus 2007 16:36 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Kan ik volgende week pas laten zien, Hicham is het niet geworden, kwaliteit was niet goed genoeg
Naar de wc gaanquote:Op vrijdag 3 augustus 2007 17:55 schreef Geerd het volgende:
Volgas naar huis
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |