Te lang. Daar kan een alcoholist niet tegen, en wordt dan onuitstaanbaar. De Febo moet hem zich laten lamzuipen en een nachtje in een hotelletje, dan kan hij weer 2 weken mee.quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 15:51 schreef Pino_666 het volgende:
Prima OP...![]()
Even een vraagje: hoe lang drinkt Huub al niet meer?
Hij drinkt al ruim een maand niet meer.... en itt FdW, vind ik het super dat tie dat zo goed volhoudquote:Op vrijdag 3 augustus 2007 15:55 schreef FdW het volgende:
[..]
Te lang. Daar kan een alcoholist niet tegen, en wordt dan onuitstaanbaar. De Febo moet hem zich laten lamzuipen en een nachtje in een hotelletje, dan kan hij weer 2 weken mee.![]()
Dat knulletje huppelmans zal nooit meer zo'n fantastische vrouw als Lieke vinden.quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 15:58 schreef Desii het volgende:
[..]
Hij drinkt al ruim een maand niet meer.... en itt FdW, vind ik het super dat tie dat zo goed volhoud![]()
Je lieve Lieke kan een behoorlijk irritant schepseltje wezen![]()
En ik geef toe.. ook Huppeltje heeft zijn nukken, maar zij ook![]()
Ik heb dat niet meegekregen, ik dacht dat er gewoon eten voor iedereen zou zijn.quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 15:59 schreef pasjesjen het volgende:
Maar huub bestelde volgens de vorige cos voor 5 personen eten toch?
7 - lieke = 6
wie is de laatste die geen eten krijgt Dennix?
Nee 's ochtends de dekens van mensen af trekken en hard schreeuwen, dá's lekker volwassen.quote:
Toen Huub de laatste keer belde bestelde hij 'barbeque'.quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 16:08 schreef Margo37 het volgende:
Het eten is sushi volgens mij en Jaap lust dat niet en eet dus ook niet mee.
Oke dat heb ik dan weer gemist, zo vullen we elkaar aanquote:Op vrijdag 3 augustus 2007 16:08 schreef Disana het volgende:
[..]
Toen Huub de laatste keer belde bestelde hij 'barbeque'.
Volgens mij is Lieke daartoe niet in staat. De irritatie lijkt mij echt, dat was gisteren ook al zo.quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 16:08 schreef Gert het volgende:
[..]
Nee 's ochtends de dekens van mensen af trekken en hard schreeuwen, dá's lekker volwassen.
Maar.. zou het echt geen opzet van H&L kunnen zijn: doen alsof ze ruzie hebben?
Die dwergmarmot is een hoerenloper, dus dat de Febo het probeert is niet uitgesloten.quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 16:13 schreef Margo37 het volgende:
De opzet lijkt me dan nog meer iets van achter, komt mooi uit met de plannen van Amanda om Huub te laten versieren door Kim.
Lolita.quote:
Oei, dat werkte toen ook zo mooi bij Huub en ericquote:Op vrijdag 3 augustus 2007 16:08 schreef Gert het volgende:
[..]
Nee 's ochtends de dekens van mensen af trekken en hard schreeuwen, dá's lekker volwassen.
Maar.. zou het echt geen opzet van H&L kunnen zijn: doen alsof ze ruzie hebben?
eenschquote:Op vrijdag 3 augustus 2007 16:23 schreef itsme het volgende:
Nogmaals ik begrijp Huub zijn ergernis maar om nu Lieke te gaan dishen in samenwerking met zijn "vijanden" vind ik stijlloos en ongelooflijk dom.
Wat zullen Brian en Dennis hier van geneiten.![]()
En dan dat dwarse koppie erbij.quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 16:23 schreef Gert het volgende:
Huub doet z'n stropdas af. "Hop, weg ermee."
De fotograaf: "Eentje mét das? "
Huub: "Nee, ik haat die dingen."
Ze willen het zelf ook. Visagist Cary zette het veel natuurlijker aan, en allevier vonden ze het toen maar niks.quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 16:33 schreef Copycat het volgende:
Waarom worden de vrouwen voor de fotoshoot allemaal opgemaakt als goedkope hoertjes? Het beeld dat de redactie/productie van miljonairs heeft, is volgens mij volledig ingekleurd door Voetbalvrouwen en Albert Cuyp/PC Hooft chic. Het zou een verademing zijn als stijlvol een keer écht stijlvol was in DGK.
Dat kun je eigenlijk pas zeggen als je de foto's ziet , streams en tv bijvoorbeeld kunnen ook heel erg verschillen qua licht/kleur etc. Ook zie je soms op een stream dat bijv. Lieke een rood hoofd heeft en op de andere een wit hoofd. Sowieso vind ik dit best meevallen.quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 16:33 schreef Copycat het volgende:
Waarom worden de vrouwen voor de fotoshoot allemaal opgemaakt als goedkope hoertjes? Het beeld dat de redactie/productie van miljonairs heeft, is volgens mij volledig ingekleurd door Voetbalvrouwen en Albert Cuyp/PC Hooft chic. Het zou een verademing zijn als stijlvol een keer écht stijlvol was in DGK.
Dat is waar. Als ik lees dat Nadia vindt dat ze niet genoeg mascara op heeft, zegt dat genoeg. De vrouwen in DGK vereenzelvigen zich dus maar wat graag met Voetbalvrouwen en cheap chic.quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 16:35 schreef Disana het volgende:
Ze willen het zelf ook. Visagist Cary zette het veel natuurlijker aan, en allevier vonden ze het toen maar niks.
Hee inderdaad, die hele kast is leeg. Maar stond daar ook geen spul in van Tillie en DOB?quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 16:39 schreef Clank het volgende:
Valt me nu op dat alle producten van Hizi-hair uit de kapsalon zijn verdwenen.
Nadia heeft NaDiva trekjes?quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 16:39 schreef Disana het volgende:
Het liep allemaal vlot TOT Nadia.
Dat zal Natasia wel niet geweest zijn. Die heeft dat helemaal niet nodig, met dat lelijke afro-kapsel van d'r. Ja want ze moet nu natuurlijk ZONDER extensions rondlopen. Wat zal dat er walgelijk uitzienquote:Op vrijdag 3 augustus 2007 16:39 schreef Clank het volgende:
Valt me nu op dat alle producten van Hizi-hair uit de kapsalon zijn verdwenen.
Tilly en DOB namen hun eigen spulletjes mee. De kast in de kapsalon werd gesponsord door Hizi-hair en stond vol met shampoo's, spoelinkjes en verf enz enz..quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 16:40 schreef Disana het volgende:
[..]
Hee inderdaad, die hele kast is leeg. Maar stond daar ook geen spul in van Tillie en DOB?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |