quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 18:17 schreef remlof het volgende:
[..]
Jammer, je zou best een goeie mod geweest zijn
Cognitief zit het allemaal niet meer in orde, hm?quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 18:16 schreef Emel het volgende:
[..]
schei toch uit...hoezo ben jij aan de beurt?
dat is prima in orde!quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 18:18 schreef zarGon het volgende:
[..]
Cognitief zit het allemaal niet meer in orde, hm?
Ik trek mijn arm al terug. Ga je gang.quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 18:20 schreef Emel het volgende:
[..]
dat is prima in orde!
Jij moet gewoon wachten![]()
Ach, ik gun je wel een pleziertje. Knijp je gang.quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 18:16 schreef yvonne het volgende:
[..]
*Toch nog snel in wangetjes knijpt*
Het is al een reeks schattebout, en we vervelen ons.quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 18:25 schreef zarGon het volgende:
Je hebt het te veel gerekt Yv.
Was je weer tegen je knuffel aan het brabbelen zG?quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 18:25 schreef zarGon het volgende:
Onbedoelde monoloog, remlof.
Ik trap er een break in. Tot morgen.quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 18:26 schreef yvonne het volgende:
[..]
Het is al een reeks schattebout, en we vervelen ons.
Ik ben superdolletjes verliefd op hemquote:Op vrijdag 3 augustus 2007 18:31 schreef Hanstin het volgende:
yvonne is een beetje vliefd op zarGon? dit is al zijn 2(zover ik weet) naam topic
wat ik ben niet jaloers...
jeuh! Hoera, feestquote:
ahum..quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 18:33 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ik ben superdolletjes verliefd op hem
Hij is knorrig, beetje aardig doen enzo ;')quote:
Hij met nokwanda.quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 18:35 schreef yvonne het volgende:
[..]
Hij is knorrig, beetje aardig doen enzo ;')
Volgens de OP wel jaquote:Op vrijdag 3 augustus 2007 18:36 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Hij met nokwanda.
Jij en ik was het toch?![]()
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |