nee, dat is meer jou niveauquote:
ooh, ik snap het. Het "there niveau" noem ik dat altijd. Of is het nou theirquote:
precies! zo moeilijk is het dus niet!quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 10:25 schreef Nawien het volgende:
[..]
ooh, ik snap het. Het "there niveau" noem ik dat altijd. Of is het nou their
gelukkig is jouw niveau zo hoog![]()
Neh, ganken is voor losers. Geganked worden is helemaal triest. Ik doe alleen eerlijke gevechten om te laten zien dat ik echt goed ben en niet met geluk winquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 10:28 schreef Jumparound het volgende:
[..]
precies! zo moeilijk is het dus niet!
jaja, anders ga je iemand even "ganken" dat is lekker duidelijk
eindelijk kan ik me zonder gezichtsverlies terugtrekken uit dit topicquote:Op vrijdag 3 augustus 2007 20:48 schreef Nawien het volgende:
Je hebt geluk dat je niet op mijn server speelt tonkyboy. Ik had je geganked todat je het spel uit het raam gooide en al je chars zou deleten, mafkees![]()
Mijn rogue xXxGandalfBRxXx maakt je sowieso af met zijn dubbele mongoose.quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 10:31 schreef Nawien het volgende:
[..]
Neh, ganken is voor losers. Geganked worden is helemaal triest. Ik doe alleen eerlijke gevechten om te laten zien dat ik echt goed ben en niet met geluk win![]()
maarja als je een rogue ziet lopen met dubbel mongoose ga je die ook niet aanvallen. Tenzij je graag dood wilt.
Nee, ganken is voor losers, maar Tonks is iemand die het verdient en dan is het weer gerechtvaardigd.quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 10:34 schreef Jumparound het volgende:
oke, dus je geeft eindelijk toe dat je een loser bent?
[..]
eindelijk kan ik me zonder gezichtsverlies terugtrekken uit dit topic
Respect voor Tonks ja, hij is mijn guildbuddy.quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 11:23 schreef Nawien het volgende:
[..]
Nee, ganken is voor losers, maar Tonks is iemand die het verdient en dan is het weer gerechtvaardigd.
Maar die ingewikkelde denkwijze snap je vast niet. Jij zit nog vast bij het verschil tussen there en their![]()
verliezen doet pijn, maar verliezers moeten er wel zijn. Ik ben je dus wel dankbaarquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 10:53 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Mijn rogue xXxGandalfBRxXx maakt je sowieso af met zijn dubbele mongoose.
Wat bedoel je met 'wer' ?quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 11:26 schreef Nawien het volgende:
[..]
verliezen doet pijn, maar verliezers moeten wer wel zijn. Ik ben je dus wel dankbaar
Ja en?quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 11:26 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Respect voor Tonks ja, hij is mijn guildbuddy.
zie edit: ik bedoelde "er".quote:
Ik moet ook soms huilen als mijn poppetje dood gaatquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 11:26 schreef Nawien het volgende:
[..]
verliezen doet pijn, maar verliezers moeten er wel zijn. Ik ben je dus wel dankbaar
Ik heb daar geen last van. Vanish ftwquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 11:38 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Ik moet ook soms huilen als mijn poppetje dood gaat![]()
Als ik wist wat het wasquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 11:44 schreef Nawien het volgende:
[..]
Ik heb daar geen last van. Vanish ftw![]()
Ik speel heel het spel nietquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 11:58 schreef Nawien het volgende:
Tonks is toch je "guildbuddy"?
Bedankt voor de bevestiging dat zijn niveau echt sucked![]()
Zo lollertonky, hebben we dit ook weer eens gehad. Ik ben goed en jij bent slecht![]()
nee ik heb het niet zo op pixels in een computergamequote:Op dinsdag 7 augustus 2007 12:02 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Ik speel heel het spel niet
Ga maar verder masturberen op je WOW poppetje.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |