Nee, dat heb je verkeerd om.quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 16:53 schreef BrauN het volgende:
Friet is Belgische patat? Belgische patat is een aardappel, konthoofd.
Dan ga jij met andere muggen om dan ik.quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 16:54 schreef 700MB het volgende:
[..]
Nee, dat heb je verkeerd om.
Net zoiets als muggen en vliegen. Een mug steekt niet, dat doen alleen vliegen. Dat doet men ook vaak verkeerd om.
Nee, ze zoemen alleen maar irritant.quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 16:56 schreef BrauN het volgende:
Maar ik voel 'm al weer aankomen... "Muggen steken niet maar prikken en zuigen dan."
nee je moet nergens meer van uit kunnen gaan das veel handigerquote:Op vrijdag 3 augustus 2007 16:53 schreef 700MB het volgende:
[..]
Dat jij bepaalde aannames doet moet je zelf weten.
[..]
Dat hangt er helemaal vanaf. Er zullen altijd mensen zijn die er onterecht moeilijk over doen, maar die hou je altijd.
Ze steken toch, mongool!quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 16:57 schreef 700MB het volgende:
[..]
Nee, ze zoemen alleen maar irritant.
OMG, ik wist dat je van die slag was. Raspatat! Ladies and gentlemen, we have a homosexual in da house!quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 16:58 schreef 700MB het volgende:
Maar hoe dan ook, als het geen raspatat is heb ik geen interesse.![]()
So gig, zullen we eens even die schimmel van die pepernoten afkrabben, Edgar?quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 16:59 schreef BrauN het volgende:
[..]
OMG, ik wist dat je van die slag was. Raspatat! Ladies and gentlemen, we have a homosexual in da house!
Nee, dat is een vlieg.quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 16:59 schreef PeZu het volgende:
hier heb je zo'n niet stekende mug
[afbeelding]
hee wat doet hij nu
doet ie anders nooit hoor
quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 16:59 schreef BrauN het volgende:
OMG, ik wist dat je van die slag was. Raspatat! Ladies and gentlemen, we have a homosexual in da house!
Het spijt me dat ik het vraag, maar krijgen jouw hersenen soms te weinig zuurstof om de een of andere reden? Ik maak me serieus zorgen.quote:
nee dat is een malaria MUG, mugquote:
Neequote:Op vrijdag 3 augustus 2007 17:00 schreef BrauN het volgende:
[..]
"Patat-zeggers" bestellen toch een patatje pinda?
En dat bekt weer niet lekker.quote:Het is FRIET SATE, godver.
Maar die mensen zijn lang niet zo erg als imbecielen die denken dat MSN-smilies hier ook werken.quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 17:08 schreef Seneca het volgende:
NOG erger zijn mensen die een "patatje ZONDER met" bestellen :S
True. Helaas zijn er NOG ergere imbecielen die denken dat de :S smiley een uitvinding is van MSN.quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 17:10 schreef BrauN het volgende:
[..]
Maar die mensen zijn lang niet zo erg als imbecielen die denken dat MSN-smilies hier ook werken.
das is idd hetzelfde als neuken zonder klaarkomenquote:Op vrijdag 3 augustus 2007 17:19 schreef gelly het volgende:
Wie vreet er dan ook patat zonder saus ?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |