Ik heb er totaal geen problemen mee gehad in die 3 jaar, alhoewel ik idd vele andere mensen hoor klagen...quote:
Tis een aspire 2012, andere laptop dus, maar toch bedanktquote:Op vrijdag 3 augustus 2007 16:59 schreef F4T4L_3RR0R het volgende:
Wat voor type Acer is het?
Misschien heb je hier wat aan:
http://www.nowthatsit.nl/itemDetails.asp?itemtype_id=5103&categorie_id=193
Dat is wel héél erg duur he.. 175 euro. Ik zal het niet in je eigen topic zetten, maar wel hier.quote:
Hoezo technisch op?quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 11:53 schreef JK het volgende:
Tijd voor een nieuwe? Na 3 jaar mag het ook wel, dan issie technisch op.
Helemaal niks, maar mensen blijven maar hameren op de enkele oude modellen die problemen hadden met de scharnieren. Acer verleend overigens uitstekende reparatieservice heb ik van mensen gehoord. Verder ZIJN de problemen er gewoon bij een aantal mensen, maar wat wil je ook, Acer is zo'n groot bedrijf wat zoveel laptops verkoopt dat er gewoon meer mensen zijn waarbij de laptop kapot is.quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 14:12 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
Wat is er in hemelsnaam mis met Acer?
Notebooks worden vaak 'afgeschreven' na 3 jaar, veel bedrijven leveren ook geen langere garantieperiode dan 3 jaar. Acer ook niet.quote:
Ja tuurlijk doet ie het nog prima, die Nec Versa van mij is 7 jaar oud en werkt ook nog uitstekend. Maar technisch gezien is het na 3 jaar gedaan. Dan heb je wettelijk dus geen poot om op te staan. Stel je hebt 1 jaar garantie en na 1 jaar en 9 maanden gaat ie stuk, dan kan jij je nog beroepen op het europese recht dat je minimaal 2 jaar garantie hoort te hebben op een laptop en dat gezien de prijs zo'n apparaat niet na 1 jaar en 9 maanden kapot mag zijn. Dat schrijf je in een klachtenbrief naar de fabrikant. Hij zal dan met wat geluk antwoorden dat je de laptop in kan sturen en dat je alleen hoeft te betalen voor arbeid en verzendkosten en dat het onderdeel dan op hun kosten gaat. En dan heb je voor weinig geld je laptop gerepareerd, immers vragen ze belachelijke prijzen voor systemboards en lcd panels. Daar kan je gewoon een nieuwe eenvoudige laptop van kopen!quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 15:04 schreef kikoooooo het volgende:
Hardwaretechnisch doet hij het nog prima... Centrino 1.5 is voor mij ook snel genoeg
Maar nog steeds niet wat het zou moeten zijn, wat met de huidige prijsstelling van Acer op zich ook wel logisch is. Ze vallen nu goed mee qua sterkte, maar bengelen nog steeds onderaan ivm de rest. Qua prijs ook, dus als je zuinig op je spullen bent valt het inderdaad goed mee.quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 14:54 schreef ImTheBase het volgende:
Ik heb pas een Acer Aspire 5920G gekocht en deze is een stuk verbeterd t.o.v. de oudere modellen.
Weet je dat niet pas na 3 jaar?quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 14:54 schreef ImTheBase het volgende:
Ik heb pas een Acer Aspire 5920G gekocht en deze is een stuk verbeterd t.o.v. de oudere modellen.
Jups, die dingen halen nog geen 2 jaar bij intensief gebruik. De mijne is nu 4 maand oud, wordt 1x per week gebruikt en kraakt ook al aan de scharnieren als je hem dichtdoet. Ik heb er een verzekering op zitten dus dan maakt het niet uit, maar de bouwkwaliteit van die dingen is echt belabberd.quote:Op zondag 5 augustus 2007 01:20 schreef TheSwooshdockSaints het volgende:
hehe die scheuren had ik bij me siemens futishit ook, maar die heb ik snel verkocht voor het erger werd, dat zijn pas kutlaptops...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |