Dan nog.quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 15:14 schreef Olep het volgende:
Die vrouwen zijn vast beter in voetbal dan jij.
Kan ik me niet voorstellen. Die vrouwen hebben geen tieten. En verder, ze komen niet vrouwelijk op me over. En ikzelf houd van vrouwen die vrouw zijn.quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 15:19 schreef ruud_fr het volgende:
als ze Zweden laten zien piep je wel anders
Niet gezien.quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 15:20 schreef Olep het volgende:
hehe, jij hebt vast een bekend topic op fok! gezien ruud_fr.
Haha, sufferd, leuk woord.quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 15:22 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
Sufferd ga eens een leven zoeken. Laat mensen in hun waarden. Die dames dollen jou als een dolle.
Zoek maar eens op een fok!, er is ergens een topic over zweedse vrouwen.quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 15:20 schreef valek het volgende:
[..]
Kan ik me niet voorstellen. Die vrouwen hebben geen tieten. En verder, ze komen niet vrouwelijk op me over. En ikzelf houd van vrouwen die vrouw zijn.
quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 15:22 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
Sufferd ga eens een leven zoeken. Laat mensen in hun waarden. Die dames dollen jou als een dolle.
Dat zijn worden echte vrouwen, en die gaan helaas niet voetballen.quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 15:23 schreef Olep het volgende:
[..]
Zoek maar eens op een fok!, er is ergens een topic over zweedse vrouwen.
geopend zelfsquote:Op vrijdag 3 augustus 2007 15:20 schreef Olep het volgende:
hehe, jij hebt vast een bekend topic op fok! gezien ruud_fr.
Gelukkig zijn vrouwen er niet om jou gelukkig te makenquote:Op vrijdag 3 augustus 2007 15:20 schreef valek het volgende:
[..]
Kan ik me niet voorstellen. Die vrouwen hebben geen tieten. En verder, ze komen niet vrouwelijk op me over. En ikzelf houd van vrouwen die vrouw zijn.
Klopt, vrouwen zijn niet te vertrouwen, maar dat is een andere discussie.quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 15:35 schreef Rizzy-Li het volgende:
[..]
Gelukkig zijn vrouwen er niet om jou gelukkig te maken
Je praat een beetje ouderwets whahahaha whuhuhu
*Vrije trapt een kalender naar je*
ik ga niet dat hele topic nalezenquote:Op vrijdag 3 augustus 2007 15:33 schreef valek het volgende:
[..]
En ben jij het met me eens in dat topic?
KLacht,quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 16:07 schreef ruud_fr het volgende:
[..]
ik ga niet dat hele topic nalezen
vertel?
???? Zei ik dat ??????quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 16:04 schreef valek het volgende:
[..]
Klopt, vrouwen zijn niet te vertrouwen, maar dat is een andere discussie.
Nee, dat zei je niet, maar ik wel.quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 16:23 schreef Rizzy-Li het volgende:
[..]
???? Zei ik dat ??????
*Schopt vanuit de corner een woordenboek richting jou*
![]()
Jij bent een vrouw, jij snapt niets van kaarten geven.quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 16:39 schreef Rizzy-Li het volgende:
[..]
Oke ! *fluit* *geeft jou rode kaart*
![]()
Onzinquote:Op vrijdag 3 augustus 2007 16:09 schreef valek het volgende:
[..]
KLacht,
Vrouwenvoetbal maakt van de vrouwen die het beoefenen halve kerels
Ben ik met je eens. Maar zend het AUB niet uit op tv, want het ziet er gewoon niet uit. En ze kunnen het ook niet.quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 16:57 schreef Rizzy-Li het volgende:
[..]
OnzinVrouwen hoeven er niet allemaal mooi uit te zien.
Als ze voetballen leuk vinden , moeten ze vooral voetballen!!
Een groepje vrouwen die grotendeels uit lelijkerds en/of potten bestaat zonder tieten, maakt mijn ochtend nou niet bepaald 'goed'.quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 17:33 schreef Nosh het volgende:
Ik vind het wel wat hebben, het maakt mijn ochtenden goed..
ik heb jaren lang gevoeltbalt, en mijn team leden hadden behoorlijke tieten anders. Elke man aan de kant kwam voor mijn gevoel dan ook naar hun tieten kijken ipv naar het spel.quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 17:37 schreef OldJeller het volgende:
[..]
Een groepje vrouwen die grotendeels uit lelijkerds en/of potten bestaat zonder tieten, maakt mijn ochtend nou niet bepaald 'goed'.
Na een paar keer zien van diverse 'vrouwen'teams kwam ik tot die conclusie. Heb misschien één fijne, vrouwelijke vrouw gezien.quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 17:40 schreef Qwea het volgende:
[..]
ik heb jaren lang gevoeltbalt, en mijn team leden hadden behoorlijke tieten anders. Elke man aan de kant kwam voor mijn gevoel dan ook naar hun tieten kijken ipv naar het spel.
Waar komt toch die voor oordelen vandaan dat vrouwen die voetballen pot zijnIk heb in 2 teams gespeeld en geen enkel pot kunnen ontdekken.
Tip: de A-teams. Daar was er één bij met een army-cut, en dat was de keeper.quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 17:37 schreef OldJeller het volgende:
[..]
Een groepje vrouwen die grotendeels uit lelijkerds en/of potten bestaat zonder tieten, maakt mijn ochtend nou niet bepaald 'goed'.
Kijk maar naar de televisie als er vrouwenvoetbal op is. Dat kijk je echt niet voor je plezier.quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 17:40 schreef Qwea het volgende:
[..]
ik heb jaren lang gevoeltbalt, en mijn team leden hadden behoorlijke tieten anders. Elke man aan de kant kwam voor mijn gevoel dan ook naar hun tieten kijken ipv naar het spel.
Waar komt toch die voor oordelen vandaan dat vrouwen die voetballen pot zijnIk heb in 2 teams gespeeld en geen enkel pot kunnen ontdekken.
Een vlag op de Noordpool zetten vind ik wel weer wat hebben daarentegen.quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 18:29 schreef Vierkantblokje het volgende:
Vrouwenvoetbalecht het trieste wat er bestaat! zelf nog triester dan een vlag op de noordpool zetten!
![]()
neuh klopt, het verkoopt "mahrkutingtechnieschh" niet goed genoeg want het idee "vrouwen die voetballen"is behoorlijk anti-machodogmatisch dus politiek incorrect, en ziet het er simpelweg niet flitsend en professioneel genoeg uit. Nu wordt er vanuit de feministische hoek altijd geschreeuwd dat vrouwen een elegantere en technischere biomechanica hebben (insert verwijzing naar het turnen, wat ik overigens ook specatulair uit vindt zien... Go ahead and flame me; i don't give a damnquote:Op vrijdag 3 augustus 2007 15:23 schreef Empedocles het volgende:
ik heb het 1x gezien op tvik had niet het idee dat ik naar iets professioneels zat te kijken.
de dekseltjes zaten er nog opquote:Op vrijdag 3 augustus 2007 17:40 schreef Qwea het volgende:
[..]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |