suffe opmerking.. ik sta altijd voor anderen klaar..quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 15:41 schreef Mutsaers__78 het volgende:
Mensen die verwachten dat anderen zomaar voor hen klaarstaan
Ik zoek nog een 5de man voor mijn 5-man team in Wow Arenaquote:Op vrijdag 3 augustus 2007 15:43 schreef BereNDD het volgende:
suffe opmerking.. ik sta altijd voor anderen klaar..
zeg maar wat ik moet doen
Ik heb lekker 6 man, en ik ga jullie allemaal de dood intoveren met mijn hotkeys en andere uberleete dingen.quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 15:45 schreef Mutsaers__78 het volgende:
[..]
Ik zoek nog een 5de man voor mijn 5-man team in Wow Arena
Mooie vriend heb je inderdaad, misschien een Pay-card van WoW hem kado doen voor het helpen?quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 15:44 schreef Aibmi het volgende:
Nou, mijn pa gaat nu weg van zijn werk om mij te helpen.
Ben straks wel weer terug![]()
Maar je wilt wel in mijn team....ik zag je in het spel wel geilen op mijn uberl33te nightelvinnetje Leggolaaassquote:Op vrijdag 3 augustus 2007 15:47 schreef Sebasser het volgende:
Ik heb lekker 6 man, en ik ga jullie allemaal de dood intoveren met mijn hotkeys en andere uberleete dingen.
ohja, en alles wat ik heb is epic. schijnt goed te zijn.
Wil je nou die vriend bedanken voor het niet-helpen?quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 15:48 schreef DarkManta het volgende:
[..]
Mooie vriend heb je inderdaad, misschien een Pay-card van WoW hem kado doen voor het helpen?
Kijk maar uit hoor, ik ben GM, en ik heb zoeen -Kill all- commando.quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 15:49 schreef Mutsaers__78 het volgende:
[..]
Maar je wilt wel in mijn team....ik zag je in het spel wel geilen op mijn uberl33te nightlevinnetje Leggolaaass
Ben ik het wel mee eenschquote:Op vrijdag 3 augustus 2007 15:44 schreef T3rr0r het volgende:
Gôh, da's wel kankertriest idd. Eigenlijk moet je die gast nooit maar dan ook nooit meer bellen (dus ook niet voor leuke dingen). En als hij dan eens vraagt, 'hey, waarom word ik nooit meer gebeld als we iets leuks gaan doen?' kan je mooi zeggen: 'Ik dacht dat je weer aan het WoW'en was. Dat vind je blijkbaar belangrijker dan normaal contact'
PWNED!
Woooowww...r3speC3T!quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 15:50 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Kijk maar uit hoor, ik ben GM, en ik heb zoeen -Kill all- commando.
Ok, eerst even het spel kopen..quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 15:45 schreef Mutsaers__78 het volgende:
[..]
Jah maar dan met een cynisch ondertoontje, de volgende keer als hij hulp nodig heeft hem ook laten barsten.quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 15:49 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Wil je nou die vriend bedanken voor het niet-helpen?
quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 15:45 schreef Mutsaers__78 het volgende:
[..]
Dat zijn allemaal gewoon algemene termen hoor, ik heb nog nooit WoW gespeeld en ik weet wat ze betekenen...quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 15:58 schreef Sebasser het volgende:
Godverdomme he, al die informatie, epics, mounts, GM's, ect, alles, argh, heb ik ook van iemand anders.ik haat mensen die WoW spelen.
dat ze allemaal dood mogen gaan.
Ha! nu wens ik zomaar half FOK! dood.
Dan ben jij zeker zoeen guildwars fannaat ofzoot? of welk ander kutspel speel je?quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 16:06 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Dat zijn allemaal gewoon algemene termen hoor, ik heb nog nooit WoW gespeeld en ik weet wat ze betekenen...
weetje, jij was het eerste waar ik aan dacht toen ik dit topic zag.quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 16:11 schreef tonks het volgende:
Ga eens dood sebasser
Jij lijkt me anders ook 'n stereotype WoW-menneke.quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 16:13 schreef Sebasser het volgende:
[..]
weetje, jij was het eerste waar ik aan dacht toen ik dit topic zag.
Hij had eerst wel zo'n klaagtopic dat z'n fiets op slot werd gezet door 12 jarige mennekesquote:Op vrijdag 3 augustus 2007 16:15 schreef BrauN het volgende:
[..]
Jij lijkt me anders ook 'n stereotype WoW-menneke.
Maar blijkbaar ben je er niet bekend mee? Klootzak, voldoe eens aan het stereotype man!
Jij bent nog erger dan 20 sebassersquote:Op vrijdag 3 augustus 2007 16:19 schreef Nawien het volgende:
Mensen die je storen als je clothies one aan het shotten bent in Arena met je pimping undead rogue![]()
Volgens mij houdt je wel van omgekeerde psychologie en weet je verdomd goed wat het is. Je dekt jezelf gewoon in door heel hard te roepen dat je net ziet dat je met allemaal termen gooit om vervolgens te zeggen dat je die van iemand anders hebtquote:Op vrijdag 3 augustus 2007 16:10 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Dan ben jij zeker zoeen guildwars fannaat ofzoot? of welk ander kutspel speel je?
Ik kan alleen van GM wat maken.
Was een epic? een mount? een epic mount? een eeh? nou, meer weet ik niet h0r.
quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 16:08 schreef BrauN het volgende:
Iedereen zeikt hier die vriend wel af, maar mij lijkt het terecht dat we de TS ook even verbaal molesteren.
TS, HEB JE MAAR 1 VRIEND OFZO!!/1/1//1??!/ TRIEEEST! 11! !
ik had je post niet gezienquote:Op vrijdag 3 augustus 2007 16:08 schreef BrauN het volgende:
Iedereen zeikt hier die vriend wel af, maar mij lijkt het terecht dat we de TS ook even verbaal molesteren.
Of hij heeft maar 1 vriend die werkeloos is of toevallig vakantie heeft...quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 16:08 schreef BrauN het volgende:
Echt he, had je hem ook een kansloze nerd genoemd als hij iets anders zat te doen op de pc?quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 16:25 schreef Jumparound het volgende:
Je vraagt om hulp, je krijgt het niet
WIe is er nou een stakkerige pauper huillie?
Mammie, ze willen me niet helpen BOE FUCKING HOE
Ik denk dat jij moet leren lezenquote:Op vrijdag 3 augustus 2007 16:31 schreef -Muse- het volgende:
Echt he, had je hem ook een kansloze nerd genoemd als hij iets anders zat te doen op de pc?
Flikker toch op met je gebash op WoW, jij bent hier de zielige pauper huilie
Gat in de markt!quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 16:29 schreef Jumparound het volgende:
dan koop je er toch een paar extra Chronicle?
Ik?quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 16:31 schreef -Muse- het volgende:
[..]
Echt he, had je hem ook een kansloze nerd genoemd als hij iets anders zat te doen op de pc?
Flikker toch op met je gebash op WoW, jij bent hier de zielige pauper huilie
Nee ik = eensch met jouquote:Op vrijdag 3 augustus 2007 16:33 schreef Jumparound het volgende:
[..]
Ik?
are you tokkie toe mie?
ik zeik ts af hoor
19inch? roflcopter heb je nu 14inch ofwat?quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 16:34 schreef Jumparound het volgende:
ik ga zo een 19 inch widscreen tft halen om nog beter DDO te kuunnen doen
ho ho, weet je hoeveel koelkasten ik heb moeten verhuizen voor luie vrinden om hem te kunnen kopen?!?!?quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 16:35 schreef Chr0nicle het volgende:
[..]
19inch? roflcopter heb je nu 14inch ofwat?
Waar woon jij? onder een steen ofzo?
Respect in dat geval, iedereen heeft respect voor mensen die werken voor hun geld naar het schijntquote:Op vrijdag 3 augustus 2007 16:36 schreef Jumparound het volgende:
[..]
ho ho, weet je hoeveel koelkasten ik heb moeten verhuizen voor luie vrinden om hem te kunnen kopen?!?!?
man, ik zit met een hernia thuis!
quote:It happens every friday. That surefire-blockbuster-megahit you've been waiting to see for months has finally hit theaters, and you want first dibs. Unfortunately, so did everyone else in the area and they had faster cars.
That's where A-1 Bum Rental comes in.
For 89 cents in spare change, down-on-his-luck Walter "Stabbin' Hobo" Jones will sleep in line at the theater, thereby reserving your spot for tickets. For the price of an additional ticket and possibly some gin, he will also sit in whatever seat you choose, simultaneously reeking of urine and fending off those annoying "I can't sit and watch a movie because I'd rather talk loudly about my predictions of what will happen in the plotline" people.
quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 16:38 schreef Jumparound het volgende:
idd, ik heb het voor deze vent
[..]
quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 16:10 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Dan ben jij zeker zoeen guildwars fannaat ofzoot? of welk ander kutspel speel je?
Ik kan alleen van GM wat maken.
Was een epic? een mount? een epic mount? een eeh? nou, meer weet ik niet h0r.
Top he die "vrienden" en je pa kan zich weer een breuk sjouwen, die zal nou ook wel spijt hebben van dat ene likkie spermaquote:Op vrijdag 3 augustus 2007 15:44 schreef Aibmi het volgende:
Nou, mijn pa gaat nu weg van zijn werk om mij te helpen.
Ben straks wel weer terug![]()
Schooier alto's in tha house hierquote:
En als je nou gitaar speelt èn wow speelt?quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 18:59 schreef -Muse- het volgende:
Als alle wow spelers nerds zijn, dan zijn alle gitaarspelers van die schooier alto's die overal op de grond zitten.
Uit het raam springen.quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 15:43 schreef BereNDD het volgende:
[..]
suffe opmerking.. ik sta altijd voor anderen klaar..
zeg maar wat ik moet doen
Tuurlijk ik ben undead rogue. Ik citeer "the most feared assassins".quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 16:20 schreef tonks het volgende:
[..]
Jij bent nog erger dan 20 sebassersgek.
Dude, met mensen zoals jij hier op Fok kan ik zelfs me eigen poep opeten en daar gewoon mee wegkomenquote:Op vrijdag 3 augustus 2007 20:59 schreef tonks het volgende:
Volgens mij heb je niet eens door hoe erg je jezelf aan het voorschut zetten bent..
Je hoeft je rogue niet op te eten hoorquote:Op vrijdag 3 augustus 2007 21:22 schreef Nawien het volgende:
[..]
Dude, met mensen zoals jij hier op Fok kan ik zelfs me eigen poep opeten en daar gewoon mee wegkomen![]()
SHADOW STEP ---> AMBUSH / BACKSTABquote:Op vrijdag 3 augustus 2007 20:54 schreef Nawien het volgende:
Nee niet dan? Een echte kerel gaat niet laf van een afstandje toveren![]()
De true rogue komt uit de shadows. Ziet jou lopen. Stealthed op jou af en steekt je in je rug met een dagger. En als jij verschrikt naar achteren kijkt, en ik die verzuurde angstige blik zie, duw ik die dagger nog verder in je rug. terwijl jij langzaam leegbloed en in elkaar zakt, jat ik je jurk en zet ik die op de AH. PWND OUWE !!![]()
WoW-ers zijn geen mensen. Het zijn sociaalloze orcen. Zoiets als in de trant van: je bent wat je speelt....quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 22:19 schreef PeZu het volgende:
wordt er nu hier serieus gebattled over watvoor poppetje beter is in wow?![]()
is koudquote:Op zaterdag 4 augustus 2007 03:29 schreef n0r het volgende:
Wat is er mis met op de grond zitten?
Yes ik ben humanquote:Op zaterdag 4 augustus 2007 03:24 schreef cerror het volgende:
[..]
WoW-ers zijn geen mensen. Het zijn sociaalloze orcen. Zoiets als in de trant van: je bent wat je speelt....
Mensen die expres opstaan om tekenfilms te kijken en moeders bammetjes te eten =quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 08:12 schreef Electro-Worm het volgende:
Mensen die over wow gaan praten terwijl het een ik haat wow topic is =![]()
quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 08:40 schreef Anthraxx het volgende:
Fok! is net zo erg, zoniet erger dan World of Warcraft.
Wij ookquote:Op zaterdag 4 augustus 2007 08:42 schreef Viking84 het volgende:
[..]. Ik ga proberen, na mijn weekje Parijs over 2 wk, van m'n Fok! verslaving af te komen. Volgens mij ben ik 2 jaar geleden, na ook een weekje Parijs, een tijdje weggeweest bij Fok! dus ik heb goede hoop!
.
hahaquote:Op zaterdag 4 augustus 2007 08:46 schreef tonks het volgende:
Ah had dat eerder gezegd dan had ik wel een ticket voor je gekocht!
Ik denk niet dat het hem iets uitmaakt..quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 20:59 schreef tonks het volgende:
Volgens mij heb je niet eens door hoe erg je jezelf aan het voorschut zetten bent..
Jij lagged gewoon te veel, jij bent niet geheel synchronized met de server, hoge ping gast!quote:Op maandag 6 augustus 2007 11:18 schreef Nawien het volgende:
Neh, ik ben Pro, niks kan mij deren ouwe
Nee ouwe, zowel ik als mijn internetverbinding zijn pro. Latency van 29 in wowquote:Op maandag 6 augustus 2007 18:29 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Jij lagged gewoon te veel, jij bent niet geheel synchronized met de server, hoge ping gast!
Jezus, jij gaat echt te veel op in dat spelletje hequote:Op vrijdag 3 augustus 2007 21:54 schreef Nawien het volgende:
Overigens laat ik anderen alleen denken dat ze mij kunnen hebben. Hoort bij het rogue zijn, het spelen met je slachtoffer. Raak ik onder de 10% hp is het vanish, alle cooldowns aan en stunlocken
Heerlijk altijd, je voelt die frustratie van die allies ook![]()
ter info: Als mijn mongoose procced en ik evasion aanzet heb ik 90% dodge, met clos ook 90% immune voor spells![]()
Ik denk ik vermeld het maar even, want anders snap je vast niet hoe de verhoudingen liggen![]()
blijkbaar heb ik geen 90% dodge, want toen ik deze post las werd ik frontaal geraakt door een overdosis NERD.quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 21:54 schreef Nawien het volgende:
Overigens laat ik anderen alleen denken dat ze mij kunnen hebben. Hoort bij het rogue zijn, het spelen met je slachtoffer. Raak ik onder de 10% hp is het vanish, alle cooldowns aan en stunlocken
Heerlijk altijd, je voelt die frustratie van die allies ook![]()
ter info: Als mijn mongoose procced en ik evasion aanzet heb ik 90% dodge, met clos ook 90% immune voor spells![]()
Ik denk ik vermeld het maar even, want anders snap je vast niet hoe de verhoudingen liggen![]()
Maar jij bent dan ook een kutnerd L2dodgequote:Op dinsdag 7 augustus 2007 09:39 schreef punchdrunk het volgende:
[..]
blijkbaar heb ik geen 90% dodge, want toen ik deze post las werd ik frontaal geraakt door een overdosis NERD.
get a fucking life mensen. niemand is onder de indruk van je status in een computerspelletje.
ik denk, ik vermeld het maar even, anders snap je vast niet hoe de verhoudingen liggen.
Neh vind het alleen leuk om te zieken.quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 08:56 schreef KreKkeR het volgende:
[..]
Jezus, jij gaat echt te veel op in dat spelletje he![]()
Mijn godquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 09:42 schreef Nawien het volgende:
mensen zijn wel onder de indruk kerel. Leuke is dat ik populair ben in het echte leven EN in Wow![]()
Jij faalt helaas in beide gevallen, ik denk, ik vermeld het maar even, anders snap je vast niet hoe de verhoudingen liggen.
"there"quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 10:03 schreef Jumparound het volgende:
tonks, dont argue with an idiot, they drag you down to there level and beat you with experience
oke, met mij nog 8210 stommelingen?quote:Resultaten 1 - 10 van circa 8.210 voor "drag you down to there level
Behalve geboren wordenquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 10:10 schreef Jumparound het volgende:
jaja, maar jij bent zo onwijs cool, jij maakt geen fouten
Daar had hij geen keuze inquote:
Het is toch ook algemeen bekend dat er meer gekken buiten het gekkenhuis lopen dan er in? Dit is een steekhoudend argument ervoorquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 10:14 schreef Jumparound het volgende:
[..]
oke, met mij nog 8210 stommelingen?
oh wacht... ja, dat zal wel oh almachtigenawien
jij bent zooooo ubercool! mag ik je voeten kussen? mag ik je pijpen...
als je blieft, pwn me niet in WoW want ik heb verder geen level
Leef jij in het verleden? Jij komt altijd met bejaarde grapjes aanquote:
bdoel je nou mij? of toch jezelf?quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 10:17 schreef Nawien het volgende:
[..]
Het is toch ook algemeen bekend dat er meer gekken buiten het gekkenhuis lopen dan er in? Dit is een steekhoudend argument ervoor![]()
bedoel je bedoel? of toch bdoel?quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 10:19 schreef Jumparound het volgende:
[..]
bdoel je nou mij? of toch jezelf?
praat ik peop?quote:
nee, dat is meer jou niveauquote:
ooh, ik snap het. Het "there niveau" noem ik dat altijd. Of is het nou theirquote:
precies! zo moeilijk is het dus niet!quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 10:25 schreef Nawien het volgende:
[..]
ooh, ik snap het. Het "there niveau" noem ik dat altijd. Of is het nou their
gelukkig is jouw niveau zo hoog![]()
Neh, ganken is voor losers. Geganked worden is helemaal triest. Ik doe alleen eerlijke gevechten om te laten zien dat ik echt goed ben en niet met geluk winquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 10:28 schreef Jumparound het volgende:
[..]
precies! zo moeilijk is het dus niet!
jaja, anders ga je iemand even "ganken" dat is lekker duidelijk
eindelijk kan ik me zonder gezichtsverlies terugtrekken uit dit topicquote:Op vrijdag 3 augustus 2007 20:48 schreef Nawien het volgende:
Je hebt geluk dat je niet op mijn server speelt tonkyboy. Ik had je geganked todat je het spel uit het raam gooide en al je chars zou deleten, mafkees![]()
Mijn rogue xXxGandalfBRxXx maakt je sowieso af met zijn dubbele mongoose.quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 10:31 schreef Nawien het volgende:
[..]
Neh, ganken is voor losers. Geganked worden is helemaal triest. Ik doe alleen eerlijke gevechten om te laten zien dat ik echt goed ben en niet met geluk win![]()
maarja als je een rogue ziet lopen met dubbel mongoose ga je die ook niet aanvallen. Tenzij je graag dood wilt.
Nee, ganken is voor losers, maar Tonks is iemand die het verdient en dan is het weer gerechtvaardigd.quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 10:34 schreef Jumparound het volgende:
oke, dus je geeft eindelijk toe dat je een loser bent?
[..]
eindelijk kan ik me zonder gezichtsverlies terugtrekken uit dit topic
Respect voor Tonks ja, hij is mijn guildbuddy.quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 11:23 schreef Nawien het volgende:
[..]
Nee, ganken is voor losers, maar Tonks is iemand die het verdient en dan is het weer gerechtvaardigd.
Maar die ingewikkelde denkwijze snap je vast niet. Jij zit nog vast bij het verschil tussen there en their![]()
verliezen doet pijn, maar verliezers moeten er wel zijn. Ik ben je dus wel dankbaarquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 10:53 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Mijn rogue xXxGandalfBRxXx maakt je sowieso af met zijn dubbele mongoose.
Wat bedoel je met 'wer' ?quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 11:26 schreef Nawien het volgende:
[..]
verliezen doet pijn, maar verliezers moeten wer wel zijn. Ik ben je dus wel dankbaar
Ja en?quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 11:26 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Respect voor Tonks ja, hij is mijn guildbuddy.
zie edit: ik bedoelde "er".quote:
Ik moet ook soms huilen als mijn poppetje dood gaatquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 11:26 schreef Nawien het volgende:
[..]
verliezen doet pijn, maar verliezers moeten er wel zijn. Ik ben je dus wel dankbaar
Ik heb daar geen last van. Vanish ftwquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 11:38 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Ik moet ook soms huilen als mijn poppetje dood gaat![]()
Als ik wist wat het wasquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 11:44 schreef Nawien het volgende:
[..]
Ik heb daar geen last van. Vanish ftw![]()
Ik speel heel het spel nietquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 11:58 schreef Nawien het volgende:
Tonks is toch je "guildbuddy"?
Bedankt voor de bevestiging dat zijn niveau echt sucked![]()
Zo lollertonky, hebben we dit ook weer eens gehad. Ik ben goed en jij bent slecht![]()
nee ik heb het niet zo op pixels in een computergamequote:Op dinsdag 7 augustus 2007 12:02 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Ik speel heel het spel niet
Ga maar verder masturberen op je WOW poppetje.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |